Ως μέρος της στρατηγικής της για την ενεργειακή μετάβαση, ο ενεργειακός κολοσσός Shell σχεδιάζει να εγκαταλείψει ορισμένα από τα πρατήρια βενζίνης για να επικεντρωθεί περισσότερο στις τοποθεσίες φόρτισης EV.
«Αναβαθμίζουμε το δίκτυο λιανικής μας, με εκτεταμένες προσφορές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και άνεσης, ανταποκρινόμενοι στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών», ανακοίνωσε η Shell στην έκθεσή της για τη Στρατηγική Ενεργειακής Μετάβασης για το 2024. Η εταιρεία σχεδιάζει να «εκχωρήσει περίπου 500 τοποθεσίες που ανήκουν στη Shell (συμπεριλαμβανομένων κοινοπραξιών) για το 2024 και το 2025, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg.
Η Shell χαμηλώνει τον πήχη της μείωσης των εκπομπών αερίων – Η νέα στρατηγική
Πιο συγκεκριμένα, η αλλαγή κατεύθυνσης της εταιρείας θα συρρικνώσει το αποτύπωμα λιανικής της εταιρείας κατά 2,1%. Σημειώνεται ότι το 2023 η εταιρεία λειτούργησε 47.000 τοποθεσίες λιανικής.
Η Shell είπε ότι θα χρειαστεί να βρει πρόσθετες τοποθεσίες ή να επεκτείνει το μέγεθος των τρεχουσών τοποθεσιών της προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητα φόρτισης. Η εταιρεία είπε ότι θα ξοδέψει περισσότερα για τη δημόσια φόρτιση, σε αντίθεση με τις πρωτοβουλίες οικιακής φόρτισης που είναι πιο δημοφιλείς σε περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική.
Η Shell είπε ότι θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της περισσότερο στην Κίνα και την Ευρώπη, όπου η αγορά EV είναι πιο ανεπτυγμένη και η ζήτηση είναι υψηλή για δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Η Shell λέει ότι σκοπεύει να αυξήσει τον αριθμό των σημείων φόρτισης που διαθέτει από τα 54.000 που λειτουργεί σήμερα σε 200.000 έως το 2030.
Επί του παρόντος, οι φορτιστές EV της Shell βρίσκονται σε πρατήρια καυσίμων, σε τοποθεσίες στους δρόμους και σε «κόμβους κινητικότητας», καθώς και σε άλλες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ. Στις ΗΠΑ, η εταιρεία είπε ότι η εξαγορά φόρτισης Volta που ολοκληρώθηκε το 2023 της έδωσε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα φόρτισης στη χώρα.
Η εταιρεία λειτουργεί λίγο περισσότερους από 3.700 σταθμούς φόρτισης στις ΗΠΑ με πολλαπλά βύσματα φόρτισης σε κάθε τοποθεσία. Συγκριτικά, η Tesla προσφέρει περίπου 6.000 σταθμούς φόρτισης με πάνω από 15.000 βύσματα ταχείας φόρτισης DC και αρκετές χιλιάδες ακόμη φορτιστές.
Προβλέψεις για το μέλλον
Παρά την πρόσφατη επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτροκίνητα οχήματα στις ΗΠΑ, η Shell πιστεύει ότι η ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο είναι κάτι στο οποίο αξίζει να επενδύσει κανείς, με την εταιρεία να τονίζει τις επενδύσεις στη βιομηχανική βάση ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας στο Σενζέν καθώς και στο Γουχάν.
Στις ΗΠΑ, υπάρχουν επίσης θύλακες ευκαιριών στον τομέα της χρέωσης. Για παράδειγμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Blink Charging, Μπρένταν Τζόουνς είπε στο Yahoo Finance ότι η επιβράδυνσης της ζήτησης EV στις αγορές αυτοκινήτων αντισταθμίζονται από το γεγονός ότι η Blink «βλέπει ακόμα ανάπτυξη σε όλο το τμήμα [χρέωσης]». Επιπλέον, επισημαίνει ότι «το τμήμα του στόλου φλέγεται» και ότι οι πολυκατοικίες και τα έργα υποδομής ευρείας βάσης που υιοθετούν τη φόρτιση EV «αυξάνονται ταχύτερα».
Η Shell με τη σειρά της πιστεύει ότι η ιδιοκτησία και η λειτουργία φυσικών τοποθεσιών, παρά το κλείσιμο ορισμένων τα επόμενα δύο χρόνια, δίνει στην εταιρεία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ενισχύει τις προβλέψεις για τα κέρδη.
«Έχουμε άλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η προσφορά ευκολιών στα σημεία λιανικής που μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας καφέ, φαγητό και άλλα είδη ευκολίας καθώς φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους. Καθώς αναπτύσσουμε την επιχείρησή μας προσφέροντας φόρτιση ή ηλεκτρικά οχήματα, αναμένουμε εσωτερικό ποσοστό απόδοσης 12% ή υψηλότερο».
Latest News
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιολοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους
Η ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης μένει από... ρεύμα
Το ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξηγεί γιατί η ΕΕ χάνει τον στόχο της απανθρακοποίησης έως το 2035
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»
Ανησυχία αρχών για τον «αυτόματο πιλότο» στα Τesla - Τι δείχνει η ανάκληση 2 εκατ. οχημάτων
H NHTSA ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα μετά από την καταγραφή νέων συμβάντων σύγκρουσης οχημάτων Tesla