
Συμπληρώνοντας έναν χρόνο από την έναρξη της συνεργασίας τους με την Amazon, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση, παραδίδοντας το 95% των δεμάτων εντός ή νωρίτερα από τις σχετικές προθεσμίες. Σήμερα, διαχειρίζονται σε μηνιαία βάση το 70% του ευρωπαϊκού όγκου της εταιρείας, που φτάνει μέσω του κροατικού hub, στην Ελλάδα.
Η συμφωνία με τον αμερικανικό κολοσσό, που ήρθε με το πλάνο εξυγίανσης του Οργανισμού εν εξελίξει, ήταν και η πρώτη ψήφος εμπιστοσύνης στις δυνατότητες και το εκτεταμένο δίκτυο των ΕΛΤΑ. Η συμφωνία, η οποία δεν είναι αποκλειστική, προβλέπει αυστηρούς στόχους για την επίτευξη των παραδόσεων σε συγκεκριμένους χρόνους, σύμφωνα με τα υψηλά στάνταρντ που θέτει η Amazonδιεθνώς.
Το πρώτο crashtest των επιδόσεων του Οργανισμού, η φάση της πιλοτικής συνεργασίας, κράτησε λιγότερο από 20 ημέρες και η συνεργασία άμεσα επεκτάθηκε.
Σύμφωνα με πηγές των ΕΛΤΑ, κρίσιμο ρόλο στην επίτευξη των αυστηρών προθεσμιών παράδοσης των δεμάτων έπαιξε το νέο σύστημα ρομποτικής διαλογής, το οποίο έχει πενταπλασιάσει τη δυνατότητα διαχείρισης, προσφέροντας τη δυνατότητα παράδοσης την επόμενη ημέρα.
Ορόσημο μετασχηματισμού
Επίσης, η συνεργασία με την Amazon αποτέλεσε ένα ορόσημο στη πορεία μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, επιβεβαιώνοντας την επαναφορά τους σε πλήρη ανταγωνιστικότητα και άνοιξε τον δρόμο για τη σύναψη νέων διεθνών συνεργασιών, αλλά και την επέκταση συνεργασιών με μεγάλους ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους.
Υπενθυμίζεται ότι μέσα σε ένα χρόνο τα ΕΛΤΑ έχουν υπογράψει νέες συμφωνίες, εξυπηρετώντας μεγάλους retailers όπως η H&M, ενώ ταυτόχρονα κέρδισαν εκ νέου την εμπιστοσύνη μεγάλων εγχώριων ομίλων και τραπεζών, όπως oόμιλος ΟΤΕ, ο Όμιλος MotorOil, η ΕΥΔΑΠ, η ΔΕΗ, η Protergia, οι τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ, EUROBANKκαι ALPHA, η Interamericanκ.α. για τη διανομή αλληλογραφίας και λογαριασμών.
Μέσα σε 2 χρόνια, τα ΕΛΤΑ έχουν προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις που περίμεναν για τουλάχιστον μια δεκαετία, ξαναμπαίνοντας σε φάση ανάπτυξης.
Ο μετασχηματισμός του Οργανισμού συνεχίζεται με την εις βάθος αναδιάρθρωση των λειτουργιών του ομίλου, με νέα προϊόντα, ανανέωση δικτύου, αναβάθμιση κέντρων διαλογής και κοινές υποστηρικτικές λειτουργίες μεταξύ των εταιρειών, καθώς και με τον ψηφιακό μετασχηματισμό που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ρομποτική διαλογή, ψηφιακό ταχυδρόμο, έξυπνες θυρίδες παραλαβής.


Latest News

Οι αγορές του εξωτερικού «γλύκαναν» την ΙΟΝ
Στα 121,7 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του ομίλου – Τι συμβαίνει με πρώτες ύλες και ενεργειακό κόστος

Σε κινητά τηλέφωνα βρίσκεται πλέον 1 στις 4 κάρτες
Η μετάβαση σε μία κοινωνία χωρίς μετρητά ενδέχεται να έχει ολοκληρωθεί σε λίγα χρόνια από σήμερα

Στρατηγική ανάπτυξης της Noval Property με επίκεντρο τη βιωσιμότητα
Σημαντικό ορόσημο για τη Noval Property στην εφαρμογή της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης αποτελεί η έκδοση πράσινου ομολόγου

Πράσινο φως για την εισαγωγή των μετοχών της Dimand
Τι αποφάσισε η Επιτροπή Εισαγωγών και Λειτουργίας Αγορών του Χρηματιστηρίου Αθηνών

ΕΛΠΕ και RWE ενώνουν δυνάμεις για υπεράκτια αιολικά πάρκα
Κοινοπραξία με στόχο την ανάπτυξη, υλοποίηση και λειτουργία υπεράκτιων αιολικών πάρκων στις ελληνικές θάλασσες

Νίκος Σταθόπουλος: Ο δεξιοτέχνης των deals
Ποιοι κλάδοι προσελκύουν τα private equity funds – Τι συμβαίνει με τις επενδύσεις

Στην Κύρια Αγορά του ΧΑ οι μετοχές της Alpha Trust
Η ανακοίνωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών για την Alpha Trust

Οριστικά εκτός ταμπλό η Νίκας και η Καραμολέγκος
Η διαγραφή των μετοχών Νίκας και Καραμολέγκος θα τεθεί σε ισχύ την Τρίτη, 5 Ιουλίου 2022

Ολοκληρώθηκε η ενσωμάτωση της Chipita Global στη Mondelēz International
Ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος ανέλαβε ως Managing Director της Mondelēz Hellas

Σάρδη (Energean): Πρέπει να δοθούν κίνητρα για το υδρογόνο
Τι είπε η Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean