Αρνητικό πληθωρισμό για 7ο συνεχόμενο μήνα ανακοίνωσε πως πέτυχε η Lidl Ελλάς. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία έχει πετύχει αρνητικό πληθωρισμό για 7ο συνεχόμενο μήνα, με τις τιμές της να είναι μειωμένες κατά μέσο όρο κατά -3,1%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Πεταλάς – Σούπερ Μάρκετ: Αρνητικός ο πληθωρισμός και τον Ιούλιο
Στις εσωτερικές μετρήσεις της εταιρείας μάλιστα παρατηρούνται σαφείς ενδείξεις αποκλιμάκωσης του εσωτερικού πληθωρισμού ο οποίος κινείται στο -3%. Σύμφωνα με την Lidl Ελλάς, η «επιτυχία αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα ενός ολοκληρωμένου πλάνου ενεργειών της με στόχο τη μείωση του κόστους και τη συνεχή βελτίωση και υποστήριξη των πελατών της».
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία αναφέρει πως προχωρά στην επέκταση της πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής», η οποία αφορά στη μείωση τιμής κατά τουλάχιστον -5% σε τουλάχιστον 80 προϊόντα. Συνολικά, από τον Μάϊο του 2023, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών έως και -37%, σε περισσότερα από 330 προϊόντα.
Η εταιρεία υποστηρίζει ακόμη ότι ήταν η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που προσέφερε το γάλα ιδιωτικής ετικέτας με σταθερή τιμή 0,99€, καθώς και το ράφι με την προωθητική ενέργεια προϊόντων που πωλούνται 1€
Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς δήλωσε: «Η επίτευξη αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά. Είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε οικονομικές λύσεις χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Στη Lidl Ελλάς, δεν σταματάμε ποτέ να αναζητούμε τρόπους να μειώσουμε το κόστος για τους καταναλωτές μας, εξασφαλίζοντας πάντα την καλύτερη δυνατή ποιότητα».
Latest News
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο