Απαρατήρητη

Μία σύντομη ομιλία του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη των τελευταίων ημερών, πέρασε απαρατήρητη. Ισως λόγω του … φιλολογικού χαρακτήρα της εκδήλωσης, στην οποία μίλησε. Κι όμως ήταν αρκούντως αποκαλυπτική των προθέσεων του….

Στον «Ιανό»

Μίλησε στο βιβλιοπωλείο «Ιανός», ψηλά στην οδό Σταδίου, όχι μακριά από το γραφείο του στην πλατεία Συντάγματος. Η εκδήλωση έγινε για την παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα» των κκ Ν. Αποστολόπουλου, Α. Ζαΐρη, Π. Λιαργκόβα και Γ. Σταμάτη, που εκδόθηκε από τις εκδόσεις «Κριτική».

Οι σταθμοί μιας διαδρομής!

Όπως αντιλαμβάνεστε κεντρικός ομιλητής της βραδιάς ήταν ο κ. Χατζηδάκης. Κι η ομιλία του ήταν αποκαλυπτική. Εξήγησε τους σταθμούς της υπουργικής του διαδρομής, ξεκινώντας από το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας ως υπουργός Μεταφορών στη κυβέρνηση Καραμανλή, ο επόμενος σταθμός του ήταν ΔΕΗ, ως υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Ο τρίτος του σταθμός ήταν ο ΕΦΚΑ ως υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Η φοροδιαφυγή

Και η επιλογή του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη να το τοποθετήσει στη θέση του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και να αναβαθμίσει το υπουργείο ως πρώτο τη τάξη στην κυβέρνηση, ήταν η φοροδιαφυγή!

«Αποστολή»

Αποκάλυψε δηλαδή ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, το οποίο έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων εντός της κυβέρνησης, της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και μεταξύ των ελεύθερων επαγγελματιών, είναι η βασική «αποστολή» την οποία έλαβε από το πρωθυπουργό!

Όχι την βασική αντίληψη

Επανέλαβε μάλιστα ότι  θα γίνουν ορισμένες βελτιώσεις, αλλά τέτοιες που δεν θα θίγουν την βασική αντίληψη του νομοσχεδίου. Ο κ. Χατζηδάκης αποδεικνύεται τελικά ως ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών….

—-

Ο κ. Θ. Σκυλακάκης

Ως γνωστόν, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Θεόδωρος Σκυλακάκης είναι επίμονος πολιτικός.

Και μπορεί να δέχεται κριτική από την αντιπολίτευση και τους φορείς της αγοράς αναφορικά με τα χρωματιστά τιμολόγια και ιδίως για το ειδικό πράσινο τιμολόγιο, εντούτοις εκείνος προχωρά αταλάντευτα στην εφαρμογή της πολιτικής που χάραξε.

Και όπως μαθαίνω είναι θέμα λίγων ωρών για να ανακοινώσει τις λεπτομέρειες εφαρμογής του πράσινου ειδικού τιμολογίου. Πρόκειται για το τιμολόγιο ρεύματος που πρέπει υποχρεωτικά να έχουν όλοι οι πάροχοι ώστε όσοι πελάτες τους δεν επιλέξουν κάποιο προϊόν την 1η Δεκεμβρίου να υπαχθούν σε αυτό.

Παράλληλα το συγκεκριμένο τιμολόγιο αναμένεται να παρέχει μία μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τη διακυμανση του.

Η έκπληξη

Ο κ. Σκυλακάκης λοιπόν αναμένεται να υπογράψει τη σχετική απόφαση με τις λεπτομέρειες εφαρμογής του νέου τιμολογίου.

Και μπορεί, όπως σας είπα να εμφανίζεται αμετακίνητος απέναντι στις απαιτήσεις των παρόχων, ωστόσο τους επιφύλασσε μία έκπληξη.

Δέχτηκε η καταληκτική ημερομηνία μεταφοράς των πελατών τους, που δεν επιλέξουν κάποιο άλλο τιμολόγιο, να είναι η 31η Ιανουαρίου του 2024 και όχι η 31η Δεκεμβρίου του 2023.

Και αυτό προκειμένου να προλάβουν οι πάροχοι να προετοιμαστούν αρκούντως…

Οι μπαταχτσήδες

Πέραν αυτού ο κ. Σκυλακάκης ετοιμάζει και το πλαίσιο για την αντιμετώπιση των στρατηγικών κακοπληρωτών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός στη ρυθμιστική του παρέμβαση θα προβλέπει ότι εφόσον ένας οικιακός καταναλωτής αλλάξει τρεις παρόχους και έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές δεν θα επιτρέπεται να μετακινηθεί σε τέταρτο πάροχο και θα ρχεται αντιμέτωπος με τη διακοπή ηλεκτροδότησης.

Για τους εμπορικούς καταναλωτές η φαρμακερή… θα είναι η δεύτερη φορά…

Intrakat

Η εξαγορά της Άκτωρ ΑΤΕ από την Intrakat δημιουργεί έναν μεγάλο όμιλο στις κατασκευές.

Τα οικονομικά μεγέθη και οι νέοι στόχοι των μετόχων και της διοίκησης είναι λίγο πολύ γνωστά.

Όπως και η πρώτη προτεραιότητα που είναι η επιτάχυνση των εργασιών στο Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Άκτωρ

Πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκαν και οι διαδικασίες της μετεγκατάστασης της πρώην θυγατρικής της Ελλάκτωρ στην Παιανία.

Εκεί όπου στεγάζονται η Intrakat, δηλαδή η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της.

Στη Λ. Μαρκοπούλου μετακόμισε και όλο το προσωπικό της Άκτωρ και πλέον οι συνέργειες θα αρχίσουν να αποδίδουν και τους πρώτους καρπούς.

Αυτό, όμως, που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι ότι την εξαγορά και τη μετακόμιση της Άκτωρ συνόδευε και η αλλαγή του εμπορικού σήματος.

Στελέχη των δύο ομίλων δεν έχασαν την ευκαιρία να αναρτήσουν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς το νέο λογότυπο.

Και ιδού τα αποκαλυπτήρια…:

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Inside Stories