Σε μείωση των οικονομικών της προβλέψεων για το τρέχον έτος προχώρησε η Mercedes – Benz Group AG καθώς η κατασκευάστρια βιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων επικαλέστηκε την ταχεία επιδείνωση των δραστηριοτήτων της στην Κίνα, σηματοδοτώντας το τελευταίο πλήγμα στον ταλαιπωρημένο βιομηχανικό τομέα της Γερμανίας.
Πριν μερικές μέρες η αποσύρθηκε από την κοινοπραξία που είχε στην Κίνα με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία να κατέχει τον πλήρη έλεγχο της. Την ώρα που όλο και περισσότερες διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες εισέρχονται στην κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη του κόσμου, ο γερμανικός κολοσσός αποχώρησε.
Η Mercedes-Benz Cars αναμένει τώρα η προσαρμοσμένη απόδοση των πωλήσεών της να είναι μεταξύ 7,5% και 8,5%, σε σύγκριση με προηγούμενη πρόβλεψη έως και 11%, σύμφωνα με ανακοίνωση την Πέμπτη (19 Σεπτεμβρίου). Ο Όμιλος Mercedes-Benz ανέφερε ότι τα κέρδη του προ τόκων και φόρων αναμένεται τώρα να είναι «σημαντικά χαμηλότερα» από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους.
«Αυτό προκλήθηκε από την περαιτέρω επιδείνωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος, κυρίως στην Κίνα», ανέφερε η εταιρεία. «Η αύξηση του ΑΕΠ στην Κίνα έχασε περαιτέρω τη δυναμική εν μέσω ασθενέστερης κατανάλωσης καθώς και της συνεχιζόμενης ύφεσης στον τομέα των ακινήτων. Αυτό επηρέασε τον συνολικό όγκο πωλήσεων στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων στην κορυφαία κατηγορία».
Mercedes, Volkswagen και BMW στην ίδια πορεία
Η προειδοποίηση για το κέρδος είναι η πιο πρόσφατη οπισθοδρόμηση για έναν γερμανικό βιομηχανικό τομέα που κλυδωνίζεται από τότε που η Ρωσία διέκοψε τις φθηνές προμήθειες φυσικού αερίου.
Η Volkswagen, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου, έχει καταργήσει ένα εργασιακό σύμφωνο που ίσχυε για δεκαετίες και ετοιμάζετε να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά λόγω πτωτικής ζήτησης. Η BMW μείωσε τις προβλέψεις των κερδών της για ολόκληρο το έτος, εν μέρει επικαλούμενη τις υποτονικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EV).
Για τη Mercedes, η αποδυνάμωση των πωλήσεων για τα ακριβότερα μοντέλα της σηματοδοτεί πλήγμα σε μια στρατηγική πολυτελείας που έχει σκοπό να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της μετάβασής της σε ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Η Κίνα, μια χώρα όπου η αυτοκινητοβιομηχανία πουλά ένα σχετικά υψηλό μερίδιο από τα πιο πολυτελή οχήματά της, θεωρήθηκε ως πρότυπο που η εταιρεία θα μπορούσε να αντιγράψει αλλού.
Ωστόσο, τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας συνάντησαν μια χλιαρή ανταπόκριση από τους καταναλωτές στην μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας. Εν τω μεταξύ, οι νεότεροι πελάτες στην Κίνα στρέφονται όλο και περισσότερο σε εγχώριες μάρκες που θεωρείται ότι διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία και τεχνολογία ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο από ό,τι οι premium γερμανικές μάρκες όπως η Mercedes.
Latest News
Κίνηση-έκπληξη από την κεντρική τράπεζα της Ελβετίας - Μείωση 50 μ.β. στα επιτόκια
Το βασικό επιτόκιο διαμορφώνεται στο 0,5% - Η Ελβετία ήταν η πρώτη μεγάλη οικονομία που χαλάρωσε τη νομισματική της πολιτική
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς
Τι θα αποφασίσει το ιερατείο της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πού ποντάρουν οι αγορές
Οι αγορές σταθμίζουν τα δεδομένα που έχουν στο τραπέζι οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ και εκτιμούν πώς θα κινηθεί
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία