Μειώθηκαν κατά 16,6%  τα έσοδα του ιταλικού ομίλου πολυτελείας Salvatore Ferragamo κατά το πρώτο τρίμηνο, με την Κίνα να αποδεικνύεται δύσκολη και εν μέσω μιας γενικής επιβράδυνσης των πωλήσεων σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.

«Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, οι επιδόσεις μας επηρεάστηκαν από τη συνεχιζόμενη αστάθεια στην κινεζική αγορά, καθώς και από τη συνεχιζόμενη αδυναμία στη χονδρική και ταξιδιωτική λιανική πώληση, η οποία επιδεινώθηκε περαιτέρω από μια δυσμενή σύγκριση», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Marco Gobbetti σε δήλωσή του την Πέμπτη.

Ferragamo: Η ανάκαμψη της Κίνας και της Αμερικής έφερε διπλασιασμό των πωλήσεων

Τι δείχνουν τα αποτελέσματα

Τα έσοδα ανήλθαν σε 227 εκατ. ευρώ (244,5 εκατ. δολάρια) τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών που  ήταν στα 237 εκατ. ευρώ.

Τον Απρίλιο, οι πωλήσεις στο τμήμα που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή ήταν ελαφρώς αρνητικές, αλλά η τάση βελτιώνεται, δήλωσε ο Gobbetti σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές, προσθέτοντας ότι τα έσοδα της περιόδου Φεβρουαρίου-Απριλίου για το εν λόγω τμήμα ήταν σε γενικές γραμμές αμετάβλητα.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος, ο οποίος δήλωσε ότι θέλει να δώσει προτεραιότητα στις επιδόσεις της πρώτης γραμμής, δεν βλέπει το μικτό περιθώριο κέρδους να χειροτερεύει.

«Βλέπουμε μια δυσμενή ζήτηση στην Κίνα, οι πελάτες είναι μάλλον ανήσυχοι για τη μακροοικονομική κατάσταση», δήλωσε, προσθέτοντας ότι η τάση των πωλήσεων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο στην ευρύτερη περιοχή ήταν συνολικά αρκετά αρνητική.

Ο Gobbetti πρόσθεσε ότι η τάση των πωλήσεων απευθείας προς τον καταναλωτή στην Ευρώπη βελτιώνεται.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή