Σε μία σύμπραξη, με στόχο τη δημιουργία ηλεκτρικής πρόωσης διπλού καυσίμου για πλοία μεταφοράς LNG, προχωρούν η γερμανική εταιρεία ΜΑΝ Energy Solutions και ο ελβετικός τεχνολογικός όμιλος ABB.

Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες – κολοσσοί συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν μια ιδέα που θα βασίζεται στον τετράχρονο κινητήρα 49/60DF που κυκλοφόρησε πρόσφατα η MAN και στο σύστημα βελτιστοποίησης καυσίμου Dynamic AC της ABB.

Διαβάστε επίσης: Πρόσω ολοταχώς για πιο «πράσινους» στόλους

Η ιδέα θα έχει ως στόχο να προσφέρει την επιχειρησιακή ευελιξία που χρειάζονται οι πλοιοκτήτες να μειώσουν τόσο το αποτύπωμα άνθρακα όσο και τους λογαριασμούς κατανάλωσης καυσίμων.

Ο συνδυασμός των δύο τεχνολογιών θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε LNG carriers, FSU’s (πλωτές μονάδες αποθήκευσης) και FSRU’s (πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Κλιματική κρίση: Η ευρωπαϊκή εμπορία άνθρακα πιάνει λιγότερο από το 25% των εκπομπών των αεροπορικών εταιρειών
Green |

Πώς το σύστημα δικαιωμάτων άνθρακα πλήττει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες

Με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που απαλλάσσονται από τέλη και τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στους αερομεταφορείς, μεγάλο μέρος των πτήσεων δεν καλύπτεται από το σύστημα