Επέκταση των δραστηριοτήτων της στον τομέα των υπηρεσιών παράδοσης προϊόντων στο τελικό καταναλωτή για λογαριασμό άλλων καταστημάτων ανακοίνωσε η αμερικανική αλυσίδα λιανεμπορίου Walmart. Η δραστηριότητα αυτή αφορά την παραλαβή από το τελευταίο σημείο αποθήκευσης του προϊόντος και την παράδοσή του σε αυτόν («last mile delivery»).

Η υπηρεσία GoLocal θα είναι έτοιμη εγκαίρως ώστε να λειτουργήσει κατά την εορταστική περίοδο, όταν παρουσιάζεται η μεγαλύτερη καταναλωτική ζήτηση, σύμφωνα με το CNN.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει ήδη συμφωνίες παράδοσης με επιχειρήσεις τοπικής και εθνικής εμβέλειας, χωρίς να τις κατονομάσει. Κράτησε, πάντως, κλειστά τα χαρτιά της όσον αφορά τις χρεώσεις προς τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις-πελάτες της για λογαριασμό των οποίων θα πραγματοποιεί τις παραδόσεις, αναφέροντας μόνο ότι οι τιμές θα είναι «ανταγωνιστικές».

Σύμφωνα με την εταιρεία, επιδιώκει να δώσει στις επιχειρήσεις μια νέα επιλογή στην παράδοση προϊόντων, αξιοποιώντας το δίκτυο των ανεξάρτητων οδηγών της δικής της πλατφόρμας παράδοσης Spark, μέσω της οποίας γίνονται παραδόσεις από τα καταστήματά της σε περίπου 500 πόλεις.

Η Walmart ποντάρει στο ότι μπορεί να αξιοποιήσει την παρουσία της στις ΗΠΑ και την τεχνογνωσία της στον τομέα των logistics για να διεισδύσει στις παραδόσεις, ιδίως σε περιφερειακές και αγροτικές αγορές όπου υπάρχει κενό σε μεταφορείς δεμάτων και άλλες πλατφόρμες, δήλωσε ο Τομ Γουόρντ, εκ των επικεφαλής για τις υπηρεσίες παράδοσης της Walmart, μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Πράγματι, οι ειδικοί για θέματα λιανικών πωλήσεων εκτιμούν ότι η νέα υπηρεσία μπορεί να εξυπηρετήσει επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν υψηλό κόστος παράδοσης ή να καλύψει τα κενά που αφήνουν εταιρείες όπως η UPS ή η FedEx.

Δαπανηρή διαδικασία και έντονος ανταγωνισμός

«Το στάδιο της παράδοσης στις ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι μια δαπανηρή διαδικασία για τους λιανοπωλητές», ανέφερε ο Τάιλερ Χίγκινς, επικεφαλής της πρακτικής λιανικής στην παγκόσμια εταιρεία συμβούλων διαχείρισης AArete. «Η ανάγκη για βελτιωμένη και αποτελεσματική παράδοση μεγαλώνει και υπάρχει ακόμα ένα κενό στην αγορά που (οι διανομείς) δεν μπορούν να καλύψουν».

Πάντως, ο ανταγωνισμός της Walmart στον χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας θα είναι έντονος, καθώς ανταγωνιστές όπως η Shipt, ιδιοκτησίας Target, η DoorDash και η Amazon προσφέρουν περισσότερες επιλογές παράδοσης την ίδια ημέρα, επισημαίνει το CNN.

Η παράδοση στον πελάτη είναι συνήθως μια κοστοβόρα διαδικασία,  και η Walmart θα χρειαστεί να συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό παραγγελιών για να την καταστήσει κερδοφόρα, πολύ περισσότερο εφόσον πρόκειται για παραλαβή από πολλούς διαφορετικούς εμπόρους και όχι από ένα κεντρικό σημείο.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο καθηγητής στο πανεπιστήμιο Emory, Ντάνιελ Μακ Κάρθι, «κοστίζει πολύ περισσότερα χρήματα να διαχειριστεί κανείς πολλά μικρά ψάρια, παρά λίγες μεγάλες φάλαινες»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή