Η μαζική απεργία που έχει κηρυχθεί στον τομέα των μεταφορών στη Γερμανία για αύριο με αίτημα την αύξηση των μισθών εν μέσω υψηλού πληθωρισμού αποτελεί «ζήτημα επιβίωσης» για τους εργαζόμενους. Αυτό τόνισε σε συνέντευξή του στη γερμανική Bild ο Φρανκ Βέρνεκε, επικεφαλής του συνδικάτου Verdi.
Γερμανία: Οι «σοφοί» καθησυχάζουν, ο πληθωρισμός παραμένει
Η απεργία, η μεγαλύτερη στη Γερμανία εδώ και δεκαετίες, αναμένεται να πλήξει σημαντικά τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες και τις αερομεταφορές στην μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Η απεργιακή κινητοποίηση ξεκίνησε ήδη από σήμερα στο αεροδρόμιο του Μονάχου, όπου καταγράφονται πολλές ακυρώσεις πτήσεων.
Ο διαχειριστής των γερμανικών σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, Deutsche Bahn, καταδίκασε τις απεργιακές κινητοποιήσεις και κάλεσε το συνδικάτο να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
«Οι άνθρωποι δεν είναι απλώς υποαμειβόμενοι, είναι απελπιστικά εξαντλημένοι», δηλώνει ο Φρανκ Βέρνεκε, επικεφαλής του συνδικάτου Verdi. Η απεργία θα ξεκινήσει αμέσως μετά τα μεσάνυκτα και θα πλήξει τις μεταφορές ολόκληρη την αυριανή ημέρα.
Το συνδικάτο Verdi εκπροσωπεί περί τα 2,5 εκατομμύρια εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων στον τομέα των μεταφορών και τα αεροδρόμια. Το συνδικάτο EVG εκπροσωπεί περί τους 230.000 εργαζόμενους στην Deutsche Bahn και στις εταιρείες των λεωφορείων.
Το συνδικάτο Verdi ζητά αύξηση των μισθών κατά 10,5%, που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 500 ευρώ επιπλέον μηνιαίως, και η EVG ζητά αύξηση 12%, που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 650 ευρώ επιπλέον μηνιαίως.
«Η απεργία είναι αναγκαία για να ξεκαθαρίσουμε στους εργοδότες ότι θα επιμείνουμε σθεναρά στις διεκδικήσεις μας», δηλώνει στην συνέντευξή του ο Φρανκ Βέρνεκε.
«Είναι ζήτημα επιβίωσης για πολλές χιλιάδες εργαζομένων να λάβουν σημαντική αύξηση μισθού», λέει ο επικεφαλής του Verdi, την στιγμή που οι τιμές καταναλωτή είχαν αυξηθεί κατά 9,3% τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με πέρυσι.
Η Deutsche Bahn ανακοίνωσε σήμερα ότι η απεργία είναι «τελείως υπερβολική, αβάσιμη και αχρείαστη».
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft