Την επιδίωξή του η Γαλλία να πρωταγωνιστήσει στο υδρογόνο μέχρι το 2030 και να κατασκευάσει νέους, μικρότερους πυρηνικούς αντιδραστήρες στο πλαίσιο ενός επενδυτικού σχεδίου 30 δισεκατομμυρίων ευρώ, με στόχο την προώθηση της καινοτομίας και των «πρωταθλητών» στη βιομηχανία ανακοίνωσε ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν.
Έξι μήνες πριν από τις προεδρικές εκλογές, ο Μακρόν είπε ότι ο μακροπρόθεσμος οδικός χάρτης, «Γαλλία 2030», θα διασφαλίσει ότι η βιομηχανία της χώρας θα χώρα προχωρήσει μαζικά στην απομάκρυνση από τις εκπομπές άνθρακα και θα πετύχει να φέρει στη χώρα βιομηχανίες κρίσιμων τομέων.
«Πρέπει να δώσουμε τη μάχη της καινοτομίας και της εκβιομηχάνισης ταυτόχρονα», είπε μιλώντας σε επιχειρηματίες, προσθέτοντας ότι «χρειαζόμαστε μια χώρα που παράγει περισσότερα».
Ο Μακρόν υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο σχέδιο θα δώσει βασικό ρόλο σε μικρές, ευέλικτες νεοσύστατες επιχειρήσεις στην οικοδόμηση του βιομηχανικού μέλλοντος της Γαλλίας παράλληλα με της ήδη καθιερωμένες μεγάλες βιομηχανικές επιχειρήσεις.
Επικαλούμενος ως παράδειγμα τις ελλείψεις σε μάσκες όταν ξέσπασε η πανδημία, ο γάλλος πρόεδρος σημείωσε πως κρίση είχε δείξει, από τη μία πλευρά, ότι όλοι είναι ευάλωτοι και από την άλλη πόσο κρίσιμη είναι η καινοτομία και η εγχώρια βιομηχανική παραγωγή.
«Πρέπει να ξαναχτίσουμε το πλαίσιο για παραγωγική ανεξαρτησία για τη Γαλλία και την Ευρώπη», είπε.
Η Γαλλία θα στοχεύσει στην κατασκευή του πρώτου αεροσκάφους χαμηλών εκπομπών άνθρακα έως το 2030 και επίσης στην κατασκευή μεγάλου αριθμού ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα 30 δισ. ευρώ έρχονται να προστεθούν στα 100 δισ. ευρώ του γαλλικού σχεδίου ανάκαμψης, μεγάλο μέρος του οποίου προσανατολίστηκε στην πράσινη ενεργειακή μετάβαση.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»