![Διεθνής Ναυτική Ένωση εν Ελλάδι: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις απεργίες στα λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/05/elefsina.jpg)
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η Διεθνής Ναυτική Ένωση εν Ελλάδι αναφορικά με τις απεργιακές κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών μέσα στην εορταστική περίοδο.
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι οι απεργίες στα λιμάνια θα επιφέρουν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, όπως και στους εισαγωγείς και εξαγωγείς. Παράλληλα όπως σημειώνει η ένωση, σε κίνδυνο τίθενται τα ευπαθή προϊόντα από τις καθυστερήσεις που θα προκύψουν εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων.
Λιμάνια: Απεργούν τα πληρώματα ρυμουλκών – Δύο 48ωρες απεργίες
Αναλυτικότερα η ανακοίνωση αναφέρει:
«Αναφερόμενοι (1) στο από 22ης Δεκεμβρίου 2022 Δελτίο Τύπου (64 | 2022) της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών, με θέμα την εξαγγελία δύο συνεχόμενων επαναλαμβανόμενων 48ωρων απεργιών από 00:01 της Τρίτης 27ης Δεκεμβρίου 2022 και (2) στην σημερινή μη επίτευξη συμφωνίας εργασιακής ειρήνης κατά την διάρκεια της συναντήσεως που έλαβε χώρα στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, εκφράζουμε την βαθύτατη ανησυχία μας για τα τεκταινόμενα και κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για ανυπολόγιστες και εν δυνάμει μόνιμες αρνητικές συνέπειες για την Εθνική Οικονομία μας.
Όπως έχουμε -κατ’ επανάληψη και προς όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές- επισημάνει η ατραπός της μη εύρεσης κοινώς αποδεκτής λύσης και κλιμάκωσης των απεργιακών κινητοποιήσεων -κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου μεταξύ Πρωτοχρονιάς και Θεοφανείων- είναι ηλίου φαεινότερον πως θα προκαλέσει άμεσες αφόρητες πιέσεις στην εθνική εφοδιαστική αλυσίδα και συνθήκες ασφυξίας στους Έλληνες Εξαγωγείς & Εισαγωγείς, στην εγχώρια αγορά και κατ’ επέκτασιν στην Οικονομία της Χώρας μας.
Συγκεκριμένα, τα καταπλέοντα πλοία -αδυνατώντας να εξυπηρετηθούν στους εμπορικούς λιμένες της Χώρας μας- αναμένεται να κηρύξουν πέρας ταξιδιού και να προωθήσουν τα χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, που προορίζονται για την Ελληνική επικράτεια, σε λιμένες γειτονικών χωρών, προκαλώντας μεγάλες καθυστερήσεις και δημιουργώντας σημαντικά επιπρόσθετα έξοδα, έως την τελική παράδοση στους Έλληνες εισαγωγείς-παραλήπτες, οδηγώντας με μαθηματική ακρίβεια σε ανατιμήσεις βασικών αγαθών.
Αντιστοίχως, θα πληγεί η εθνική εξαγωγική δραστηριότητα, δεδομένου ότι τα εκατοντάδες έμφορτα με ευπαθή – εποχικά προϊόντα εμπορευματοκιβώτια εν αναμονή άμεσης φόρτωσης/εξαγωγής θα εγκλωβιστούν, με προφανείς καταστροφικές συνέπειες για τους Έλληνες εξαγωγείς και το εμπορικό ισοζύγιο της Χώρας.
Καλούμε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, μέσω την συνεχιζόμενης διαμεσολάβησης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σε μία -επί της αρχής- συμφωνία άμεσης εργασιακής ειρήνης, προς αποφυγή φαινομένων ελλείψεων και ανατιμήσεων αγαθών, σε αυτήν την εξόχως κρίσιμη χρονική συγκυρία».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Λιμενικό: 660 έλεγχοι σε πλοία – Τι παραβάσεις εντοπίστηκαν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limeniko-711x400-1-600x338.jpeg)
Συνεχίζονται οι έκτακτες επιθεωρήσεις σε πλοία από το Λιμενικό Σώμα - Τι παραβάσεις εντοπίζονται
Οι επιθεωρητές από το Λιμενικό Σώμα επέβαλαν επίσης απαγόρευση απόπλου σε 28 περιπτώσεις
![Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/thumbnail_pirkagia-sep-600x342.jpg)
Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό
Αναγκαία η ύπαρξη ρυμουλκών με ισχυρή πυροσβεστική ικανότητα για την κατάσβεση πυρκαγιών όχι μόνο στα πλοία αλλά και στις χερσαίες εγκαταστάσεις των ελληνικών λιμανιών
![ΤΑΙΠΕΔ: «Κουμπαρά» και νέο ρόλο για τα λιμάνια αποκτά με νομοθετικές διατάξεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
«Κουμπαρά» για τα λιμάνια αποκτά το ΤΑΙΠΕΔ
Με διατάξεις στο νομοσχέδιο για το Υπερταμείο προβλέπεται ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα μπορεί τα μισά έσοδα από παραχωρήσεις να τα αξιοποιεί για επενδύσεις στα λιμάνια
![Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-soudas-600x341.png)
Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας
Τα δύο έργα περιλαμβάνονται στον πυλώνα «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Υπουργείο ευθύνης και φορέας χρηματοδότησης για τα δύο έργα είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
![Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ker1-600x410.jpg)
Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ
Την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής προκάλεσε η φωτιά σε κοντέινερ
![ΤΑΙΠΕΔ: Τα projects για πράσινα και βιώσιμα λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/lavrio-600x338.jpg)
Έτσι θα «πρασινίσουν» τα λιμάνια – Τα projects του ΤΑΙΠΕΔ
Το ΤΑΙΠΕΔ ως μέτοχος προχωρά μελέτες και έργα στα λιμάνια του Λαυρίου, Καβάλας, Ραφήνας, Κέρκυρας, Πάτρας και Αλεξανδρούπολης
![Λιμάνι Ηρακλείου: Στη Βουλή η επικύρωση της σύμβασης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/λιμανι-ηρακλειου-600x344.jpg)
Στη Βουλή η επικύρωση της σύμβασης για το λιμάνι του Ηρακλείου
Ποιες οι υποχρεώσεις του νέου επενδυτή - Ίδρυση λιμενικού Ταμείου για τους χώρους που δεν παραχωρούνται
![ΤΑΙΠΕΔ: Πράσινη χρηματοδότηση 10 εκατ. από ΕΕ για 4 λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/limani_lavrio-600x337.jpeg)
Στην «πρίζα» 4 λιμάνια με 10 εκατ. ευρώ από την ΕΕ
Τα χρήματα αποσκοπούν στην ανάπτυξη υποδομών cold ironing και την εκπόνηση σχετικών μελετών, αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
![ΟΛΘ: Παραιτήθηκε ο CEO της εταιρείας Arie Koppelaar](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olth-scaled-1-600x400.jpg)
Παραιτήθηκε ο CEO του ΟΛΘ Arie Koppelaar
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%