Υπογράφηκε στο Ηράκλειο, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης που θα κατασκευαστεί από το σχήμα ΤΕΡΝΑ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ -ΑΚΤΩΡ, με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
ΒΟΑΚ: Τα επόμενα βήματα για το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Χανιά – Ηράκλειο – Χερσόνησος
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκινώντας την ομιλία του στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου που υπογράφηκε η σύμβαση, χαρακτήρισε «μία ακόμη σημαντική ημέρα» τη σημερινή για την Κρήτη διευκρινίζοντας ότι η υπογραφή αφορά «ένα από τα τρία μεγάλα έργα τα οποία συναποτελούν την πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η κυβέρνηση μας, επιτέλους η Κρήτη να αποκτήσει τον βόρειο οδικό άξονα που της αξίζει».
«Θυμάστε όταν είχαμε κάνει την σχετική παρουσίαση στα Χανιά, είχαμε μιλήσει αναλυτικά τότε για τις μεγάλες εκκρεμότητες τις οποίες είχαμε κληρονομήσει από το παρελθόν. Για το πως όσοι μιλούσαν για τον ΒΟΑΚ εκ μέρους της προηγούμενης Κυβέρνησης ουσιαστικά – και θα το πω απλά όπως το αισθάνομαι- κορόιδευαν τους συντοπίτες μας τους Κρητικούς, καθώς δεν υπήρχε ούτε μελετητική ωριμότητα, ούτε χρηματοδότηση, ούτε καν ενιαία χάραξη για να μπορούμε να μιλάμε για έναν ενιαίο αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα εκτείνεται από τη μία άκρη της Κρήτης στην άλλη» ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.
«Θέλουμε πάντα να κρινόμαστε για το έργο μας»
Πρόκειται για το δεύτερο από τα τρία τμήματα του ΒΟΑΚ που συμβασιοποιείται, μήκους 22,4 χλμ . Ο κ. Μητσοτάκης στη διάρκεια της ομιλίας του αναφέρθηκε στην στήριξη της Κρήτης τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αλλά και το αναπτυξιακό σχέδιο που θα αλλάξει το νησί μέχρι το 2030, λέγοντας ότι «όλα αυτά θα τα αφήσουμε στην κρίση των συμπολιτών μας, καθώς έχουμε εκλογές σε τέσσερις εβδομάδες από τώρα και θέλουμε πάντα να κρινόμαστε για το έργο μας», προσθέτοντας ότι «αυτό που ζητούμε από τους συμπολίτες μας και εγώ προσωπικά από τους συντοπίτες μου, είναι να μας δώσουν την ευκαιρία, το σχέδιο αυτό να το υλοποιήσουμε και να το κάνουμε πράξη. Έχουμε ήδη βάλει τα θεμέλια, έχουμε κάνει πολλή δουλειά, απομένει περισσότερη, αλλά είμαι σίγουρος ότι και εδώ στην Κρήτη οι συντοπίτες μας θα μας δώσουν αυτήν την ευκαιρία και θα επανεκλέξουν τη Νέα Δημοκρατία στην διακυβέρνηση του τόπου, για να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε το έργο και κάποια στιγμή τα επόμενα χρόνια ο ΒΟΑΚ να παραδοθεί στους Κρητικούς αλλά και στους επισκέπτες, ως ο πιο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα έχει κατασκευαστεί στην Ευρώπη, τελευταία μεγάλη εκκρεμότητα στα οδικά έργα της πατρίδας μας». Καταλήγοντας ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι για τον ίδιο αποτελεί και μια δική του παρακαταθήκη στην Κρήτη και πώς «είμαι σίγουρος ότι θα μου δοθεί η ευκαιρία ντο έργο αυτό να μπορέσω να το ολοκληρώσω».
«Η ελληνική πολιτεία παρά τις σημαντικές εξωγενείς κρίσεις , αλλά και την πολυπλοκότητα του έργου και συνολικά του ΒΟΑΚ, κατάφερε όχι μόνο να σχεδιάσει αλλά και να δρομολογήσει την υλοποίηση αυτού του έργου» σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, συμπληρώνοντας ότι «η σημερινή κυβέρνηση, ο Έλληνας πρωθυπουργός, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών καθόλη τη διάρκεια της θητείας μας, τηρήσαμε την προεκλογική δέσμευση για να αποκτήσει η Κρήτη τον αυτοκινητόδρομο που της αξίζει».
Οι παρόντες
Παρόντες στην υπογραφή της σύμβασης ήταν ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης που αναφέρθηκε στην στενή και αποτελεσματική συνεργασία, όπως είπε, με το υπουργείο, συμπληρώνοντας ότι η Περιφέρεια θα συνεχίσει να συμβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την υλοποίηση του έργου. Επίσης παρόντες ήταν ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο βουλευτής της Ν.Δ Μάξιμος Σενετάκης , ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος, δήμαρχοι δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου και τοπικοί φορείς.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Παραβιάσεις και υπερπτήσεις, το κόστος και ο κίνδυνος ατυχήματος – Ποια τα κέρδη του ενός έτους ηρεμίας
Οι κρίσεις προκαλούνται από ατυχήματα, υπογραμμίζει ο Γεραπετρίτης
Άνευ προηγουμένου ειλικρίνεια Μίλεϊ για να καλύψει το Ισραήλ: «Και εμείς σκοτώσαμε γυναικόπαιδα»
Ο πρώην αρχηγός του ισχυρότερου στρατού στον κόσμο επιστράτευε μια άνευ προηγουμένο ειλικρίνεια.
Nετανιάχου: Αν χρειαστεί θα πολεμήσουμε με τα νύχια μας- Συνεχίζονται οι επιχειρήσεις στη Ράφα
Παρά την βεβαίωση των ΗΠΑ πως δεν θα προμηθεύσουν το Ισραήλ με επιθετικά όπλα, οι IDF συνεχίζουν την επιχείρηση στη Ράφα με στόχο την εξόντωση της Χαμάς.
Το 67% των Ευρωπαίων οδηγών μιλάει στο τηλέφωνο ενώ οδηγεί - Τι καταγράφει πανευρωπαϊκή έρευνα
Εγωκεντρισμός, αίσθημα παντοδυναμίας, επιθετικότητα… η οδηγική συμπεριφορά, καθρέφτης των ελαττωμάτων της κοινωνίας
Βρίσκει ρυθμό η ελληνική οικονομία, αλλά η ανάπτυξη δεν θα ξεπεράσει το 1,5% φέτος, λέει η ING
Η εκτίμηση για τον πληθωρισμό είναι να παραμένει στο 2,7%, για να πέσει στο 1,9% την επόμενη χρονιά
Κάμερον: Κάλεσμα για πιο δυναμική Ευρώπη
«Πιο σκληρή και πιο δυναμική Ευρώπη» απέναντι στη ρωσική και κινεζική επιθετικότητα ζητά ο Βρετανός ΥΠ.ΕΞ. Πίεση ώστε τα μέλη του ΝΑΤΟ να αυξήσουν τις αμυντικές δαπάνες στο 2,5%.
Πέρασαν το τεστ τα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ - Σε ποιες γραμμές δρομολογούνται
Εντός Μαΐου ξεκινούν τα δρομολόγια
Δεύτερη γενική απεργία ενάντια στην πολιτική Μιλέι
Η συμμετοχή αναμένεται μεγάλη
Παζάρια για τη νέα ηγετική ομάδα της ΕΕ - Μοιράζουν την τράπουλα στις Βρυξέλλες
Τι θα γίνει με την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
O απολογισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου - Η καταγραφή της DW
Οι ευρωεκλογές πλησιάζουν και οι απερχόμενοι ευρωβουλευτές εγκωμιάζουν το έργο τους και κάνουν τον απολογισμό τους. Είναι τόσο θετικός όσο υποστηρίζουν;