Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ συνεργάζεται με τα σούπερ μάρκετ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ με σκοπό την προώθηση του Σήματός της στο καταναλωτικό κοινό της Κρήτης, από τις 31 Μαΐου μέχρι τις 20 Ιουνίου 2023.
Με κεντρικό μήνυμα της ενέργειας το σλόγκαν «Το ‘ψαξες;», οι καταναλωτές της μεγαλονήσου, στο Ηράκλειο, στα Χανιά, στο Ρέθυμνο, στον Άγιο Νικόλαο, στην Ιεράπετρα και στη Σητεία έχουν τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια των αγορών τους να αναζητήσουν το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» στις συσκευασίες των προϊόντων των εταιριών-Μελών, αλλά και να ενημερωθούν για την εμπορική προσφορά σε επιλεγμένα προϊόντα καθώς και για την Κοινότητα. Στην ενέργεια συμμετέχουν οι: Agrino, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, KYKNOS, Βιολάντα, Endless EC, Αυγά Βλαχάκη, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, Septona, 3αλφα, Coffee Island.
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Υποδέχεται την εταιρεία GR.INOX – ΑΦΟΙ ΓΚΡΕΚΗ Ε.Π.Ε.
Προσφορές
Οι πελάτες των σούπερ μάρκετ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ για τρεις εβδομάδες έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται για την ενέργεια από το φυλλάδιο προσφορών που διανέμεται στα καταστήματα της αλυσίδας, από το e-shop (eshop.xalkiadakis.gr) και το site (www.xalkiadakis.gr), από τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ φιλοξενείται και διαγωνισμός με 20 τυχερούς μέσω του Facebook της αλυσίδας (https://www.facebook.com/xalkiadakis.gr) μέχρι τις 20 Ιουνίου. Επιπλέον, στα 41 καταστήματα ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ υπάρχει διαθέσιμο το ενημερωτικό έντυπο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Η ενέργεια πλαισιώνεται και από οθόνες σε ορισμένα καταστήματα, όπου υπάρχει προβολή βίντεο με τα μηνύματα της Πρωτοβουλίας. Η συνεργασία υποστηρίζεται σε επιλεγμένα καταστήματα της ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ σε συγκεκριμένες ημέρες και από συνεργάτες-προωθήτριες, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Latest News
Τα σχέδια των Ελλήνων για τις φετινές διακοπές - Τι δείχνει έρευνα της Klarna
Η αύξηση στις τιμές διαμονής και τα μεταφορικά κόστη (42,7%) είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που οι περισσότεροι Έλληνες ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν και από την οποία θέλουν να απαλλαγούν
Παπαδόγλου (Nexi): Συνεχής η ανάπτυξη του τομέα ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα
«Στην Ελλάδα αναπτύσσεται ταχύτατα ο τομέας των ψηφιακών πληρωμών», δήλωσε ο Νίκος Παπαδόγλου, CCO της Nexi Ελλάδος
Αυτή τη «χρυσή» κάψουλα ποιος θα την πάρει; Το μπρα ντε φερ για τον καφέ στο ράφι
Παλιοί και νέοι παίκτες επιδίδονται σε ένα κυνήγι πωλήσεων που θυμίζει... καρδιογράφημα
Ψηφιακά εργαλεία για τη στήριξη των επιχειρήσεων - Τι λέει ο Παπαστεργίου
Ποιοι είναι δικαιούχοι του νέου προγράμματος
Ποιοι είναι οι Άραβες της DAMAC που χτίζουν data centers με τη ΔΕΗ
Και το brand «Roberto Cavalli» στο χαρτοφυλάκιο της DAMAC του Χουσεΐν Σαζουάνι
Παπαθανάσης: Σε ΜμΕ πηγαίνουν 2 από τα 3 ευρώ ευρωπαϊκών πόρων
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών μίλησε στο συνέδριο του Economist
Σκρέκας: Δεν χωρίζονται οι επιχειρήσεις σε μεγάλες και μικρές
Τι είπε ο υπουργός Ανάπτυξης από το βήμα του 2ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για τη Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που διοργανώνεται στην Αθήνα
Ισχυρά κέρδη για τις τράπεζες το α' τρίμηνο
Τα συνολικά κέρδη των τεσσάρων συστημικών τραπεζών ανήλθαν, στο πρώτο τρίμηνο του 2024, σε 1,09 δισ. ευρώ
Οι startups στην υπηρεσία του τουρισμού
Νέοι επιστήμονες προσφέρουν λύσεις σε ζητήματα του τουρισμού και της φιλοξενίας
Γέμισαν τα ταμεία της Aegean από τις αυξημένες προκρατήσεις
Η ρευστότητα και οι ταμειακές ροές για το πρώτο τρίμηνο του 2024