Συμφωνία επιτεύχθηκε σήμερα ανάμεσα στην Τουρκία και τους ομολόγους της με την οποία θα απαιτείται από τα δεξαμενόπλοια να επιδεικνύουν επιστολή που να επιβεβαιώνει πως είναι ασφαλισμένα πριν διασχίσουν τα τουρκικά στενά.
Τα τουρκικά μέτρα, τα οποία τέθηκαν σε ισχύ την 1η Δεκεμβρίου, απαιτούν από τα πλοία να παρέχουν απόδειξη της ασφάλισής τους για τη διάρκεια του πλου τους μέσω του Βοσπόρου ή για τον ελλιμενισμό τους σε τουρκικά λιμάνια.
Διαβάστε επίσης: Το πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο και το «χάος» στα Δαρδανέλια
Μποτιλιάρισμα
Ο κανονισμός προκάλεσε καθυστερήσεις στη ναυσιπλοΐα, αφού έως 20 δεξαμενόπλοια περίμεναν ταυτόχρονα την περασμένη εβδομάδα στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς έκαναν τις απαραίτητες ενέργειες για να παρουσιάσουν τα απαραίτητα έγγραφα.
Η Ναυτιλιακή Αρχή της Τουρκίας ανακοίνωσε πως 22 από τα 26 πετρελαιοφόρα, που είχαν φθάσει στο Βόσπορο, παρουσίασαν την απαραίτητη επιστολή και 19 έχουν ήδη διαπλεύσει τα στενά.
Τέσσερα πλοία εξακολουθούν να περιμένουν στη Μαύρη θάλασσα και οι αρχές εξακολουθούν να περιμένουν μια επιστολή επιβεβαίωσης της ασφάλισής τους πριν τους επιτρέψουν να διαπλεύσουν το Βόσπορο, πρόσθεσε η εν λόγω αρχή.
«Είναι ευχάριστο το γεγονός ότι οι συνομιλίες που διεξαγάγαμε με τους ομολόγους μας κατέληξαν στην αποδοχή των νέων κανονισμών μας που θα προστατεύσουν τα τουρκικά στενά, καθώς και το ότι το ναυτιλιακό εμπόριο συνεχίζεται κανονικά», ανακοίνωσε η Ναυτιλιακή Αρχή.
Τι φοβούνται δυτικοί ασφαλιστές
Δυτικοί ασφαλιστές έχουν δηλώσει πως οι κανονισμοί μπορεί να σημαίνουν ότι θα πρέπει να παρέχουν ασφαλιστική κάλυψη ακόμη και στην περίπτωση που το πλοίο παραβιάζει τις κυρώσεις εναντίον χωρών, περιλαμβανομένης της Ρωσίας, κάτι που δεν είναι έτοιμοι να κάνουν.
Στην αναθεωρημένη επιστολή, την οποία είδε το Ρόιτερς, φαίνεται πως η διατύπωση έχει αλλάξει και οι ασφαλιστές δεν φέρουν ευθύνη σε όλες τις περιπτώσεις.
Η νορβηγική ασφαλιστική εταιρεία πλοίων Gard επιβεβαίωσε ότι επιτεύχθηκε συμφωνία που επιτρέπει στα πλοία που μεταφέρουν αργό πετρέλαιο να συνεχίσουν τα ταξίδια τους μέσω των ελεγχόμενων από την Τουρκία υδάτων, έπειτα από συνεννόηση ανάμεσα στην Τουρκία και την ένωση ασφαλιστών πλοίων International Group.
Εκπρόσωπος της Gard εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι επιτεύχθηκε τελικά μια συμφωνία.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει σχόλιο από την International Group.
Ο μέσος χρόνος αναμονής των δεξαμενοπλοίων στο Βόσπορο για να πλεύσουν προς νότο μειώθηκε σε 2,9 ως 3,4 ημέρες, από 3,8 ως 4,3 ημέρες τη Δευτέρα, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή υπηρεσία Tribeca. Την περασμένη εβδομάδα ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν πάνω από 6 ημέρες.
Latest News
Κίνηση-έκπληξη από την κεντρική τράπεζα της Ελβετίας - Μείωση 50 μ.β. στα επιτόκια
Το βασικό επιτόκιο διαμορφώνεται στο 0,5% - Η Ελβετία ήταν η πρώτη μεγάλη οικονομία που χαλάρωσε τη νομισματική της πολιτική
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς
Τι θα αποφασίσει το ιερατείο της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πού ποντάρουν οι αγορές
Οι αγορές σταθμίζουν τα δεδομένα που έχουν στο τραπέζι οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ και εκτιμούν πώς θα κινηθεί
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία