«Λόγω της εκτόξευσης του πληθωρισμού και της σημαντικής μείωσης εσόδων στην πανδημία οι διακοπές ακρίβυναν τα τελευταία χρόνια. Το γεγονός αυτό δεν εμποδίζει τους Γερμανούς να εξακολουθούν να κάνουν διακοπές», γράφει η Münchner Merkur με τίτλο «Οι Γερμανοί δαπάνησαν πέρυσι για διακοπές περισσότερα από ποτέ και τα πιο πολλά στην Ελλάδα».

Η ιστοσελίδα της εφημερίδας παρατηρεί: «Οι γερμανοί ταξιδιώτες αποδέχονται αναντίρρητα το υψηλότερο κόστος δείχνει ανάλυση για τον τουρισμό του Ιδρύματος Ερευνών Ζητημάτων του Μέλλοντος BAT, το οποίο πραγματοποίησε σφυγμομέτρηση σε δείγμα 3.000 ατόμων, 18 ετών και άνω από τη Γερμανία σχετικά με τα ταξίδια τους το 2023.

Τουρισμός: Η Μεσόγειος πάει για νέο τουριστικό ρεκόρ

Πέρυσι οι Γερμανοί ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.538 ευρώ για τις διακοπές τους, ποσό ρεκόρ, σύμφωνα με το Ίδρυμα ΒΑΤ. Το 2022 ήταν 1.357 ευρώ. Γεγονός που σημαίνει ότι μια τετραμελής οικογένεια πλήρωσε περισσότερα από 6.000 ευρώ για ένα ταξίδι το 2023. Οι γερμανοί παραθεριστές ξόδεψαν τα περισσότερα χρήματα για διακοπές στην Ελλάδα 1.755 ευρώ, με την Ισπανία να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση με 1.663 ευρώ.

Ρεκόρ κατέρριψαν το 2023 και οι καθημερινές δαπάνες στις διακοπές. Οι Γερμανοί ξόδευαν την ημέρα κατά μέσο όρο 129 ευρώ, δηλαδή 19% περισσότερα από πρόπερσι. Ο πιο ακριβός προορισμός διακοπών ήταν η Ελλάδα με 160 ευρώ τη μέρα. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών όμως, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, καταγράφηκαν στην Ισπανία με 35% (126 ευρώ), στην Αυστρία με 29% (133 ευρώ) καθώς και σε υπερατλαντικούς τουριστικούς προορισμούς με 27% (142 ευρώ). Το κόστος διακοπών αυξήθηκε και στη Γερμανία φθάνοντας τα 132 ευρώ την ημέρα, παρόλο που το κόστος μετακίνησης στον προορισμό ήταν χαμηλότερο. Στη Σκανδιναβία το κόστος παρέμεινε σχετικά σταθερό με αύξηση τιμών μόλις κατά 2%».

Πηγή: DW

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott