Η νοτιοκορεατική LG Energy Solution υπέγραψε συμφωνία για την προμήθεια της Toyota, της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, με μπαταρίες ιόντων λιθίου για ηλεκτρικά οχήματα που θα συναρμολογούνται στις ΗΠΑ, όπως ανακοίνωσαν από κοινού οι εταιρείες την Τετάρτη.
Η συμφωνία θα υποστηρίξει την διαρκώς επεκτεινόμενη σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία της Toyota, η οποία περιλαμβάνει ένα νέο μοντέλο που θα συναρμολογηθεί στο εργοστάσιο παραγωγής του Κεντάκι – το μεγαλύτερο παγκοσμίως – από το 2025.
«Το μόνο πράγμα που ήθελα να αλλάξω ήταν το γεγονός ότι δεν είχαμε καμιά συνεργασία με τον νούμερο ένα παίκτη της Toyota», δήλωσε ο CEO της LG Energy Solution Youngsoo Kwon σε συνέντευξή του στο CNBC.
ΕΕ: Γιατί η μάχη με την Κίνα είναι δύσκολη και άνιση
«Έτσι τώρα έχουμε ως πελάτες μας εννέα από τις 10 κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες», είπε ο Kwon, προσθέτοντας ότι η LG Energy Solution θα προμηθεύει την Toyota με μπαταρίες αξίας 20 γιγαβάτ κάθε χρόνο από το 2025.
Η Toyota είναι η κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο για τρία συνεχόμενα χρόνια, έχοντας πουλήσει σχεδόν 10,5 εκατομμύρια οχήματα το 2022.
Η μετοχή της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που είναι εισηγμένη στο Τόκιο σημείωσε άνοδο κατά 2,91% στις πρωινές συναλλαγές της Πέμπτης.
Η LG Energy Solution προμηθεύει επίσης και άλλους γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η αμερικανική General Motors, η νοτιοκορεατική Hyundai και η ιαπωνική Honda. Πριν από λιγότερο από πέντε μήνες, η LG Energy Solution δήλωσε ότι θα κατασκευάσει ένα εργοστάσιο μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα 4,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ, σε συνεργασία με τη Hyundai, σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει τις εκπτώσεις φόρου στη χώρα.
Οι αγοραστές οχημάτων αμερικανικής κατασκευής δικαιούνται πιστώσεις φόρου έως και 7.500 δολάρια βάσει του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού.
Ο πληθωρισμός πιέζει την αγορά αυτοκινήτου ενώ και το κόστος εργασίας έχει αυξηθεί για διάφορους λόγους. Η έκπτωση φόρου του IRA είναι μεγάλη και αντισταθμίζεται στην αγορά των ΗΠΑ. «Γι’ αυτό επενδύουμε, χτίζουμε εργοστάσια και προμηθεύουμε στις ΗΠΑ», εξήγησε ο CEO της LG Energy Solution.
Η εταιρεία θα επενδύσει περίπου 4 τρισεκατομμύρια γουόν (3 δισεκατομμύρια δολάρια) «για τη δημιουργία νέων γραμμών παραγωγής για κυψέλες και μονάδες μπαταριών αποκλειστικά για την Toyota, με προγραμματισμένη ολοκλήρωση για το 2025».
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να προσφέρει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στις μάρκες Toyota και Lexus και να παράγει έως και 3,5 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ετησίως έως το 2030.
Κινεζικός ανταγωνισμός
Η LG Energy Solution είναι επί του παρόντος ο τρίτος μεγαλύτερος παραγωγός μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον κόσμο μετά την κινεζική εταιρεία BYD, σύμφωνα με στοιχεία της νοτιοκορεατικής εταιρείας έρευνας αγοράς ενέργειας SNE Research.
Οι κινεζικές εταιρείες κυριαρχούν στον κλάδο, παρόλο που η υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνεται παγκοσμίως. Η κινεζική CATL παραμένει η κορυφαία εταιρεία κατασκευής μπαταριών για EV κατακτώντας το 36,6% της παγκόσμιας αγοράς από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με την SNE Research.
«Είναι ουσιαστικά ένας ανταγωνισμός μεταξύ κινεζικών και κορεατικών εταιρειών, αν και έχουμε και την Panasonic της Ιαπωνίας. Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να αξιολογήσουμε πλήρως τις δυνατότητες των kινέζων κατασκευαστών μπαταριών», δήλωσε ο Kwon.
«Η CATL κατασκευάζει κυρίως εκτός Κίνας. Η διατήρηση της παραγωγής εντός της Κίνας είναι πολύ εύκολη. Αυτή είναι μια παγκόσμια επιχείρηση, επομένως πρέπει να περιλαμβάνει παγκόσμιες δραστηριότητες».
«Ήταν εύκολο για εμάς να μείνουμε στη Νότια Κορέα. Αλλά αντιμετωπίσαμε τεράστιες προκλήσεις στην Πολωνία καθώς και στις ΗΠΑ. Πιστεύω ότι το αν οι Κινέζοι παίκτες μπορούν να τα πάνε καλά με τις παγκόσμιες δραστηριότητές τους θα είναι ο παράγοντας που θα αποφασίσει ποιος θα κερδίσει μεταξύ των κινεζικών και κορεατικών εταιρειών», δήλωσε ο Kwon.
Latest News
Στη μέγγενη της κλιματικής αλλαγής Σικελία - Διανομή νερού με δελτίο
Το μεγαλύτερο νησί της Μεσογείου είναι σε κόκκινο συναγερμό λόγω ξηρασίας. Όμως αιτία δεν είναι μόνο η κλιματική αλλαγή…
«Πράσινα Ταξί»: 13 δικαιούχοι θα λάβουν επιδότηση για αγορά ηλεκτρικών ταξί
Εγκρίθηκε η καταβολή του ποσού των 244.143 ευρώ σε 13 δικαιούχους του προγράμματος «Πράσινα Ταξί»
Τι είναι το greenwashing και πως μπορούν οι καταναλωτές να το εντοπίσουν
Το greenwashing αποτελεί ένα ευρέως διαδεδομένο και αυξανόμενο φαινόμενο
Πώς συνδέονται οι αεροπορικές «αναταράξεις» με την κλιματική αλλαγή [γράφημα]
Οι σοβαρές αναταράξεις λόγω της κλιματικής αλλαγής νέα μεγάλη απειλή για τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες τους
DHL: Φτιάχνει κέντρο ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη Σαγκάη
Για την υποστήριξη της εφοδιαστικής αλυσίδας οχημάτων, προϊόντων και εξοπλισμού τεχνολογίας
Το colpo grosso των πλουσίων για το κλίμα - Πώς κερδίζουν, βοηθώντας τους φτωχούς
Υψηλότοκα δάνεια, απευθείας αναθέσεις και ρυπογόνα projects καλύπτουν τις πράσινες δεσμεύσεις
Ανατολικά Πυρηναία: Εργαστήριο της άνυδρης ζωής
Η βαρύτερα πληγείσα από την ξηρασία περιοχή της Γαλλίας προσαρμόζεται για να ζήσει με λιγότερο νερό
Στις Elicio και BayWa r.e. το πρώτο εμπορικό πλωτό αιολικό πάρκο στον κόσμο
Το πλωτό υπεράκτιο αιολικό έργο «Pennavel» πρόκειται να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο του ενεργειακού τοπίου της περιοχής της Βρετάνης
Καμπανάκι από Eurelectric - Η Ευρώπη κινδυνεύει να χάσει το τρένο για το net zero
Διπλασιασμός των επενδύσεων στη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας ή απώλεια του αγώνα δρόμου της Ευρώπης προς το net-zero, προειδοποιεί η Eurelectric
Όλο και πιο κοντά στην Ευρώπη η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία - Οι συμφωνίες με Τουρκία
Σε αναμμένα κάρβουνα η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία