Η ιταλική κυβέρνηση θέλει να κάνει ότι μπορεί για να σώσει την Ita από τυχόν χρεοκοπία. Όπως γράφει ο ιταλικός Tύπος, η κύρια στρατηγική προβλέπει αύξηση κεφαλαίου με έναν νέο εταίρο, ο οποίος όμως δεν θα κατέχει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών.
Σύμφωνα με την Corriere della Sera, o εταίρος αυτός θα είναι η γερμανική Lufthansa, με την οποία φέρονται να έχουν ήδη αρχίσει oι σχετικές επαφές. Για να πετύχει τον στόχο αυτό, η κυβέρνηση της Ρώμης άλλαξε και το αρχικό διάταγμα με αντικείμενο την σύσταση της εταιρείας.
Πώληση πακέτου μετοχών της ITA Airways
«Ψάχνουμε έναν επιχειρηματικό εταίρο, για να μπορέσει να δουλέψει αποτελεσματικά και αποδοτικά η Ita», δήλωσε ο Ιταλός υπουργός οικονομικών, Τζανκάρλο Τζορτζέτι. Μέχρι τώρα, η νέα ιταλική αεροπορική εταιρία κατέγραψε απώλειες της τάξης των 1,5 εκατομμυρίων ευρώ την ημέρα, παρά την μείωση του στόλου σε σύγκριση με την Alitalia.
Η στήριξη της ιταλική κυβέρνησης
Συνολικά, η ιταλική κυβέρνηση με την άδεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα την στηρίξει με ένα εκατομμύριο τριακόσιες χιλιάδες ευρώ. Τον Νοέμβριο καταβλήθηκε η προτελευταία δόση, ύψους 400 χιλιάδων ευρώ. Η τελευταία θα είναι 200 χιλιάδων ευρώ, ενώ αργότερα το όλο τοπίο μοιάζει άγνωστο και άκρως ανησυχητικό. Τους τελευταίους μήνες μια σειρά υποψήφιων μετόχων έκανε πίσω: από την Air France, μέχρι το fund Centares και τον όμιλο Msc, ο οποίος δραστηριοποιείται στις κρουαζιέρες.
Oι ανησυχίες πληθαίνουν από την στιγμή που, τους πρώτους εννέα μήνες η Ιta έχασε συνολικά 300 εκατομμύρια ευρώ. Οι μάνατζερ της εταιρίας προσπαθούν να φανούν αισιόδοξοι και δηλώνουν ότι το συνολικό κόστος λειτουργίας της έχει περιοριστεί σημαντικά. Προσθέτουν μάλιστα, ότι τα προβλήματα είναι παροδικά, ότι οφείλονται κυρίως στην αύξηση των τιμής των καυσίμων, με τις ευρύτερες συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία. Στους κύριους, μελλοντικούς στόχους συμπεριλαμβάνεται η αύξηση των στρατηγικών συνδέσεων με την βόρεια και την νότια Αμερική. Χρειάζεται όμως μια επιχειρηματική στήριξη – από το εξωτερικό.
Θεόδωρος Ανδρεάδης-Συγγελλάκης, Ρώμη
Πηγή: Deutsche Welle
Latest News
Το «βουνό» του ευρωπαϊκού χρέους - «Καμπανάκι» για Γαλλία και Ιταλία
Το «φρένο» στη λήψη αντιδημοφιλών μέτρων λόγω των ευρωεκλογών, η ρητορική της ακροδεξιάς και η αντιμετώπιση της φτώχειας
Κίνα: Τα υπόγεια «κανάλια» πληρωμών για να αποφύγουν τις κυρώσεις
Η επίσκεψη Μπλίνκεν στο Πεκίνο και το σχέδιο
Υπό απόσυρση από το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η L'Occitane
Τα σχέδια του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της L'Occitane International, Ρέινολντ Γκάιγκερ
Εντεκα χώρες αντιμέτωπες με τη διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος - Το ορόσημο του Ιουνίου
Ποιες πιέζουν να εξαιρεθούν από τη «διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος» λόγω των υψηλών αμυντικών δαπανών τους
Συρρίκνωση για τέταρτο τρίμηνο στην οικονομία της Σουηδίας
Πότε θα αρχίσει να μειώνει επιτόκια η κεντρική τράπεζα
Η επίσκεψη Μασκ «ξεμπλοκάρει» την Tesla στην Κίνα
Οι έλεγχοι ασφαλείας και οι συναντήσεις του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
«Χρυσά συμβόλαια» για τα golden boys της Wall Street
Η ραγδαία άνοδος της χρηματιστηριακής αγοράς αυξάνει τον πλούτο των Αμερικανών ηγετών
Το «δωράκι» των 800 εκατ. ευρώ των δυτικών τραπεζών στο Κρεμλίνο
Ο αριθμός αντιπροσωπεύει τετραπλάσια αύξηση σε προπολεμικά επίπεδα και έρχεται καθώς τα κέρδη αυξάνονται στους ευρωπαίους δανειστές που βρίσκονται ακόμη στη χώρα
Στερεύουν τα προνόμια της Sephοra - Γκρεμίζεται ο μύθος του ιδανικού χώρου εργασίας
Το «Project Shift» που φέρνει τα πάνω-κάτω στους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης και τα οφέλη που είχαν μέχρι στιγμής
Πού πάνε κορυφαία στελέχη που εγκαταλείπουν την Goldman Sachs
Ο Ίζι Iνγκλαντερ κυνηγάει στελέχη από την τράπεζα της Wall Street, τη στιγμή που ο Ντέιβιντ Σόλομον αντιμετωπίζει νέα αναταραχή