Ολοκληρώθηκε η πιστοποίηση των τριών αμαξοστοιχιών ETR της TRENITALIA SpA από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) κατόπιν σχετικής αίτησης που κατέθεσε η εταιρεία, η οποία έχει υπό τον έλεγχό της την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η αρχική πιστοποίηση που δόθηκε από τη ΡΑΣ για την αμαξοστοιχία ETR 470, άνοιξε το δρόμο βάσει των ισχυουσών νομοθετικών προβλέψεων, ούτως ώστε να ολοκληρωθεί με ταχύτατους ρυθμούς η διαδικασία των εγκρίσεων για τις τρεις προαναφερθείσες αμαξοστοιχίες.
Η αξιολόγηση
Ειδικότερα, η ομάδα αξιολογητών της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων εξέτασε λεπτομερώς την αίτηση της TRENITALIA S.p.A που αφορά τη συμμόρφωση των οχημάτων ETR 470.001, ETR 470.006 και ETR 470.008 με τον τύπο του αρχικού οχήματος που πιστοποιήθηκε.
Σύμφωνα με την Αρχή, η συμμόρφωση οχημάτων με εγκεκριμένο τύπο οχήματος, όπως ονομάζεται η διαδικασία βάσει της οποίας οι τρείς αμαξοστοιχίες λαμβάνουν την έγκριση από τη ΡΑΣ για διάθεση στην αγορά, ολοκληρώθηκε εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος.
Με απόφασή της η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων θα προχωρήσει άμεσα στην επικύρωση των εγκρίσεων οχήματος συμμορφούμενου με τύπο, που έλαβαν οι αμαξοστοιχίες με συγκεκριμένους αριθμούς αναγνώρισης (European Identification Number).
Παράλληλα θα εξουσιοδοτήσει την πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, Ιωάννα Τσιαπαρίκου να υπογράψει και να υποβάλλει όλα τα αναγκαία έγγραφα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα OSS του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) ως «Υπεύθυνη Λήψης Απόφασης».
«Ελπίζουμε να συνεχιστούν οι επενδύσεις»
Σε δήλωσή της η κ. Τσιαπαρίκου αναφέρει: «Η ΡΑΣ ολοκλήρωσε σε εύλογο χρόνο τη διαδικασία των εγκρίσεων των τεσσάρων αμαξοστοιχιών ETR που θα εξυπηρετήσουν τη βασική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας. Εξέτασε με λεπτομέρεια, ακρίβεια και υπευθυνότητα όλες τις παραμέτρους που αφορούν την ασφάλεια του συγκεκριμένου τροχαίου υλικού, βάσει των εθνικών και ευρωπαϊκών κανόνων. Η ολοκλήρωση των πιστοποιήσεων των ETR αποτελεί μία σημαντική αρχή για την ανανέωση του στόλου των επιβατικών τρένων στη χώρα μας. Ελπίζουμε, οι επενδύσεις των σιδηροδρομικών εταιρειών σε σύγχρονο τροχαίο υλικό να συνεχιστούν απρόσκοπτα».
Latest News
Ο Μακρόν θέλει τον... Σούπερ Μάριο πρόεδρο της Κομισιόν - Οι παρασκηνιακές διεργασίες
Ο Μακρόν θέλει στα ηνία της ΕΕ έναν τεχνοκράτη, αλλά δεν θα είναι εύκολη υπόθεση να «απαλλαγεί» από την φον ντερ Λάιεν
ΟΑΣΑ: Επιβίβαση με smartphones και κάρτα στα λεωφορεία, ποιες γραμμές αφορά
Οι αστικές συγκοινωνίες στην ψηφιακή εποχή - Το έργο υλοποίησε η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Στο Ευρωδικαστήριο η Ελλάδα για τις καθυστερήσεις πληρωμών από τα νοσοκομεία
Η οδηγία για τις καθυστερήσεις πληρωμών υποχρεώνει τις δημόσιες αρχές να εξοφλούν τα τιμολόγιά τους εντός 30 ημερών
Αφρικανική σκόνη: Ποιες συστάσεις απευθύνει στους εργοδότες το υπουργείο Εργασίας
Η σύσταση αφορά σε περιοχές που παρουσιάζουν επιβάρυνση της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα λόγω των μετεωρολογικών συνθηκών και της αφρικανικής σκόνης
Σαράντης: Αύξηση ΕΒΙΤ στα 13,6 εκατ. ευρώ το α τρίμηνο
Βρισκόμαστε σε τροχιά επίτευξης των στόχων μας για το 2024, δηλώνει η Σαράντης
Πότε υποχωρεί η αφρικανική σκόνη
Γενικά άστατος θα είναι ο καιρός σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου
Γιατί τα όμορφα μνημεία... όμορφα καίγονται
Το ιστορικό χρηματιστήριο της Δανίας είναι το τελευταίο σε μια σειρά ευρωπαϊκών μνημείων που κάηκαν
Το πόδι μιας «αρκούδας» διασχίζει την Ευρώπη - Ανάλυση του Economist
Στο αμείλικτο ερώτημα «τι θα γίνει εάν χάσει η Ουκρανία» επιχειρεί να απαντήσει ο Economist
Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή
Αίτημα ΣΥΡΙΖΑ για προ ημερησίας συζήτηση. Η τελευταία συζήτηση επί του ζητήματος προκλήθηκε από τον τότε αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα το 2021.
Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για το πρωτογενές πλεόνασμα του 2023 – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, το πρωτογενές αποτέλεσμα για το 2023 ανήλθε σε 1,86% του ΑΕΠ, έναντι στόχου για 1,15% – Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση ότι είπε ψέματα πως μείωσε τους φόρους