Η «Barbie» της Greta Gerwig ήταν μια αίσθηση φέτος. Η ταινία θριάμβευσε στο box office, έλαβε διθυραμβικές κριτικές και έβαλε το εμβληματικό ροζ branding της Barbie σχεδόν παντού. Για τη Lisa McKnight, evp και chief brand officer της Mattel, η στιγμή ήταν μια τεράστια ευκαιρία, σύμφωνα με το glossy.co.
«Η ταινία “Barbie” και ο αντίκτυπός της στην κουλτούρα μας ξεχωρίζει ως σημείο υπερηφάνειας τους τελευταίους 12 μήνες και πιθανώς σε ολόκληρη την καριέρα μου», δήλωσε ο McKnight. «Η Barbie ήταν έτοιμη για τη δημιουργία αυτής της ταινίας λόγω της σκληρής δουλειάς που έχει κάνει η ομάδα την τελευταία δεκαετία. Βρισκόμαστε σε ένα μακροπρόθεσμο ταξίδι για να εξελίξουμε και να εκσυγχρονίσουμε την Barbie ώστε να είναι πιο σχετική και μια πραγματική αντανάκλαση του κόσμου που βλέπουν τα παιδιά γύρω τους – δουλειά που αισθανόμαστε ότι είναι πολύ σημαντική».
Χρυσές σφαίρες: 7 υποψηφιότητες για τον Λάνθιμο, στην κορυφή η Barbie
Καθ ‘όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους, υπήρξε μια αναταραχή στις συμπράξεις μάρκας Barbie. Μια σύντομη αλλά αντιπροσωπευτική λίστα περιλαμβάνει Crocs, Joybird, Boohoo, Superga, Forever 21, Gap, MeUndies, Aldo και PacSun.
Ο McKnight, ως Chief Brand Officer, ηγήθηκε του συντονισμού μιας επιθετικές καμπάνιας υπό την ηγεσία της Barbie που βοήθησαν τόσο την Barbie όσο και τη Mattel παντού. Η ίδια η μάρκα Barbie σχεδόν διπλασιάστηκε σε αξία το 2023 σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, τώρα αξίας της ανέρχεται σε περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια.
Στη συνέχεια, η McKnight δήλωσε ότι επικεντρώνεται στο να φέρει λίγη από αυτή την ενέργεια σε άλλες ιδιοκτησίες της Mattel, οι οποίες θα περιλαμβάνουν περισσότερες συνεργασίες μόδας. Η Mattel συνεργάστηκε πρόσφατα με τον καλλιτέχνη και σχεδιαστή Daniel Arsham για τη δημιουργία μιας σειράς περιορισμένης έκδοσης Hot Wheels. Συνεργάστηκε επίσης με τον Off-White σε μια συνεργασία “Monster High”, χτίζοντας πάνω σε προηγούμενη δουλειά που είχε κάνει ο Virgil Abloh με μια άλλη ιδιοκτησία της Mattel, το “Masters of the Universe”.
Το μυστικό για την ενορχήστρωση ενός τόσο μεγάλου αριθμού επιτυχημένων συνεργασιών, είπε ο McKnight, είναι η προθυμία να αφήσουμε τους εταίρους να κάνουν ό, τι θέλουν, όπως αναφέρει το glossy.co.
«Εμπιστευόμαστε πολύ τους συνεργάτες μας και τους δίνουμε δημιουργική ελευθερία να εκφραστούν μέσω της επωνυμίας μας, κάτι που είναι μια συναρπαστική εμπειρία για τους δημιουργούς», δήλωσε ο McKnight. «Ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των brands προσελκύει κορυφαία ταλέντα και δημιουργούς που έχουν πραγματική συγγένεια με το brand. Οποιοσδήποτε με τον οποίο συνεργαζόμαστε έχει προσωπική σύνδεση με τις μάρκες μας, με αποτέλεσμα ένα ουσιαστικό και αυθεντικό έργο τέχνης».
Latest News
Μπορούν οι αρχαιολόγοι να εντοπίσουν τους «επιζώντες» της Πομπηίας;
Το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Pompeii: The New Dig» ακολουθεί την αναζήτηση εκείνων που διέφυγαν από τη φονική έκρηξη του Βεζούβιου.
Γιατί οι νεαρές γυναίκες φεύγουν από τα dating apps
H Gen Z αποτελεί προτεραιότητα για το Tinder και το Bumble
Πώς η Τέιλορ Σουίφτ οδηγεί στη διάλυση του αμερικανικού κολοσσού έκδοσης εισιτηρίων
Το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα μηνύσει το Live Nation, ζητώντας τη διάλυση του γίγαντα έκδοσης εισιτηρίων
Πόσο κοστίζουν τα χρυσαφικά που φοράει η Κέιτ Μίντλεντον
Μια τιάρα, ένα ζευγάρι σκουλαρίκια, ένα βραχιόλι και ένα δαχτυλίδι…
Το fund που χρηματοδοτεί «εκκλησίες» - Το franshise, τα brands και η «Silicon Valley» της πίστης
Εταιρείες δανειοδοτούν εκκλησιαστικές startups
Millenial vs GenZ: Πώς βλέπουν εργασία, προσωπικό χρόνο και αξίες
Αναλυτικά τα στοιχεία της Deloitte για τις συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες
Πιάστε τα... μολύβια σας: Οι κασέτες επιστρέφουν και οι καλλιτέχνες ακολουθούν
Μετά το βινύλιο η Gen Z ανακαλύπτει την μαγεία του αναλογικού ήχου
Τέιλορ Σουίφτ: Έσπασε ρεκόρ προσέλευσης η συναυλία της στη Στοκχόλμη
«Κάνατε τη συναυλία με τους περισσότερους θεατές που έχει γίνει ποτέ σε αυτό το στάδιο».
Κρασί, βιομηχανία και ιστορία
Ένα βιβλίο ανασυνθέτει την ιστορία γύρω από την βιομηχανία Achaia Clauss και μαζί έναν ολόκληρο κόσμο
Πρώτη θέση με εισπράξεις $56,5 εκατ. για το "Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων" στο αμερικανικό box office
Η ταινία ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς προβλεπόταν να ανοίξει με 40 έως 50 εκατ. δολάρια