Στην μείωση των λογαριασμών νερού κατά 114 εκατομμύρια λίρες, υποχρεώνονται οι εταιρείες ύδρευσης στην Βρετανία, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian.

Οι εταιρείες ύδρευσης στην Αγγλία και την Ουαλία διατάχθηκαν να επιστρέψουν 114 εκατομμύρια λίρες στους πελάτες μέσω χαμηλότερων λογαριασμών το επόμενο έτος, καθώς η πρόοδος στις διαρροές ήταν «πολύ αργή». Λιγότερες από τις μισές εταιρείες επιτυγχάνουν τους στόχους τους για τις διαρροές, σύμφωνα με την ρυθμιστική αρχή, Ofwat.

Βρετανία: «Πνίγεται» στα χρέη η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία ύδρευσης

Απογοητευτικά αποτελέσματα

Στην ετήσια έκθεσή της για την απόδοση των εταιρειών ύδρευσης, η Ofwat ανέφερε ότι η πλειονότητα των εταιρειών ύδρευσης και αποχέτευσης δεν πετυχαίνουν τους στόχους που έχουν τεθεί για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων για τους πελάτες και το περιβάλλον κατά την περίοδο 2020-2025.

Οι εταιρείες αξιολογούνται βάσει παραμέτρων όπως τα περιστατικά ρύπανσης, η εξυπηρέτηση πελατών και οι διαρροές. Φέτος, καμία εταιρεία δεν έχει καταταχθεί στην κατηγορία «ηγέτιδες» και 10 εταιρείες βρίσκονται στην κατηγορία «μέσος όρος», ενώ επτά είναι «υστερούντες».

Από το 2020, οι εταιρείες έχουν δείξει κάποια βελτίωση σε τομείς όπως οι διαρροές και οι εσωτερικές πλημμύρες από αποχετευτικά δίκτυα και όλες εκτός από μία εταιρεία πέτυχαν το επίπεδο απόδοσης για τις απρογραμμάτιστες διακοπές νερού πέρυσι. Ωστόσο, η πρόοδος ήταν «πολύ αργή», σύμφωνα με τον Ofwat.

Κατά το προηγούμενο έτος, λιγότερες από τις μισές εταιρείες πέτυχαν τον στόχο τους για τη μείωση των περιστατικών ρύπανσης και οι περισσότερες εταιρείες αναφέρθηκαν σε αύξηση της ετήσιας διαρροής. Έχει επίσης σημειωθεί συνολική μείωση της ικανοποίησης των πελατών. Οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν επενδύσει πλήρως τη χρηματοδότηση που τους έχει δοθεί για την περίοδο 2020-2023.

Επιστροφή χρημάτων στους πελάτες

Εταιρείες ύδρευσης όπως η Thames Water, έχουν επανειλημμένα τιμωρηθεί με πρόστιμα για την εκροή ακατέργαστων λυμάτων σε ποτάμια και θάλασσες. Οι εταιρείες βρίσκονται υπό τεράστια πίεση να επενδύσουν σε παλαιωμένες υποδομές και τα υψηλά επιτόκια έχουν αυξήσει το κόστος εξυπηρέτησης του χρέους τους, το οποίο ανέρχεται σε δισεκατομμύρια λίρες.

Ο David Black, διευθύνων σύμβουλος του Ofwat, δήλωσε: «Οι στόχοι που θέσαμε για τις εταιρείες είχαν σχεδιαστεί ώστε να είναι απαιτητικοί – να οδηγήσουν σε βελτιώσεις για τους πελάτες και το περιβάλλον. Ωστόσο, η τελευταία μας έκθεση δείχνει ότι δεν τους πετυχαίνουν, γεγονός που οδηγεί στην επιστροφή 114 εκατομμυρίων λιρών στους πελάτες μέσω μειώσεων των λογαριασμών. Ενώ αυτό μπορεί να είναι ευπρόσδεκτο για τους καταναλωτές, είναι πολύ απογοητευτικά νέα για όλους όσοι θέλουν να δουν τον τομέα να τα πάει καλύτερα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή