Η Stellantis πριν από μερικά χρόνια είχε θέσει την πλειοψηφία των εργαζομένων της σε καθεστώς εξ αποστάσεως εργασίας, καθώς προσπαθούσε να μειώσει το κόστος. Όμως τελευταία έχει κάνει στροφή 180 μοιρών καλώντας μαζικά τους μηχανικούς αυτοκινήτων της πίσω στους χώρους εργασίας.
Stellantis: «Παγίδα» οι δασμοί σε κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα
«Είναι αδύνατο να κατασκευάσεις οχήματα από απόσταση», τονίζει ο Ned Curic, ο οποίος επιβλέπει τα τμήματα μηχανικών και τεχνολογίας της Stellantis, μιλώντας στο Bloomberg. «Πρέπει να έχεις ανθρώπους μαζί. Πρέπει να κάνετε συνεδρίες σχεδίασης, συνεδρίες μηχανικής και δημιουργίες μαζί. Μας βοηθά να επιταχύνουμε μια σειρά από έργα».
Από τον Ιανουάριο, οι μηχανικοί εργάζονται στις εγκαταστάσεις της Stellantis τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα, είπε ο Curic. Όταν παρουσιάζεται ένα νέο αυτοκίνητο, όπως το ηλεκτρικό SUV Jeep Wagoneer S, μερικοί εργάζονται έως και έξι ημέρες στο γραφείο. Η Stellantis απασχολεί περίπου 15.000 μηχανικούς στις επιχειρήσεις της διεθνώς.
Η υβριδική πρωτοβουλία της Stellantis
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία διαχειρίζεται μάρκες όπως η Chyrsler και η Ram, ξεκίνησε μια υβριδική πρωτοβουλία εργασίας το 2021, η οποία επιδίωκε να περνούν οι περισσότεροι μισθωτοί το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους εκτός γραφείου. Αργότερα, ακόμη και όταν άλλες εταιρείες απαιτούσαν συχνότερα από το προσωπικό να εργάζεται αυτοπροσώπως, η Stellantis έκανε μόνιμη την πολιτική της για τηλεργασία για τους υπαλλήλους που δεν ήταν στη γραμμή συναρμολόγησης. Ακόμη και ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares εργάζεται περίπου μια εβδομάδα το μήνα από το σπίτι του στην Πορτογαλία, αναφέρει το Bloomberg.
Οι απαιτήσεις της Stellantis για απομακρυσμένη εργασία ευθυγραμμίζονται πλέον περισσότερο με εκείνες της αντίπαλης General Motors. Η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο άρχισε να επιβάλλει στους μισθωτούς που εργάζονται σε απόσταση 50 μιλίων από ένα γραφείο να εργάζονται στον τόπο εργασίας τους τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα.
Η GM απασχολεί περίπου 43.500 μισθωτούς υπαλλήλους στις ΗΠΑ, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι στο Μίσιγκαν.
Το 2021, η Ford Motor έδωσε μόνιμα σε περίπου 30.000 εργαζομένους τη δυνατότητα να εργάζονται εξ αποστάσεως, κάτι που τους επιτρέπει να μένουν και να εργάζονται από το σπίτι. Η εταιρεία απαιτεί από τους εργαζόμενους να έρχονται στο γραφείο μόνο για δραστηριότητες όπως ομαδικές συναντήσεις που είναι πιο ευνοϊκό για δια ζώσης παρουσίες.
Latest News
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα
Πόσα επενδύουν ΗΠΑ, Κίνα και ΕΕ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D)
Πρώτες σε δαπάνες για έρευνα ( R&D) έρχονται οι ΗΠΑ, ακολουθεί η Κίνα και στην τρίτη θέση είναι οι 27 χώρες της ΕΕ με πρώτη τη Γερμανία
Άνοιξε ξανά η συριακή Κεντρική Τράπεζα – Για πρώτη φορά μετά την ανατροπή Άσαντ
Η συριακή Κεντρική Τράπεζα ανακοίνωσε ότι οι καταθέσεις των Σύρων πολιτών στις τράπεζες στη Συρία είναι ασφαλείς
Lazard: Το 2025 «σημείο καμπής» για τη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της
Οι εκτιμήσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Lazard, Peter Orszag
Ο χορός των τραπεζικών συγχωνεύσεων καλά κρατεί στην Σκανδιναβία - Το νέο deal Nykredit - Spar Nord
Οι τράπεζες συγχωνεύονται και γίνονται πιο ισχυρές στη Δανία - Πώς η Nykredit αποκτά την Spar Nord και γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα
Απεργιακά... Χριστούγεννα στo Harrods - Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
Οργή στους εργαζόμενους του Harrods για το μέρισμα ύψους 180 εκατ. λιρών που μοιράστηκε στους μετόχους παρά την πτώση κερδών
Τσουνάμι ομολόγων απειλεί τις αγορές το 2025 - Η προειδοποίηση της BIS
Το παγκόσμιο χρέος αυξήθηκε κατά πάνω από 12 τρισ. δολάρια το εννεάμηνο του 2024 φτάνοντας το ποσό των 323 τρισ. δολαρίων