Η Boeing Co. διόρισε τον Κέλι Όρτμπεργκ ως τον επόμενο CEO της, αναθέτοντας σε έναν συνταξιούχο βετεράνο της αεροπορικής βιομηχανίας μία από τις πιο σύνθετες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος εδώ και χρόνια.
Η αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών έκανε τη συγκεκριμένη ανακοίνωση μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων στο δεύτερο τρίμηνο, όπου σημείωσε απώλειες. Ο 64χρονος Όρτμπεργκ είναι μηχανικός, ο οποίος ανέβηκε στην ιεραρχία της Rockwell Collins, ενός προμηθευτή αεροπορικών εταιρειών που πλέον ανήκει στην RTX Corp. Θα αναλάβει τον ρόλο του στις 8 Αυγούστου.
Boeing: Έχουμε καταλήξει σε σχεδιαστική λύση για πρόβλημα εμφάνισης πάγου στο MAX 7
Με τον διορισμό του, ο Όρτμπεργκ βγαίνει από τη σύνταξη και αναλαμβάνει τον ηγετικό ρόλο που πολλοί περίμεναν κάποτε να παίξει στην RTX, έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της Boeing και μητρική εταιρεία της Pratt & Whitney. Διηύθυνε για σύντομο χρονικό διάστημα την Collins Aerospace προτού μεταβεί σε συμβουλευτικό ρόλο και τελικά στο διοικητικό συμβούλιο της RTX το 2020.
Στη Rockwell Collins, ο Όρτμπεργκ είχε ιστορικό ως υπεύθυνος για τις συμφωνίες και πέτυχε την πρώτη του μεγάλη εξαγορά μόλις 11 ημέρες αφότου ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.
Η αντίδραση της μετοχής
Η μετοχή σημείωσε άνοδο, καθώς οι επενδυτές χαιρέτισαν το γεγονός ότι η Boeing διευθέτησε επιτέλους μήνες αβεβαιότητας μετά την ανακοίνωση του σημερινού διευθύνοντος συμβούλου Ντέιβ Καλχούν ότι θα παραιτηθεί τον Μάρτιο. Η Boeing βρίσκεται σε αγώνα δρόμου για να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών και του επιβατικού κοινού.
«Ο Kelly είναι ένας έμπειρος ηγέτης που χαίρει μεγάλου σεβασμού στην αεροδιαστημική βιομηχανία», δήλωσε ο πρόεδρος της Boeing Στιβ Μόλενκοφ, ο οποίος ηγήθηκε της αναζήτησης του νέου CEO.
Ο Όρτμπεργκ θα αναλάβει μια εταιρεία της οποίας τα οικονομικά έχουν πληγεί σοβαρά από τις επιπτώσεις του ατυχήματος του Ιανουαρίου.
Ο τομέας άμυνας και διαστήματος της Boeing υπέστη το χειρότερο τρίμηνο από τα μέσα του 2023, καθώς το κόστος εκτοξεύτηκε για τη μετατροπή ενός ζεύγους αεροσκαφών Boeing 747 jumbo jets στον επόμενο στόλο του προεδρικού Air Force One. Η εταιρεία δήλωσε ότι κατέγραψε ζημίες ύψους 1 δισ. δολαρίων από συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων ζημιών ύψους 391 εκατομμυρίων δολαρίων από το πρόγραμμα δεξαμενόπλοιων KC-46.
Ο Καλχούν θα συνεχίσει να υπηρετεί ως ειδικός σύμβουλος μέχρι τον Μάρτιο του επόμενου έτους, δήλωσε η Boeing.
Latest News
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα
Πόσα επενδύουν ΗΠΑ, Κίνα και ΕΕ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D)
Πρώτες σε δαπάνες για έρευνα ( R&D) έρχονται οι ΗΠΑ, ακολουθεί η Κίνα και στην τρίτη θέση είναι οι 27 χώρες της ΕΕ με πρώτη τη Γερμανία