Έντονο προβληματισμό προκαλεί σε επενδυτικούς κύκλους ο όρος, που είναι μάλλον παγκόσμια πρωτοτυπία, του διαγωνισμού για το ακίνητο των ναυπηγείων Σκαραμαγκά που ανήκει στην ΕΤΑΔ που προβλέπει επιστροφή άτοκα το τιμήματος σε τρία χρόνια εάν δεν απομακρυνθεί το hot spot. O όρος αυτός όπως και η μη ύπαρξη άδειας λειτουργίας και άλλων προαπαιτούμενων για την νόμιμη λειτουργία της επιχείρησης αποτελούν αγκάθια για μια ομαλή έκβαση του διαγωνισμού που επαναλαμβάνεται για δεύτερη φορά.

Ειδικότερα όσον αφορά την ΕΝΑΕ, προβληματίζει το γεγονός ότι τυπικά τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά δεν διαθέτουν άδεια λειτουργίας γιατί όπως αναφέρει η ανακοίνωση του διαγωνισμού βρίσκεται υπό επικαιροποίηση. Το ίδιο ισχύει και για την Άδεια Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ), ενώ και το πιστοποιητικό πυρασφάλειας βρίσκεται υπό έκδοση. Πρακτικά δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε λειτουργία, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά.

Αναφορικά τώρα με το ακίνητο της ΕΤΑΔ στους όρους πληρωμής υπάρχει η πρωτοτυπία πως αν περάσουν τρια  χρόνια από την υπογραφή της Σύμβασης Αγοραπωλησίας και δεν έχει παραδοθεί το Ακίνητο που περιλαμβάνει και το hot spot για τους πρόσφυγες στον επενδυτή, τότε η Σύμβαση Αγοραπωλησίας θα λύεται και θα του επιστρέφεται το καταβληθέν από αυτόν μέχρι το χρόνο εκείνο μέρος του Συμφωνημένου Τιμήματος άτοκα και αμφότερα δε τα μέρη παραιτούνται από τη διεκδίκηση οιασδήποτε αποζημίωσης για την αιτία αυτή.

Με λίγα λόγια ο επενδυτής έχει δύο επιλογές: Ή να περιμένει πρώτα να περάσουν τα τρία χρόνια για να εξασφαλίσει ότι  θα πάρει το ακίνητο που περιλαμβάνει και το hot spot, χωρίς να επενδύσει στο ακίνητο αυτό και άρα να πάνε χαμένα τρία  χρόνια ή να επενδύσει κατά τη διάρκεια των τριών ετών για να εκσυγχρονίσει το ακίνητο και στη συνέχεια όμως να κινδυνεύει να χάσει την επένδυσή του αν δεν φύγει το hot spot.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης