Αυξάνεται ο αριθμός των θυμάτων στην τραγωδία των Τεμπών, με τους άνδρες της Πυροσβεστικής να συνεχίζουν να επιχειρούν στα συντρίμμια των δύο τρένων, προκειμένου να εντοπίσουν και κάθε αγνοούμενο.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της Πυροσβεστικής, ο απολογισμός των νεκρών φτάνει στους 46, ενώ 7 σοροί ανασύρθηκαν απανθρακωμένοι.
Οι έρευνες συνεχίστηκαν και κατά τη διάρκεια της νύχτας, ωστόσο οι πυροσβέστες ελπίζουν ότι όσο προχωρούν προς το τρίτο βαγόνι του τρένου -και κόβουν τα σίδερα- ίσως βρεθεί κάποιος ζωντανός.
Μετρό: Απεργία την Πέμπτη – «Να είναι το τελευταίο το θανατηφόρο ατύχημα που έγινε»
Στον εισαγγελέα ο σταθμάρχης
Την ίδια ώρα, ο σταθμάρχης Λάρισας έχει ομολογήσει το μοιραίο λάθος του, που οδήγησε στην πολύνεκρη τραγωδία, και θα οδηγηθεί στην εισαγγελία Λάρισας. Ο ίδιος κατέθετε την Τετάρτη πάνω από 4 ώρες στις αρμόδιες Αρχές, ισχυριζόμενος αρχικώς πως είχε ακολουθήσει όλες τις διαδικασίες (όπως να γυρίσει το κλειδί για αλλαγή της ράγας που κινούνταν τα τρένα), αλλά δεν λειτούργησε το σύστημα.
Τρένα: Στην Ελλάδα το πλέον θανατηφόρο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ευρώπης [γραφήματα]
Στη συνέχεια, όμως, παραδέχθηκε πως είχε κάνει λάθος και τοποθέτησε τα τρένα στην ίδια διαδρομή με αποτέλεσμα τη σφοδρή σύγκρουση, η οποία ωστόσο θα μπορούσε να αποφευχθεί αν λειτουργούσαν οι δικλείδες ασφαλείας, όπως καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί:
«Δεν λειτουργεί τίποτα,γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, manual, στο σημείο αυτό, σε όλο το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ούτε οι ενδείξεις λειτουργούν, ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας λειτουργεί, αν αυτά λειτουργούσαν οι μηχανουργοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταμάταγαν σε απόσταση 500 μέτρων», δήλωσε ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος μηχανοδηγών.
Αντιμέτωπος με βαρύτατες κατηγορίες ο σταθμάρχης
Σε βάρος του σταθμάρχη έχει σχηματιστεί δικογραφία που μένει να αποτιμηθεί από τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.
Οι κατηγορίες που βρίσκονται από τις πρώτες ώρες των ερευνών στο κάδρο των Αρχών, αφορούν στο αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), το οποίο με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα (άρθρο 291) επισύρει ποινές από 10 χρόνια κάθειρξη ως και ισόβια.
Παράλληλα, ερευνάται και το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή και της σωματικής βλάβης από αμέλεια και κατά συρροή.
Σύμφωνα με νομικούς η προφυλάκιση του σταθμάρχη θεωρείται δεδομένη.
Latest News
Πέθανε ο δικηγόρος Ραμόν Φονσέκα – Ο ρόλος του στην υπόθεση των «Panama Papers»
Περίμενε την ετυμηγορία στη δίκη του
«Τυπική διαδικασία» η επανεκλογή του πρωθυπουργού Μισούστιν στη Ρωσία
Ο Ρώσος ηγέτης δεν έχει ουσιαστικά καμία αντιπολίτευση στο κοινοβούλιο
Η «ψυχροπολεμική σφήνα» του Σι στην Ευρώπη - Τα deals, το γιουάν και το γαλλικό κονιάκ
Τα επόμενα βήματα του κινέζου ηγέτη
Βροχές και καταιγίδες στις περισσότερες περιοχές της χώρας
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού
Παραβιάσεις και υπερπτήσεις, το κόστος και ο κίνδυνος ατυχήματος – Ποια τα κέρδη του ενός έτους ηρεμίας
Οι κρίσεις προκαλούνται από ατυχήματα, υπογραμμίζει ο Γεραπετρίτης
Άνευ προηγουμένου ειλικρίνεια Μίλεϊ για να καλύψει το Ισραήλ: «Και εμείς σκοτώσαμε γυναικόπαιδα»
Ο πρώην αρχηγός του ισχυρότερου στρατού στον κόσμο επιστράτευε μια άνευ προηγουμένο ειλικρίνεια.
Nετανιάχου: Αν χρειαστεί θα πολεμήσουμε με τα νύχια μας- Συνεχίζονται οι επιχειρήσεις στη Ράφα
Παρά την βεβαίωση των ΗΠΑ πως δεν θα προμηθεύσουν το Ισραήλ με επιθετικά όπλα, οι IDF συνεχίζουν την επιχείρηση στη Ράφα με στόχο την εξόντωση της Χαμάς.
Το 67% των Ευρωπαίων οδηγών μιλάει στο τηλέφωνο ενώ οδηγεί - Τι καταγράφει πανευρωπαϊκή έρευνα
Εγωκεντρισμός, αίσθημα παντοδυναμίας, επιθετικότητα… η οδηγική συμπεριφορά, καθρέφτης των ελαττωμάτων της κοινωνίας
Βρίσκει ρυθμό η ελληνική οικονομία, αλλά η ανάπτυξη δεν θα ξεπεράσει το 1,5% φέτος, λέει η ING
Η εκτίμηση για τον πληθωρισμό είναι να παραμένει στο 2,7%, για να πέσει στο 1,9% την επόμενη χρονιά
Κάμερον: Κάλεσμα για πιο δυναμική Ευρώπη
«Πιο σκληρή και πιο δυναμική Ευρώπη» απέναντι στη ρωσική και κινεζική επιθετικότητα ζητά ο Βρετανός ΥΠ.ΕΞ. Πίεση ώστε τα μέλη του ΝΑΤΟ να αυξήσουν τις αμυντικές δαπάνες στο 2,5%.