Tο πλήρως ανανεωμένο, υπερσύγχρονο εργοστάσιό της στα Τρίκαλα εγκαινίασε σήμερα η εταιρεία ΚΛΙΑΦΑ ΑΕ, μέλος του Ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία.
Παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης, ‘Αδωνι Γεωργιάδη, του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού, του Δημάρχου Τρικάλων και Προέδρου της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου, τοπικών βουλευτών και εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας, οι κ.κ. Στέλιος Μ. Σαράντης, πρόεδρος της ΚΛΙΑΦΑΣ ΑΕ και Στέλιος Δ. Σαράντης, Πρόεδρος της ΔΟΥΜΠΙΑ ΑΕ, έκοψαν την κορδέλα και έθεσαν σε λειτουργία τη νέα γραμμή του εργοστασίου, η οποία έχει δυνατότητα εμφιάλωσής έως και 23.000 φιαλών/ώρα.
Γεωργιάδης: Μια μικρή επανάσταση
Σε σύντομο χαιρετισμό του ο υπουργός Ανάπτυξης Α. Γεωργιάδης συνεχάρη την Οικογένεια Σαράντη, τονίζοντας ότι «αυτό που συμβαίνει σήμερα εδώ είναι μια μικρή επανάσταση! Η παρουσία του Ομίλου Σαράντη στην εταιρεία ΚΛΙΑΦΑ δίνει νέα πνοή σε μια παραδοσιακή, οικογενειακή ελληνική επιχείρηση».
Ο υπουργός μετέφερε τις ευχές και τις ευχαριστίες του ίδιου του πρωθυπουργού, ενώ απευθυνόμενος στους αδερφούς Μιχάλη και Δημήτρη Σαράντη είπε: «Όλα όσα έχετε πετύχει θα πρέπει να σας γεμίζουν με υπερηφάνεια. Αν και με ακόμα μεγαλύτερη υπερηφάνεια θα πρέπει να σας γεμίζει η εικόνα των δυο σας παιδιών, που ήταν το ένα καλύτερο απ’ το άλλο. Γιατί αν οι γονείς δεν πετύχουν στα παιδιά τους, όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία».
Τέλος, δεσμεύτηκε ότι τόσο το Υπουργείο του και ο ίδιος προσωπικά όσο και όλη η κυβέρνηση θα είναι στο πλάι της Οικογένειας Σαράντη «όχι ως κάποιου είδους εκδούλευση, αλλά κάνοντας το καθήκον μας έναντι μιας οικογένειας και ενός Ομίλου που προσφέρει πάρα πολλά στην ελληνική οικονομία, θέσεις εργασίας και φέρνει ελληνικά προϊόντα στα πέρατα του κόσμου».
Σκρέκας: Επένδυση 16 εκατ. ευρώ
Ιδιαίτερη έμφαση στη διαδρομή της Οικογένειας Σαράντη τα τελευταία 20 χρόνια έδωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Σκρέκας, κατά τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση. Όπως είπε, «έπειτα από δύο δύσκολες δεκαετίες, ο Όμιλος Σαράντη έχει καταφέρει σήμερα να είναι ένας εθνικός πρωταθλητής, ένας ανερχόμενος ευρωπαϊκός πρωταγωνιστής, με εγκαταστάσεις και επιχειρήσεις που ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας, με συνεχείς επενδύσεις και επέκταση της γκάμας των προϊόντων του». Ο κ. Σκρέκας τόνισε τη σημαντική προσφορά του Ομίλου στην τοπική κοινωνία και κατέληξε: «Σήμερα είμαστε εδώ για να χαρούμε μαζί με την Οικογένεια Σαράντη τη χαρά τους. Για μια ιστορική επιχείρηση που έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές με τα αναψυκτικά που παρήγαγε. Για μια επένδυση που ξεπερνάει τα 16.000.000 ευρώ και θα δημιουργήσει πολλές θέσεις εργασίας. Θέλω μέσα από την καρδιά μου να σας ευχηθώ να συνεχίσετε αυτή την πορεία και να συνεχίσετε να επενδύετε στον τόπο μας».
Ο Στέλιος Μ. Σαράντης καλωσόρισε τους προσκεκλημένους και έκανε μια ιστορική αναδρομή στην εντυπωσιακή πορεία της ΚΛΙΑΦΑ από την ίδρυσή της, το 1926, έως την εξαγορά της από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία, το 2020, τονίζοντας ότι «στόχος μας από εδώ και πέρα είναι να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, διατηρώντας πάντα την αυθεντικότητα και την ποιότητα που αντιπροσωπεύει εδώ και 100 χρόνια το όνομα ΚΛΙΑΦΑ». Αναφερόμενος στην εκδήλωση των εγκαινίων είπε ότι «γιορτάζουμε μαζί το παρελθόν το παρόν και το μέλλον που μας αξίζει. Αυτό είναι άλλωστε και το μοτό των εορτασμών: Τιμή μας και καμάρι μας!».
Από την πλευρά του, ο Στέλιος Δ. Σαράντης τόνισε ότι «σήμερα ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των αναψυκτικών ΚΛΙΑΦΑ και πραγματικά έχουμε θέσει την πήχη πολύ ψηλά. Απόδειξη αποτελεί η επένδυση που έχουμε ήδη πραγματοποιήσει, η οποία έχει τη δυναμικότητα να στηρίξει δραστηριότητα πολλαπλάσια της σημερινής. Με λίγα λόγια, είμαστε μόνο στην αρχή. Η συνταγή της επιτυχίας είναι πλέον γνωστή και βασίζεται στον συνδυασμό της ιστορίας και της αναγνωρισιμότητας του brand ΚΛΙΑΦΑΣ με την επαγγελματική εμπειρία του ομίλου και της οικογένειάς μας». Συνεχίζοντας, έθεσε τους στόχους της εταιρείας, αναφέροντας τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων της, την καινοτομία μέσω της επένδυσης στην έρευνα και την ανάπτυξη, την ισχυροποίηση της εμπορικής επωνυμίας ΚΛΙΑΦΑΣ και την επέκταση όχι μόνο πανελλαδικά αλλά και σε αγορές του εξωτερικού. Καταλήγοντας επισήμανε ότι το μέλλον που φαντάζεται η οικογένεια Σαράντη για την εταιρεία είναι «λαμπρό και αντάξιο της ιστορίας της».
Υπερσύγχρονος εξοπλισμός
Παράλληλα, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στους χώρους του εργοστασίου που φιλοξενούν τον πλέον σύγχρονο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό παραγωγής και εμφιάλωσης, χάρη σε επενδύσεις οι οποίες άγγιξαν τα 18.000.000 ευρώ την περίοδο 2020-2021. Η ΚΛΙΑΦΑ στις νέες εγκαταστάσεις της μπορεί να εμφιαλώσει όλη την γκάμα κλασσικών και σύγχρονων αναψυκτικών, προϊόντα cola, ενεργειακά ποτά, εμφιαλωμένο νερό, τσάι και χυμούς.
Η ασηπτική τεχνολογία εμφιάλωσης που διαθέτει η νέα γραμμή του εργοστασίου, σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, καθιστά την ΚΛΙΑΦΑ την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με προϊόντα χωρίς τη χρήση συντηρητικών. Η γκάμα των προϊόντων που παράγει η ΚΛΙΑΦΑ περιλαμβάνει όλες της κλασσικές γεύσεις αναψυκτικών: πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα και σόδα με ανθρακικό, πορτοκαλάδα και λεμονάδα χωρίς ανθρακικό, πορτοκάλι, λεμόνι και βύσσινο χωρίς ζάχαρη, καθώς και την BiBi cola σε κλασσική και zero.
Η εγκατάσταση και τα προϊόντα της ΚΛΙΑΦΑ πληρούν τα πιο σύγχρονα standard ποιότητας και έχουν λάβει τις πιστοποιήσεις ISO 9001:2015, HACCP, ISO 22000:2018, BRC και IFS. Παράλληλα, τα προϊόντα ΚΛΙΑΦΑ έχουν διακριθεί σε διεθνές επίπεδο, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Superior Taste Awards 2022. Πρόκειται για βραβεύσεις που φέρουν τη σφραγίδα εγκυρότητας του Διεθνούς Ινστιτούτου Γεύσης, του κορυφαίου ανεξάρτητου οργανισμού για την προώθηση και αναγνώριση τροφίμων και ποτών ανώτερης γεύσης.
Σημειώνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα προϊόντα ΚΛΙΑΦΑ στα ράφια των καταστημάτων των μεγαλύτερων retailer της χώρας, ενώ στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων της στις αγορές λιανεμπορίου και HORECA πανελλαδικά. Ταυτόχρονα, η ΚΛΙΑΦΑ ανοίγει τα φτερά της και στις διεθνείς αγορές: τα πρώτα, σταθερά βήματα έχουν γίνει ήδη στις αγορές Γερμανίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Αλβανίας, όπου σημειώνεται πολύ θετική αποδοχή, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η είσοδος στις αγορές ΗΠΑ, Αυστραλίας και Κίνας, αφού καταγράφεται ενδιαφέρον για συνεργασία από μεγάλους εμπορικούς εισαγωγικούς οίκους.
Η εταιρεία ΚΛΙΑΦΑ σε τέσσερα χρόνια συμπληρώνει έναν αιώνα ζωής. Ιδρύθηκε το 1926 και από τότε αποτελεί σημείο αναφοράς για τα Τρίκαλα και όλη τη Θεσσαλία.
Από το 2020 η ιστορική εταιρεία ανήκει στον όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία, ο οποίος έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις που αγγίζουν τα 18.000.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τον πλέον σύγχρονο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό παραγωγής και εμφιάλωσης.
Latest News
Για μεγαλύτερη εξοικονόμηση και αξιοπιστία η θέρμανση είναι Fujitsu
Ένα σύγχρονο κλιματιστικό δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα όλο το χρόνο, έτσι είναι η καλύτερη επιλογή για μέγιστη άνεση κάθε εποχή
Νέος πρόεδρος στην Alpha Bank o Δημήτρης Τσιτσιράγκος
Ο Δημήτρης Τσιτσιράγκος αναλαμβάνει τα καθήκοντά του στην Alpha Bank από την 1η Ιανουαρίου 2025
«Κάηκαν» οι μπριζόλες του Salt Bae στη Μύκονο – Στο κόκκινο τα εστιατόρια του σεφ
Σε Μύκονο και Λονδίνο ο τζίρος και τα κέρδη των ψητοπωλείων Nusr-Et έχουν πάρει την κάτω βόλτα - Έκλεισε το μπεργκεράδικο στη Νέα Υόρκη
Τι φέρνει η Elpedison σε Helleniq Energy – Το σενάριο για placement και το μέρισμα από ΔΕΠΑ Εμπορίας
Ο Ανδρέας Σιάμισιης CEO της Helleniq Energy στη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου απάντησε στην Edison για την αποτίμηση της Elpedison
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
Cash cow η Ελλάδα για τον οίκο Dior - Οι «χρυσές» επιδόσεις σε ένδυση και καλλυντικά
Τζίρος 55 εκατ. ευρώ για luxury ρούχα, παπούτσια και καλλυντικά Dior στην ελληνική αγορά – Το νέο κατάστημα και η συμβολή του τουρισμού
Χτίζει... κόμβο logistics η Huawei στον Πειραιά – Οι νέες επενδύσεις που σχεδιάζει
«Το logistics hub που θα δημιουργηθεί ουσιαστικά θα λειτουργεί σαν πύλη εισόδου των προϊόντων της Huawei προς την Ευρώπη», είπε ο CEO της εταιρείας για τη νοτιοανατολική Ευρώπη
Στα «βράχια» οι μισές ρυθμίσεις μέσω εξωδικαστικού - Το αγκάθι των τόκων
Πώς εξελίσσονται οι ρυθμίσεις και ο εξωδικαστικός - Γιατί σχεδόν 1 στους 2 οφειλέτες σταματά να εξοφλεί τις δόσεις
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece