Συμπληρώνοντας έναν χρόνο από την έναρξη της συνεργασίας τους με την Amazon, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση, παραδίδοντας το 95% των δεμάτων εντός ή νωρίτερα από τις σχετικές προθεσμίες. Σήμερα, διαχειρίζονται σε μηνιαία βάση το 70% του ευρωπαϊκού όγκου της εταιρείας, που φτάνει μέσω του κροατικού hub, στην Ελλάδα.

Η συμφωνία με τον αμερικανικό κολοσσό, που ήρθε με το πλάνο εξυγίανσης του Οργανισμού εν εξελίξει, ήταν και η πρώτη ψήφος εμπιστοσύνης στις δυνατότητες και το εκτεταμένο δίκτυο των ΕΛΤΑ. Η συμφωνία, η οποία δεν είναι αποκλειστική, προβλέπει αυστηρούς στόχους για την επίτευξη των παραδόσεων σε συγκεκριμένους χρόνους, σύμφωνα με τα υψηλά στάνταρντ που θέτει η Amazonδιεθνώς.

Το πρώτο crashtest των επιδόσεων του Οργανισμού, η φάση της πιλοτικής συνεργασίας, κράτησε λιγότερο από 20 ημέρες και η συνεργασία άμεσα επεκτάθηκε.

Σύμφωνα με πηγές των ΕΛΤΑ, κρίσιμο ρόλο στην επίτευξη των αυστηρών προθεσμιών παράδοσης των δεμάτων έπαιξε το νέο σύστημα ρομποτικής διαλογής, το οποίο έχει πενταπλασιάσει τη δυνατότητα διαχείρισης, προσφέροντας τη δυνατότητα παράδοσης την επόμενη ημέρα.

Ορόσημο μετασχηματισμού

Επίσης, η συνεργασία με την Amazon αποτέλεσε ένα ορόσημο στη πορεία μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, επιβεβαιώνοντας την επαναφορά τους σε πλήρη ανταγωνιστικότητα και άνοιξε τον δρόμο για τη σύναψη νέων διεθνών συνεργασιών, αλλά και την επέκταση συνεργασιών με μεγάλους ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα σε ένα χρόνο τα ΕΛΤΑ έχουν υπογράψει νέες συμφωνίες, εξυπηρετώντας μεγάλους retailers  όπως η H&M, ενώ ταυτόχρονα κέρδισαν εκ νέου την εμπιστοσύνη μεγάλων εγχώριων ομίλων και τραπεζών, όπως oόμιλος ΟΤΕ, ο Όμιλος MotorOil, η ΕΥΔΑΠ, η ΔΕΗ, η Protergia,  οι τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ, EUROBANKκαι ALPHA, η Interamericanκ.α. για τη διανομή αλληλογραφίας και λογαριασμών.

Μέσα σε 2 χρόνια, τα ΕΛΤΑ έχουν προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις που περίμεναν για τουλάχιστον μια δεκαετία, ξαναμπαίνοντας σε φάση ανάπτυξης.

Ο μετασχηματισμός του Οργανισμού συνεχίζεται με την εις βάθος αναδιάρθρωση των λειτουργιών του ομίλου, με νέα προϊόντα, ανανέωση δικτύου, αναβάθμιση κέντρων διαλογής και κοινές υποστηρικτικές λειτουργίες μεταξύ των εταιρειών, καθώς και με τον ψηφιακό μετασχηματισμό που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ρομποτική διαλογή, ψηφιακό ταχυδρόμο, έξυπνες θυρίδες παραλαβής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις