Στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών support.gov.gr εντάσσεται ο e-ΕΦΚΑ, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης και βελτίωσης των ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες και στις επιχειρήσεις. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr ερωτήματα σχετικά με την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ και μετά την επεξεργασία τους, να παραλαμβάνουν τις απαντήσεις τους.
Μέχρι πρόσφατα η υποβολή αιτήσεων-ερωτημάτων των συναλλασμένων για υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ που είναι αναρτημένες στο Gov.gr, εξυπηρετούνταν με επίσκεψη του πολίτη στον δικτυακό τόπο του e-ΕΦΚΑ. Η διαδικασία αυτή πλέον υποκαθίσταται από την ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένας νέος ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και τη λήψη απαντήσεων για τη χρήση του συνόλου των ψηφιακών υπηρεσιών, που είναι αναρτημένες στο Gov.gr.
Πώς λειτουργεί
• Για την υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης, ο συναλλασσόμενος επιλέγει “επικοινωνία” στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ που διατίθεται από το Gov.gr, για την οποία επιθυμεί να υποβάλλει αίτημα εξυπηρέτησης ή ερώτημα.
• Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet, ενώ ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία ενδιαφέρεται ο συναλλασσόμενος, ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία.
• Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων, ζητείται να καταχωρηθεί μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και τηλέφωνο επικοινωνίας του συναλλασσόμενου. Τα στοιχεία επικοινωνίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
• Μετά την υποβολή του αιτήματος, παραλαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) με το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης τους ερωτήματος που έχει τεθεί.
• Τα αιτήματα προωθούνται αυτόματα στα αρμόδια τμήματα των Γενικών Διευθύνσεων της Διοίκησης του e-ΕΦΚΑ, χρεώνονται άμεσα σε εξιδεικευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να παράσχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκρινίσεις ή και έγγραφα, σχετικά με τα αιτήματα ή ερωτήματα των πολιτών.
• Όταν ο εξειδικευμένος υπάλληλος ολοκληρώσει την απάντηση, ο συναλλασσόμενος λαμβάνει ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για να παραλάβει την απάντηση, από το προσωπικό αποθετήριο εξυπηρέτησης του Gov.gr.
H παραπάνω ψηφιακή υπηρεσία εντάσσεται στη συνολική στρατηγική του e-ΕΦΚΑ για αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από ψηφιακά κανάλια (σε λειτουργία 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, επέκταση υπηρεσίας myEFKAlive, μονιμοποίηση ηλεκτρονικών ραντεβού, διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ και μέσω των ΚΕΠ) καθώς και μέσω της λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555.
Latest News
Τσακλόγλου: Τα επιδόματα για τη νέα εργαζόμενη μητέρα ξεπερνούν τα 10.000 ευρώ
«Μετά την αυξήση της χρονικής διάρκειας του επιδόματος μητρότητας, τώρα επεκτείναμε την παροχή του επιδόματος σε ελεύθερες επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενες και αγρότισσες»
Νέα πρόστιμα και παύση εργασιών σε δεκάδες οικοδομές και εργοτάξια από την Επιθεώρηση Εργασίας
Πρόστιμα 452.754 ευρώ επέβαλε η Επιθεώρηση Εργασίας (ΑΑΕΕ)
Μιχαηλίδου: Διπλασιάζουμε τους γιατρούς στα ΚΕ.Π.Α.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας αρχίζει την 1η Μαΐου 2024 και ώρα 09:00 και λήγει στις 26 Μαΐου και ώρα 23:59.
Μεγάλη ποσότητα φύλλων κοκαΐνης εντοπίστηκε μέσα σε φορτία λιπασμάτων
Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών ουσιών σε ακατέργαστη μορφή εντόπισαν και δέσμευσαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ στο λιμάνι του Πειραιά
Οι κίνδυνοι και τα πλεονεκτήματα των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ποιοι οι στόχοι εποπτείας της Τράπεζας της Ελλάδος
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για τις δηλώσεις – Πότε ενεργοποιούνται τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα
Πώς θα εξελιχθούν οι έλεγχοι για τα POS - Τι είπε ο Χ. Θεοχάρης για τα «μεγάλα ψάρια»
Η καταβολή Δώρου Πάσχα και τριετιών στο επίκεντρο ελέγχων της Επιθεώρησης Εργασίας
Σαφάρι της Ανεξάρτητης Αρχής τις τελευταίες ημέρες του Απριλίου – Αυστηρές ποινές και πρόστιμα για τους παραβάτες
Τα SOS και οι παγίδες του νέου εντύπου της εφορίας - Οι αλλαγές και τα σημεία «κλειδιά»
Τι αλλάζει για μισθωτούς, συνταξιούχους και επαγγελματίες για τον υπολογισμό του εισοδήματος που απέκτησαν το 2023
Πάνος Τσακλόγλου: Οι προκλήσεις και οι προοπτικές στη συμπληρωματική ασφάλιση
O υφυπουργός Εργασίας διαπίστωσε ότι η κάλυψη του εργατικού δυναμικού στη χώρα μας από συμπληρωματική συνταξιοδοτική ασφάλιση υπολείπεται σε σύγκριση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες
Πότε εκπνέει η προθεσμία για τη διασύνδεση POS με ταμειακές
Στο 94% το ποσοστό συμμόρφωσης των επιχειρήσεων - Επιβολή προστίμων από ΑΑΔΕ σε όσες επιχειρήσεις δεν ανταποκρίνονται