Σε διευκρινίσεις για τον διαγωνισμό της πώλησης των περιουσιακών στοιχείων της Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ (ΕΝΑΕ) στον Σκαραμαγκά προχώρησε ο ειδικός διαχειριστής της εταιρείας.
Όπως αναφέρει η Ειδική Διαχείριση ΕΝΑΕ αναφορικά με τον ήδη προκηρυχθένα διαγωνισμό του ναυπηγείου ως ενιαίο λειτουργικό σύνολο περιουσιακών στοιχείων, αναγνωρίζοντας την στρατηγική σπουδαιότητα του για την περαιτέρω λειτουργική αξιοποίησή του, διευκρινίζει επί των κρίσιμων ζητημάτων που ενδιαφέρουν γενικά την οικονομική κοινότητα, ότι:
– Έχει πλήρως προετοιμάσει και εξασφαλίσει την επόμενη μέρα της λειτουργίας του ναυπηγείου ως οφείλει με βάση τα καθήκοντα του ειδικού διαχειριστή και προς όφελος της εθνικής οικονομίας.
– Επικαιροποίησε την άδεια λειτουργίας του, με αποτύπωση της σύγχρονης μορφής των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου μετά τους διαδοχικούς διαγωνισμούς και λοιπές ανακατατάξεις που έλαβαν χώρα τα προηγούμενα έτη στο ναυπηγείο.
– Διατήρησε σε ισχύ την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων, η οποία διαρκεί για τουλάχιστον άλλα τρία έτη.
– Όλη η οικοπεδική έκταση είναι ενιαία και ιδιόκτητη, όπως και οι εγκαταστάσεις. Δεν υπάρχουν παραχωρήσεις, πέραν της παραχώρησης χρήσης του αιγιαλού και του έμπροσθεν θαλάσσιου χώρου, ο οποίος είναι ιδιοκτησία της Πολιτείας και γι’ αυτό υπάρχει σχετική, νομοθετικά κατοχυρωμένη, μακροχρόνια μίσθωση.
– Αξιοποιείται πλήρως η υπάρχουσα υποδομή του ναυπηγείου στο σύνολο της επισκευής και συντήρησης των υποβρυχίων και των πλοίων επιφανείας του Πολεμικού μας Ναυτικού.
– Έχουν ήδη εγκριθεί οι μελέτες πυρασφάλειας και πυροπροστασίας, από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε το σχετικό πιστοποιητικό να μπορεί να εκδοθεί, με βάση τις ληφθείσες εγκρίσεις, αμέσως μετά τη μεταβίβαση του ναυπηγείου, προς διευκόλυνση των υποψήφιων επενδυτών.
– Ολοκληρώθηκε η τακτοποίηση όλων των αυθαιρέτων, με μόνη την υποχρέωση του επενδυτή να καταβάλει το αναλογούν ποσό τακτοποίησης, όπως προβλέπει σχετική νομοθετική ρύθμιση.
Η Ειδική Διαχείριση εκτιμά ότι η συμβολή όλων των παραγόντων της Πολιτείας, από την ανάληψη των καθηκόντων της μέχρι σήμερα, ήταν καθοριστική ώστε να υλοποιηθεί το έργο των οριστικών διευθετήσεων και να μεταβιβαστούν τα περιουσιακά στοιχεία «καθαρά» και από θεσμικά ζητήματα.
Latest News
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης