Σε επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια και μείωση 30% στο κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 στοχεύει η Nissan.
Όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας το νέο μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό της σχέδιο, αναμένεται επίσης να κυκλοφορήσει 30 νέα μοντέλα μέχρι το οικονομικό έτος 2026, με 16 από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα. Μάλιστα, σκοπεύει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης να φτάσει στο ίδιο επίπεδο μέχρι το 2030.
«Αυτό το σχέδιο θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε περισσότερο και πιο γρήγορα στην οδηγική αξία και την ανταγωνιστικότητα», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida.
«Αντιμετωπίζοντας την ακραία αστάθεια της αγοράς, η Nissan λαμβάνει αποφασιστικές ενέργειες με γνώμονα το νέο σχέδιο για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία».
Κερδοφόρα ανάπτυξη
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε επίσης ότι στοχεύει σε περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 6% μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026, καθώς και «μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη».
Σύμφωνα με το σχέδιο δύο μερών που ονομάζεται The Arc, η Nissan είπε ότι θα επιδιώξει να εξασφαλίσει την αύξηση του όγκου πωλήσεων μέσω μιας «προσαρμοσμένης περιφερειακής στρατηγικής» και να προετοιμαστεί για μια ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα εξισορροπώντας το χαρτοφυλάκιό της μεταξύ EV και αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας τους όγκους σε μεγάλες αγορές και οικονομική πειθαρχία.
Αυτό θα υποστηριχθεί από «έξυπνες συνεργασίες, ενισχυμένη ανταγωνιστικότητα EV, διαφοροποιημένες καινοτομίες και νέες ροές εσόδων».
Η Nissan είπε ότι αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποφέρει πιθανά έσοδα 2,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (16 δισεκατομμύρια δολάρια) από νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέχρι το οικονομικό 2030.
Latest News
Χαλκός, το μέταλλο της ενεργειακής μετάβασης
Η μετάβαση από μια οικονομία βασισμένη σε ορυκτά καύσιμα σε μια που στηρίζεται στον ηλεκτρισμό απαιτεί πάνω απ' όλα ένα πράγμα: τον χαλκό. Αλλά η τιμή του έχει ανέβει στα ύψη
Δύο παγκόσμιες πρωτιές της Ελλάδας σε φωτοβολταϊκά και αιολικά [γραφήματα]
Η διείσδυση των φωτοβολταϊκών και αιολικών στη χώρα μας και διεθνώς σύμφωνα με την έκθεση του think tank Ember
Συνεχίστηκε τον Απρίλιο η υπερθέρμανση του πλανήτη
Από τον Ιούνιο του 2023, κάθε μήνα αδιαλείπτως συντρίβεται το ρεκόρ ζέστης
Ανεβάζουν «στροφές» οι ΑΠΕ - Αποτέλεσαν το 30% της ενέργειας που παρήχθη παγκοσμίως το 2023
Το ποσοστό θα ήταν ακόμη μεγαλύτερο εάν δεν υπήρχαν οι ξηρασίες στην Κίνα
ΔΕΗ: «Ψηλώνει» τα EBITDA, επελαύνει στα Βαλκάνια και χτίζει σχέσεις με ΗΠΑ
Κλειδώνει EBITDA στα 1,8 δισ. - Πάνω από τις προβλέψεις για το 2024
Ο Πόρος υποδέχεται τα κεφάλαια των Αράβων της Masdar - Ξεκολλάει το ενεργειακό project
Με νέα ρύθμιση θα επιτραπεί η κατά προτεραιότητα σύνδεση του φωτοβολταϊκού πάρκου της αραβικής Masdar με το ηλεκτρικό σύστημα
Η Amazon εγκαινιάζει τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά για λιμάνια
Η Amazon θα θέσει σε κίνηση οκτώ από αυτά τα ημιφορτηγά στο λιμενικό συγκρότημα του Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς,
Mega deal για το... «πρασίνισμα» της Microsoft
Η Stockholm Exergi θα κατασκευάσει το έργο δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας βιομάζας
Με υβριδικό απαντάει η Lamborghini στην ηλεκτροκίνηση
Το Urus SE θα ανταγωνιστεί την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid και την Bentley Bentayga Hybrid
Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών ΙΧ - Αρκούν οι υποδομές φόρτισης; [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία Ε.Ε. και κατασκευαστών οχημάτων