Μία σειρά από σποτάκια με το χρώμα των διαφορετικών αγορών της πόλης, που προβάλλουν μέλη του συλλόγου που δραστηριοποιούνται σε αυτές, ανέλαβε να δημιουργήσει σε τακτά χρονικά διαστήματα ο Eμπορικός Σύλλογος Αθηνών.

Το πρώτο video που ήδη αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, αναφέρεται στις οδούς Βουκουρεστίου, Βαλαωρίτου, Κριεζώτου και Αμερικής. Θα ακολουθήσουν και άλλες περιοχές όπως το εμπορικό τρίγωνο, η Ομόνοια, η Πατησίων, το Κολωνάκι, το Παγκράτι, η Πλάκα, το Μοναστηράκι κ.λπ.

«Η ενέργεια έχει στόχο να προβάλει τις επιμέρους εμπορικές περιοχές και να φέρει κοντά τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών με τους καταναλωτές. Κύριο θέμα είναι ο άνθρωπος έμπορος και το κατάστημά του. Η ανθρώπινη επαφή, η ευγένεια, ο επαγγελματισμός και τα προϊόντα υψηλής ποιότητας, αποτελούν χαρακτηριστικά που δίνουν ξεχωριστό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και στις δύσκολες αυτές ημέρες οφείλουμε να τα αναδείξουμε», επισημαίνει ο ΕΣΑ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία