Δύο νέα μέλη καλωσορίζει η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ). Πρόκειται για τις αλυσίδες σουπερμάρκετ BAZAAR και ΜARKET-IN. Οι δύο αλυσίδες προχώρησαν σε υποβολή αιτήσεων για ένταξη, οι οποίες εγκρίθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης.
Η BAZAAR Α.Ε., μέλος του Ομίλου Εταιρείων Βερούκα, δραστηριοποιείται για 25 χρόνια στο χώρο και λειτουργεί περισσότερα από 180 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Αντίστοιχα, η ΜARKET-IN απαριθμεί συνολικά 242 καταστήματα και απασχολεί συνολικά 4.000 εργαζομένους.
Δύο κρίκοι
Με την ένταξή τους στην ΕΣΕ, προστίθενται δύο ακόμη δυνατοί κρίκοι σε ένα θεσμό που αποβλέπει στην έμπρακτη και ουσιαστική στήριξη του κλάδου και στην κοινή προσπάθεια για υγιές επιχειρείν στον τομέα τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών προς όφελος των καταναλωτών.
Ο Απόστολος Πεταλάς, Γενικός Διευθυντής της ΕΣΕ δήλωσε: «Καθημερινά επιβεβαιώνεται η αξία της ίδρυσης του θεσμού της ΕΣΕ μέσα από την προσθήκη νέων μελών σε αυτήν. Θέλω να ευχαριστήσω εκ μέρους του ΔΣ τα νέα μας μέλη για την εμπιστοσύνη τους. Πρόθεσή μας είναι η ΕΣΕ να αποτελέσει έναν Αξιόπιστο και Υπεύθυνο Θεσμικό φορέα του Λιανεμπορίου Τροφίμων, Χρήσιμο στην Ελληνική Κοινωνία, την Οικονομία, τους Καταναλωτές, τη Δημόσια Διοίκηση, τον Κλάδο και τα Μέλη του».
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας