· Πάνω από 23% μέσα σε ένα μήνα κερδίζει ο Όμιλος «Ελλάκτωρ».
· Αναμφισβήτητα είναι από τους πρωταγωνιστές της περιόδου.
· Άλλωστε βρίσκεται στο τελικό στάδιο του μετασχηματισμού του, έχοντας «μαζέψει» αρκετά τις δραστηριότητες και γεμίσει και το ταμείο του.
· Η ΓΣ στις 11/1 ενδεχομένως να έχει και το πολυπόθητο νέο για επιστροφή κεφαλαίου.
· Άλλωστε τα «μαζέματα» της μετοχής τον τελευταίο μήνα δείχνουν να ετοιμάζεται κάτι.
· Αρκεί να δοθεί και μια προοπτική.
· Αυτό πρέπει σε έναν τίτλο της υψηλής κεφαλαιοποίησης.
—————-
Η κρίσιμη ημερομηνία για το ΔΑΑ
· Στις 12 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί η Γενική Συνέλευση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
· Τότε θα ληφθούν και οι αποφάσεις σχετικά με την επικείμενη εισαγωγή του στο ΧΑ.
· Αναμένεται στις αρχές Φεβρουαρίου.
· Εν τω μεταξύ, τα στοιχεία είναι εξαιρετικά.
· Η επιβατική κίνηση του ΔΑΑ το 2023 ήταν κατά 10% πάνω από τα επίπεδα του 2019 (+24% σε ετήσια βάση), με τους επιβάτες να αγγίζουν τα 28,17 εκ.
· Περισσότεροι οι επιβάτες του εξωτερικού στα 19,4 εκατ. (+26,4% σε ετήσια βάση) και λιγότεροι του εσωτερικού διαμορφώθηκαν στα 8,8 εκατ. (+18,9% σε ετήσια βάση).
—————
Τι περιμένει η συμπρωτεύουσα το 2024
· Συναρπαστικό προμηνύεται το 2024 για την Θεσσαλονίκη.
· Μετά από δεκαετίες φαγούρας και στασιμότητας στην πόλη υλοποιούνται έργα για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
· Αλλά και την αύξηση της ελκυστικότητάς της σαν επενδυτικού προορισμού.
· Με κορωνίδα το μετρό, το οποίο σύμφωνα με επανειλημμένες διαβεβαιώσεις των αρμοδίων θα μπει στις ράγες μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024.
· Γεγονός που θα γράψει ιστορία εφόσον συμβεί…
· Το έτος που διανύουμε αναμένεται να μπουν στις ράγες της υλοποίησης το τεχνολογικό πάρκο Thess Intec στην Περαία και η επέκταση του έκτου προβλήτα του λιμανιού.
· Εξελίξεις αναμένονται και στον «ταλαίπωρο» ΟΑΣΘ με 150 νέους οδηγούς ήδη από σήμερα να πιάνουν τιμόνι.
· Μέχρι την άνοιξη «στάση» στην Θεσσαλονίκη θα κάνουν και νέα λεωφορεία που θα ενταχθούν στον στόλο του ΟΑΣΘ.
· Σε κάθε περίπτωση, η υπομονή των πολιτών όπως μας μεταφέρουν φίλοι από την συμπρωτεύουσα έχει προ πολλού εξαντληθεί μετά από χρόνια ανεκπλήρωτων υποσχέσεων…
Latest News
Οι «αλεξιπτωτιστές» που χαλάνε την πιάτσα και η νέα συμμαχία στα σούπερ μάρκετ
Αντίστροφη μέτρηση για την «αντι – ΕΣΕ»…
Πόσο μέρισμα θα δώσει η Εθνική, νέο «Καστελόριζο» στην Αθήνα και ποιο φράγμα έσπασε η Coca Cola
Το 30% των κερδών θέλει να μοιράσει η Εθνική…
Tι ψάχνει ο Dallara του PSI στην Alpha Bank, τα bonus στην Motor Oil και οι ψίθυροι για placement έκπληξη
Ο Dallara του PSI χτυπάει… δυο φορές
Τα «δώρα» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στους μετόχους, η Πειραιώς στο μικροσκόπιο των JPMorgan – ΑΧΙΑ και ένας Τιτάνας με τα όλα του
Πάνω από 1 δισ. τα λειτουργικά κέρδη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ την επόμενη τριετία
Γιατί «έπεσαν κεφάλια» στον ΟΛΠ, το δίπολο Aegean – ΔΑΑ και τα «Αστέρια» κάνουν comeback
Οι… καρατομήσεις (;) και το στοίχημα των «νέων» στον ΟΛΠ
Το «μεγάλο ξεκαθάρισμα» στον ΟΛΠ, οι πρωταγωνιστές του Απριλίου και τα βέλη των ξενοδόχων
«Έσπασε το φράγμα» των 100 δισ. το ΧΑ
Ποιοι μοιράζουν χρήμα στη Λ. Αθηνών και το πάρτι στην… πληροφορική
Ώρα μερισμάτων στην Λ. Αθηνών
Γιατί ο Μυτιληναίος πάει Λονδίνο, ο «χρησμός» για την Πειραιώς και το «colpo grosso» της EpsilonNet
Ο Μυτιληναίος θα παίζει σε… διπλό ταμπλό
Τα «στοιχήματα» της Πειραιώς, ο Μασούτης ντύνεται Κάλχας και η «ζαριά» για το Καζίνο Πάρνηθας
Η Coca Cola τρέχει παράλληλα με το «ράλι» στο ταμπλό
Tι ξύπνησε τις τράπεζες από τον «λήθαργο», η παγίδα Χατζηδάκη με τα POS και ο άφθαρτος Τιτάνας
Τα «καύσιμα» της Goldman στις τράπεζες