Η Stellantis πριν από μερικά χρόνια είχε θέσει την πλειοψηφία των εργαζομένων της σε καθεστώς εξ αποστάσεως εργασίας, καθώς προσπαθούσε να μειώσει το κόστος. Όμως τελευταία έχει κάνει στροφή 180 μοιρών καλώντας μαζικά τους μηχανικούς αυτοκινήτων της πίσω στους χώρους εργασίας.
Stellantis: «Παγίδα» οι δασμοί σε κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα
«Είναι αδύνατο να κατασκευάσεις οχήματα από απόσταση», τονίζει ο Ned Curic, ο οποίος επιβλέπει τα τμήματα μηχανικών και τεχνολογίας της Stellantis, μιλώντας στο Bloomberg. «Πρέπει να έχεις ανθρώπους μαζί. Πρέπει να κάνετε συνεδρίες σχεδίασης, συνεδρίες μηχανικής και δημιουργίες μαζί. Μας βοηθά να επιταχύνουμε μια σειρά από έργα».
Από τον Ιανουάριο, οι μηχανικοί εργάζονται στις εγκαταστάσεις της Stellantis τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα, είπε ο Curic. Όταν παρουσιάζεται ένα νέο αυτοκίνητο, όπως το ηλεκτρικό SUV Jeep Wagoneer S, μερικοί εργάζονται έως και έξι ημέρες στο γραφείο. Η Stellantis απασχολεί περίπου 15.000 μηχανικούς στις επιχειρήσεις της διεθνώς.
Η υβριδική πρωτοβουλία της Stellantis
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία διαχειρίζεται μάρκες όπως η Chyrsler και η Ram, ξεκίνησε μια υβριδική πρωτοβουλία εργασίας το 2021, η οποία επιδίωκε να περνούν οι περισσότεροι μισθωτοί το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους εκτός γραφείου. Αργότερα, ακόμη και όταν άλλες εταιρείες απαιτούσαν συχνότερα από το προσωπικό να εργάζεται αυτοπροσώπως, η Stellantis έκανε μόνιμη την πολιτική της για τηλεργασία για τους υπαλλήλους που δεν ήταν στη γραμμή συναρμολόγησης. Ακόμη και ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares εργάζεται περίπου μια εβδομάδα το μήνα από το σπίτι του στην Πορτογαλία, αναφέρει το Bloomberg.
Οι απαιτήσεις της Stellantis για απομακρυσμένη εργασία ευθυγραμμίζονται πλέον περισσότερο με εκείνες της αντίπαλης General Motors. Η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο άρχισε να επιβάλλει στους μισθωτούς που εργάζονται σε απόσταση 50 μιλίων από ένα γραφείο να εργάζονται στον τόπο εργασίας τους τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα.
Η GM απασχολεί περίπου 43.500 μισθωτούς υπαλλήλους στις ΗΠΑ, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι στο Μίσιγκαν.
Το 2021, η Ford Motor έδωσε μόνιμα σε περίπου 30.000 εργαζομένους τη δυνατότητα να εργάζονται εξ αποστάσεως, κάτι που τους επιτρέπει να μένουν και να εργάζονται από το σπίτι. Η εταιρεία απαιτεί από τους εργαζόμενους να έρχονται στο γραφείο μόνο για δραστηριότητες όπως ομαδικές συναντήσεις που είναι πιο ευνοϊκό για δια ζώσης παρουσίες.
Latest News
Κίνηση-έκπληξη από την κεντρική τράπεζα της Ελβετίας - Μείωση 50 μ.β. στα επιτόκια
Το βασικό επιτόκιο διαμορφώνεται στο 0,5% - Η Ελβετία ήταν η πρώτη μεγάλη οικονομία που χαλάρωσε τη νομισματική της πολιτική
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς
Τι θα αποφασίσει το ιερατείο της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πού ποντάρουν οι αγορές
Οι αγορές σταθμίζουν τα δεδομένα που έχουν στο τραπέζι οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ και εκτιμούν πώς θα κινηθεί
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία