Η Ινδία αναμένεται να δαπανήσει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια για την ενίσχυση της παραγωγής αιθανόλης καθώς ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά ένα πιο «πράσινο» μείγμα βενζίνης στην προσπάθειά της να μειώσει την εξάρτηση της χώρας από το ξένο πετρέλαιο.

Περίπου 10 δισεκατομμύρια λίτρα αιθανόλης θα απαιτούνται κάθε χρόνο για να ικανοποιηθεί το πρότυπο καυσίμου με ανάμειξη 20% αιθανόλης έως το 2025, δήλωσε ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας Ταρούν Καπούρ σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television την Παρασκευή.

Καύσιμο με τριπλάσια αιθανόλη

Πρόκειται για τριπλασιασμό της ποσότητας αιθανόλης που θα αναμειγνύεται με βενζίνη, σε σύγκριση με το έτος που λήγει τον Νοέμβριο του 2021, όπου η αιθανόλη θα αποτελεί το 9% της αναμεμιγμένης βενζίνης, όπως τόνισε ο Τ. Καπούρ. Η δράση αυτή θα απαιτήσει περίπου 500 δισ. ρουπίες επενδύσεων για την κατασκευή νέων βιοδιυλιστηρίων.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι ανέπτυξε τον εθνικό στόχο της χώρας που είναι να παράγει βενζίνη με 20% αιθανόλη στα επόμενα πέντε χρόνια έως το 2025, σε μια κίνηση που αναμένεται να εξοικονομήσει 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η χώρα επίσης στοχεύει να επεκτείνει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στον τρίτο μεγαλύτερο εισαγωγέα πετρελαίου στον κόσμο και να βοηθήσει στη μετατροπή του πλεονάσματος ρυζιού της χώρας και των κατεστραμμένων σιτηρών σε αιθανόλη.

Αιθανόλη από σιτηρά

Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αιθανόλης στην Ινδία παράγεται σήμερα από μελάσα ζαχαροκάλαμου, η χώρα πιέζει για μεγαλύτερη παραγωγή αιθανόλης από πηγές εκτός ζαχαροκάλαμου που αποτελούν λιγότερο από το 10% των τρεχουσών προμηθειών, δήλωσε ο Καπούρ. Η κυβέρνηση της Ινδίας προσφέρει μάλιστα οικονομική ενίσχυση και κίνητρα για τη δημιουργία μονάδων απόσταξης που βασίζονται σε μελάσα και σπόρους ως πρώτη ύλη.

«Προχωρώντας, θα πρέπει να φτάσουμε σε ένα στάδιο όπου το 50% της παραγόμενης αιθανόλης θα βασίζεται στη ζάχαρη και το άλλο 50% στα σιτηρά», κατέληξε ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green