
To ιταλικό υπουργείο οικονομικών, σε ανακοινωσή του υπογράμμισε ότι έγινε ένα ακόμη βήμα προόδου για την επίτευξη σταθερής συμπόρευσης, ανάμεσα στις δυο εταιρείες. Όπως γράφει η εφημερίδα la Repubblica, ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι είμαστε στην τελική ευθεία για την σταδιακή απόκτηση της Ιta, από τον γερμανικό αερομεταφορέα. Ο Ιταλός υπουργός Oικονομικών συνάντησε στη Ρώμη, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lufthansa, Kάρστεν Σπόχρ και τον πρόεδρο της Ita Airways, Αντονίνο Τουρίκι.
Συζητήθηκαν αναλυτικά η εμπορική στρατηγική, η απόκτηση νέων αεροσκαφών και οι βασικοί στόχοι για την ανάπτυξη της Ita Airways. Σε μια πρώτη φάση, η γερμανική εταιρία θα αποκτήσει το 40% της Ita και αναμένεται τώρα να υπάρξει συγκεκριμένη αναφορά και εκτίμηση για την τιμή αγοράς. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η τελική συμφωνία θα αφορά ποσό που θα κυμαίνεται από 250 μέχρι 300 εκατομμύρια ευρώ. Η γερμανική πλευρά ελπίζει να μπορέσουν να μπουν οι καθοριστικές υπογραφές, εντός των πρώτων τριών εβδομάδων του Απριλίου, όσο υπάρχει και αποκλειστικό δικαίωμα διαπραγμάτευσης.
Στο «στρατόπεδο» των αισιόδοξων η Lufthansa – Επέστρεψε στα κέρδη μετά την πανδημία

Μια win-win συμφωνία
Το υπουργείο Oικονομικών της Ρώμης πάντως θεωρεί ότι η συγκεκριμένη λύση θα είναι επωφελής και για τις δυο εταιρίες και κατά συνέπεια για τις δυο χώρες. Ο ιταλικός Tύπος υπογραμμίζει ότι η Ita, σύμφωνα με την σχέδιο βιομηχανικής ανάπτυξης, θα διαθέτει 100 αεροσκάφη, το 25% από τα οποία θα πραγματοποιεί πτήσεις εκτός Ευρώπης. Κύριο σημείο αναφοράς πρόκειται να παραμείνει το αεροδρόμιο της Ρώμης, Fiumicino Leonardo da Vinci, αλλά με αύξηση του ιδιαίτερου βάρους του αεροδρομίου Μαλπένσα του Μιλάνου, που είναι πιο κοντά στην κεντρική Ευρώπη.
Και στις τελευταίες επαφές τους, οι Γερμανοί μάνατζερ υπογράμμισαν ότι η Ιταλία είναι η τρίτη αεροπορική αγορά στην Γηραιά Ήπειρο και ότι έχουν την βούληση να ξεπεράσουν κάθε μικρό εμπόδιο προκειμένου να βγει «λευκός καπνός» από τις αίθουσες των τελευταίων διαπραγματεύσεων.
Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελλάκης, Ρώμη
Πηγή: Deutsche Welle


Latest News

«Χαβιάρι» οι... μπριζόλες και τα χάμπουργκερ - Θα αυξηθούν κι άλλο οι τιμές τους
Η WSJ αναλύει τους λόγους που ωθούν την αγορά κρέατος στα ύψη

Με σχεδόν 1,2 δισ. κλείνουν στόματα για τα «παντοτινά χημικά»
Τρεις εταιρείες παραγωγής χημικών στις ΗΠΑ θα καταβάλλουν ένα τεράστιο ποσό για να αποφύγουν σειρά αγωγών

Η Ford επενδύει στην... πρίζα - Στόχος η παραγωγή 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων τον χρόνο
Η Ford επικεντρώνει όλες τις δυνάμεις της στην ηλεκτροκίνηση

«Γκάζια» Volkswagen στην ηλεκτροκίνηση - Επένδυση 1 δισ. στην Κίνα
Στόχος η κατασκευή ενός κέντρου έρευνας, ανάπτυξης (R&D) καινοτομίας και προμηθειών για πλήρως ηλεκτροκίνητα οχήματα

Μεχμέτ Σιμσέκ, ο «σωτήρας» της οικονομίας της Τουρκίας;
Μια πιθανή δύσκολη αποστολή για τον θιασώτη της οικονομικής «ορθοδοξίας» στο πλευρό του Ερντογάν

«Απόβαση» βαθύπλουτων Λατινοαμερικανών στη Μαδρίτη - Αλλάζει δραματικά η ισπανική πρωτεύουσα
Εκτόξευση των τιμών των πολυτελών ακινήτων στην ισπανική πρωτεύουσα - Αλλάζει η φυσιογνωμία της πόλης

Ποιες είναι οι ακριβότερες και ποιες οι φθηνότερες πόλεις για να μεγαλώσεις παιδί
Το κόστος συμπεριλαμβάνει τη φροντίδα, τη διατροφή, τη στέγαση, την υγειονομική περίθαλψη, τις μετακινήσεις

Πότε και πώς πρέπει να μάθετε στα παιδιά για τα χρήματα - Τι λένε οι ειδικοί
Το χαρτζιλίκι, οι δαπάνες και η οικονομική εκπαίδευση

Οι 7 πιο «μισητές» εταιρείες των ΗΠΑ
To Twitter του Μασκ βρίσκεται στην τέταρτη θέση

Στεγνώνει η Διώρυγα του Παναμά- Με «φωτιά» απειλούνται τα επιτόκια
Προβλήματα στο θαλάσσιο εμπόριο με επιπτώσεις στο κόστος μεταφοράς και στον πληθωρισμό