Περισσότερα από 14 εκατομμύρια ευρώ διαθέτει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την επέκταση του Προαστιακού στο Λουτράκι.
Αυτό αναφέρει ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστος Δήμας σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αφορμή την σημερινή υπογραφή της 2ης τροποποίησης της πράξης, από τον ειδικό γραμματέα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιώργο Ζερβό.
Στο ΦΕΚ η ενοποίηση του παραλιακού μετώπου Κορίνθου – Λουτρακίου
Η ανάρτηση
Συγκεκριμένα ο υφυπουργός αναφέρει:
«Περισσότερα από 14 εκατομμύρια ευρώ από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την επέκταση του Προαστιακού στο Λουτράκι.
Το έργο προβλέπει τη μετατροπή σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και την τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.
Τα έργα
Τα έργα που θα κατασκευασθούν είναι τα εξής:
– Μονή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους μήκους 6,4 χλμ. από την σύνδεση με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων ΣΚΑ – ΚΙΑΤΟ, στην περιοχή του παλαιού Σ.Σ. Ισθμού, μέχρι και το Λουτράκι. Η σύνδεση μεταξύ θα είναι σηματοδοτούμενη.
– Δευτερεύουσα σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους, μήκους περίπου 0,45 χλμ. παράλληλα με την κύρια μελετώμενη γραμμή Ισθμού – Λουτρακίου, για την εξυπηρέτηση των αναγκών κυκλοφορίας των συρμών.
– Ηλεκτροκίνηση της νέας γραμμής με μονοσύρματη ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, με εναέρια γραμμή επαφής.
– Ανακαίνιση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Ισθμού και βελτίωση του περιβάλλοντος χώρου με δημιουργία υπαίθριου, περιφραγμένου και φωτιζόμενου χώρου στάθμευσης.
– Η κατασκευή αποβαθρών στον Σταθμό Ισθμού και στις Στάσεις Καζίνο (Μηχανικού) και Λουτρακίου.
– Τοποθέτηση σύγχρονων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων σε όλες τις υφιστάμενες εγκεκριμένες αφύλακτες ή φυλασσόμενες ισόπεδες διαβάσεις καθώς και στις ισόπεδες διασταυρώσεις που θα προκύψουν από την εφαρμογή του ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας.
Η συμπληρωματική σύμβαση
Επίσης με την 1η Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών θα κατασκευασθούν τα παρακάτω έργα:
– Έργα αντιστήριξης και υδραυλικά έργα στην περιοχή του Ισθμού.
– Υδραυλικά έργα εντός του αστικού ιστού, πρόσθετοι τοίχοι αντιστήριξης καθώς και κατασκευές στις εισόδους των σιδηροδρομικών σταθμών Λουτρακίου, Καζίνο και Ισθμού και κατασκευή τμήματος του τεχνικού του ρέματος Κατουνίστρα.
– Πρόσθετες εργασίες στο υφιστάμενο σύστημα εποπτικού ελέγχου και απόκτησης δεδομένων ηλεκτροκίνησης στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης Κορίνθου.
– Πρόσθετες εργασίες εξοπλισμού παρακολούθησης και τηλεχειρισμού των ΑΣΙΔ (κλειστό σύστημα τηλεόρασης (CCTV), απομακρυσμένη αρχικοποίηση μετρητών αξόνων.
Σήμερα ο Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιώργος Ζερβός, υπέγραψε την 2η τροποποίηση της πράξης. Οι ανωτέρω μεταβολές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της Συνολικής Δημόσιας Δαπάνης της πράξης σε 14.420.712,02 ευρώ (έναντι 9.285.120 ευρώ), της Επιλέξιμης Δημόσιας Δαπάνης της πράξης σε 11.182.313,91 ευρώ (έναντι 7.200.000 ευρώ) και του συνολικού επιλέξιμου κόστους για τον υπολογισμό της Ενωσιακής στήριξης σε 10.336.930,98 ευρώ (έναντι 6.655.680 ευρώ).»
Latest News
Σταϊκούρας: Πέντε σημαντικές παρεμβάσεις του Υπουργείου Mεταφορών στη Δράμα
Τις οδικές, σιδηροδρομικές και κτιριακές υποδομές που βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης ή έχουν ολοκληρωθεί παρουσίασε ο υπουργός
Πάνω από 460 εκατ. για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Θεσσαλία
Με προδιαγραφές σημαντικής επαύξησης της ανθεκτικότητας του
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο
Παραχωρήσεις και κατασκευές γιγαντώνουν τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο νέος πήχης για τα οικονομικά μεγέθη
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη το 2023 - Πάνω από 25% η επιστροφή κεφαλαίου
Στα 5,3 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων