Πρόστιμα αξίας 190,7 εκατ, δολαρίων έχει καταβάλει η μητρική εταιρεία της Chrysler, Stellantis για το 2019 και το 2020 και οφείλει άλλα 459,7 εκατομμύρια δολάρια σε εκκρεμείς ποινές, σύμφωνα με κυβερνητικά έγγραφα που είδε το Reuters. Οι ποινές αφορούν τη μη συμμόρφωση στους αμερικανικούς κανόνες οικονομίας καυσίμου.
Οι κυρώσεις, που καταβλήθηκαν τον Μάρτιο και τον Μάιο, αποκαλύφθηκαν από την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η οποία διαχειρίζεται το πρόγραμμα οικονομίας καυσίμου. Η αποκάλυψη δείχνει το σημαντικό κόστος συμμόρφωσης για την τήρηση των κανόνων καυσίμων των ΗΠΑ, ακόμη και όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
Stellantis: Eπενδύει άλλα 55 εκατ. δολάρια στα εναέρια ταξί
Η Stellantis, η οποία κατέχει επίσης τις μάρκες Fiat, Peugeot και άλλες μάρκες, είπε ότι οι κυρώσεις επιβλήθηκαν πριν δημιουργηθεί το 2021. Επισήμανε ότι οι κυρώσεις «δεν είναι ενδεικτικές της κατεύθυνσης της εταιρείας», λέγοντας ότι επενδύει περισσότερα από 50 δισ. ευρώ σε όλο τον κόσμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Η ιταλοαμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία το 2023 πλήρωσε το ρεκόρ των 235,5 εκατ. δολαρίων για τα μοντέλα 2018 και 2019 σε κυρώσεις οικονομίας καυσίμου και 156,6 εκατ. δολάρια σε ποινές για τα μοντέλα 2016 και 2017.
Τσουχτερός ο λογαριασμός για την αυτοκινητοβιομηχανία
Τον Μάρτιο του 2022, η NHTSA αύξησε τις κυρώσεις, οι οποίες σχεδόν τριπλασιαστήκαν στις αυτοκινητοβιομηχανίες των οποίων τα οχήματα δεν πληρούν τις απαιτήσεις απόδοσης καυσίμου για το 2019 και μετά.Πέρυσι, η NHTSA δήλωσε ότι η πρότασή της για αύξηση των προτύπων οικονομίας καυσίμου έως το 2032 θα κόστιζε στη βιομηχανία 14 δισ. δολάρια σε προβλεπόμενα πρόστιμα για μια πενταετία, συμπεριλαμβανομένων 6,5 δισ. δολαρίων για την General Motors , 3 δισ. δολάρια για την Stellantis και 1 δισ. δολάρια για τη Ford Motor. Ωστόσο, σύμφωνα με τους κανόνες που οριστικοποιήθηκαν τον περασμένο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να αντιμετωπίσει συνολικά πρόστιμα ύψους 1,83 δισ. δολαρίων από το 2027 έως το 2031, σύμφωνα με την NHTSA.
Latest News
H Moody's υποβάθμισε το αξιόχρεο της Γαλλίας
Οι εξελίξεις στη Γαλλία επηρέασαν την αξιολόγηση της Moody's για το αξιόχρεο της χώρας
Γιατί η Blackstone στρέφεται στο Τόκιο - Στα σκαριά νέες επενδύσεις
Η Blackstone, η κορυφαία εταιρεία εναλλακτικών επενδύσεων στον κόσμο, ανακοίνωσε πως έχει συνάψει οριστικές συμφωνίες για την εξαγορά του Tokyo Garden Terrace Kioicho
Ο πόλεμος των Μέρντοχ - Δεν έχουν τέλος οι διαμάχες για το μέλλον της αυτοκρατορίας
Μια δικαστική απόφαση που απέρριψε μια προσπάθεια αναθεώρησης του οικογενειακού καταπιστεύματος, αφήνει τον Ρούπερτ Μέρντοχ και τα παιδιά του σε πόλεμο
Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 14 δισ δολ απο την Τ-Mobile στις ΗΠΑ
Η T-Mobile καθώς και άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όπως η Verizon και η AT&T συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων μερισματούχων στις ΗΠΑ
Ευνοϊκά δάνεια 7,7 δισ. δολ. έλαβε εντός του 2024 η Τουρκία
Η Τουρκία, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών αναμένει νέα χρηματοδότηση απο την Παγκόσμια Τράπεζα
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο