To Public Group, σε σημερινή του συνέντευξη Τύπου, ανακοίνωσε την επένδυση 100 εκατομμυρίων ευρώ που θα διοχετευθούν σε «Νέας Γενιάς» καταστήματα, ανάπτυξη της αλυσίδας i-Repair εντός των Public, ψηφιακές πληρωμές σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας αλλά και νέα αποκλειστική εμπορική συμφωνία με το δίκτυο Box Now.

Πιο αναλυτικά, η στρατηγική Public², όπως ονομάστηκε από την ίδια την εταιρεία, αποβλέπει στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος νεοφυών εταιρειών, ταλέντων και τεχνολογίας, μέσω των οποίων το Public Group θα μετασχηματιστεί σε έναν προορισμό «σύγχρονων αγοραστικών εμπειριών».

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, ο όμιλος καταγράφει αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε σχέση με το 2021, αλλά και πωλήσεις που αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο. Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 2,2 εκατομμύρια ευρώ από 1,4 εκατομμύρια ευρώ το 2020.

Διαβάστε επίσης:  KPMG: «Ήπια και σύντομη» ύφεση αναμένουν οι Έλληνες CEOs

Περισσότερες omnichannel υπηρεσίες

Οι πωλήσεις στα omnichannel κανάλια της εταιρείας ξεπερνούν πλέον το 25% του τζίρου, με τους πελάτες να έχουν σήμερα πρόσβαση σε μία eCommerce πλατφόρμα, όπου διατίθενται ένα εκατομμύριο προϊόντα, με πάνω από 260.000 αξιολογήσεις. Ειδική αναφορά έγινε στις υπηρεσίες Public Now, Pay Later που εισήγαγαν τα Public σε συνεργασία με την Klarna.

Ήδη, όπως αναφέρθηκε, πάνω από το 22% των prepaid online παραγγελιών στο public.gr για προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακές συσκευές γίνονται με άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική.

Διαβάστε επίσης: Με 4 δισ. χρηματοδοτούνται οι ΜμΕ από το νέο ΕΣΠΑ

Στον τομέα των παραδόσεων, το public.gr προσφέρει ήδη την υπηρεσία Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα και τη δυνατότητα παράδοσης, εγκατάστασης και ανακύκλωσης μεγάλων οικιακών συσκευών με μία επίσκεψη, σε μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας. Η υπηρεσία αυτή είναι αποτέλεσμα της επένδυσης του Public Group σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.).

Σε αυτό το κομμάτι ανακοινώθηκε η αποκλειστική συνεργασία με το lockers δίκτυο Box Now, προσφέροντας ευέλικτες και άμεσες παραδόσεις, σε πάνω από 1.000 σημεία.

Παράλληλα, εξελίσσεται η συνεργασία με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023. Επιπλέον, σε συνεργασία με την iRepair προσφέρεται πιλοτικά η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι, σε διάφορες περιοχές της Αττικής, αλλά και διαδικασία τάχιστης επισκευής με ραντεβού.

Διαβάστε επίσης:  Black Friday: Πού και πόσα θα ξοδέψουν οι Έλληνες

«Νέας Γενιάς» καταστήματα

Για τα έτη 2022-2023, το Public Group ανακοίνωσε την επένδυση 10 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς». Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt τα οποία εναρμονίζονται με την εμπειρία που επιδιώκει να προσφέρει ο όμιλος.

Παράλληλα, το brand Public εισέρχεται στην κατηγορία των Μικρών και Μεγάλων Οικιακών Συσκευών, που ήδη προσφέρονται σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο. Όπως ανακοινώθηκε, εντός τριών μηνών από το λανσάρισμα στις οικιακές συσκευές, οι συνολικές πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% του τζίρου.

Οικοσύστημα καινοτομίας και βιώσιμη ανάπτυξη

Σε ότι αφορά το οικοσύστημα καινοτομίας του Public Group, αυτό περιλαμβάνει επενδύσεις σε καινοτόμες και ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες (scaleups), συνεπενδύσεις και συνεργασίες με Venture Capital Funds, καθώς και το δικό του hub καινοτομίας, το Public Next.

Επενδυτικός βραχίονας της συγκεκριμένης προσπάθειας είναι η Public Capital Partners που πλέον υλοποιεί επενδύσεις 20 εκατομμυρίων ευρώ σε καινοτόμες scale-up εταιρείες, ενώ συμμετέχει στο Endeavor Catalyst Fund IV και το Venture Friends 3.

Τέλος, το νέο πρόγραμμα βιώσιμης επιχειρηματικής λειτουργίας Love Earth περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία του πρώτου Zero Waste καταστήματος σε συνεργασία με την Polygreen, κινητοποιώντας τους καταναλωτές να συμμετέχουν σε ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που περιλαμβάνει την ανακύκλωση, αλλά και την επαναχρησιμοποίηση μέσω της επισκευής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία