
Η εταιρεία απέκτησε πρόσφατα ένα ακόμη πλοίο, ένα Kamsarmax που «χτίστηκε» το 2015 σε κινεζικά ναυπηγεία αντί 23,5 εκατ. δολ.
Συνεχίζει τις αγορές πλοίων η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Castor Maritime. Η εταιρεία απέκτησε πρόσφατα ένα ακόμη πλοίο, ένα Kamsarmax που «χτίστηκε» το 2015 σε κινεζικά ναυπηγεία αντί 23,5 εκατ. δολ.
Το πλοίο θα παραδοθεί στην Castor Maritime συνδεδεμένο με μια χρονοναύλωση με μέσο ημερήσιο ναύλο που ισοδυναμεί με το 114%, του δείκτη των panamaxes (Baltic Panamax Index) και με υπόλοιπο διάστημα απασχόλησης 17-21 μήνες.
Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί με την παράδοση του πλοίου εντός του δεύτερου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για την ενδέκατη εξαγορά το 2021, είναι το έκτο Kamsarmax, του στόλου της εταιρείας, ο οποίος, με την ολοκλήρωση όλων των ανακοινωμένων εξαγορών θα αποτελείται από δεκαεπτά πλοία κε των οποίων 14 μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τρια δεξαμενόπλοια.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες