Το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί σημαντικό και στρατηγικό παράγοντα που καθορίζει την πρώτη εντύπωση. Τα τελευταία χρόνια η χρωματική παλέτα των αυτοκινήτων άλλαξε ριζικά και έφυγε από τα κλασικά χρώματα. Βγήκαν στην παραγωγή δυναμικά, έντονα χρώματα που αναδεικνύουν ένα μοντέλο και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.
Τα δυναμικά χρώματα που βλέπουμε σήμερα στους δρόμους είναι αποτέλεσμα έρευνας και μελετών συγκεκριμένου τμήματος μέσα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Για να βγει ένα χρώμα στην κυκλοφορία έχει αναλυθεί και δουλευτεί τα τελευταία τρία με πέντε χρόνια στα εργοστάσια. Είναι αποτέλεσμα τεχνογνωσίας που έχει αποκτηθεί μέσω της έρευνας και της ανάδειξης τάσεων, σχεδιασμού και δημιουργίας τολμηρών και μοναδικών χρωμάτων.
Στο «σφυρί» η Maserati του Μπερλουσκόνι – Του την είχε χαρίσει ο πρόεδρος της Ferrari
Ένα δυναμικό χρώμα σε πρώτη φάση «τραβάει» την προσοχή στο δρόμο, ενώ παράλληλα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το σχήμα του μοντέλου και την εικόνα της μάρκας. Αλλωστε το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να επηρεάσει την απόφαση απόκτησης ή όχι για έναν πιθανό αγοραστή.
Πρόκληση
Οπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο σχεδιασμός ενός χρώματος αυτοκινήτου είναι πρόκληση. Λαμβάνει υπόψη τη σύνθετη αλληλεπίδραση της απόχρωσης, του κορεσμού, της υφής και των διαφόρων εφέ. Οι σχεδιαστές χρωμάτων παρακολουθούν συνεχώς τους δείκτες τάσης που καθορίζουν τη μελλοντική εμφάνιση των οχημάτων και δημιουργούν ελκυστικά χρώματα για μια πολύ απαιτητική αγορά. Είναι αυτοί που δείχνουν τον δρόμο του μέλλοντος. Στα σύγχρονα δυναμικά χρώματα οι σχεδιαστές αυτοκινήτων διατηρούν την αιχμή και τον δυναμισμό, ενώ θέλουν παράλληλα να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Άσχετα αν τα παραδοσιακά, τα κλασικά χρώματα είναι αυτά που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων, τα ξεχωριστά χρώματα μένουν στις θύμησες όλων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που οι εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίες αναδεικνύουν χρώματα, που είναι αποκλειστικά για συγκεκριμένα μοντέλα.
«Οι συναρπαστικές έγχρωμες καμπάνιες προκύπτουν από ποικίλες ανακαλύψεις, επηρεάζοντας την καινοτομία», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχεδιάστρια χρωμάτων για διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, Elizabeth Hoffmann, για να συμπληρώσει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Basf στην Ευρώπη, Mark Gutjahr ότι «ως μελλοντολόγοι, επανεξετάζουμε την ιδέα του αυτοκινήτου ως προϊόν, με πολλές νέες ιδέες κινητικότητας».
Latest News
Το αστέρι του Νεοϋρκέζικου real estate χάνει τη λάμψη του
Το 2018, ο Ρόζεν είπε στους FT ότι η αξία του χαρτοφυλακίου της RFR είχε ανέλθει στα 14 δισ. δολάρια. Έκτοτε, η παγκόσμια αγορά ακινήτων κατέρρευσε.
Οι πιο ακριβοπληρωμένοι CEOs του 2023
Πληρωμές ρεκόρ για τους CEOs των αμερικανικών εταιρειών
Η παγκόσμια βιομηχανία αναψυκτικών και σοκολάτας χρηματοδοτεί τον πόλεμο στο Σουδάν (WSJ)
Περίπου το 80% του αραβικού κόμμι στον κόσμο συλλέγεται από τις ακακίες του Σουδάν - Είναι απαραίτητο στην παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων, ποτών, καλλυντικών και φαρμάκων
Ο πρώην CEO της Google προειδοποιεί για κυβερνοεπιθέσεις και βιολογικές επιθέσεις με ΑΙ σε 3-5 χρόνια
«Οι μεγαλύτερες απειλές δεν έχουν φθάσει ακόμη», λέει ο Έρικ Σμιντ
Πώς συνδέονται οι αεροπορικές «αναταράξεις» με την κλιματική αλλαγή [γράφημα]
Οι σοβαρές αναταράξεις λόγω της κλιματικής αλλαγής νέα μεγάλη απειλή για τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες τους
Ο CEO της Stellantis προειδοποιεί: «Παγίδα» οι δασμοί σε κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα
Oι δασμοί θα τροφοδοτήσουν τον πληθωρισμό στις περιοχές όπου επιβάλλονται, λέει ο CEO της εταιρείας
Τα έξι σημεία που μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο εμπόριο
Οι διαταραχές σε κρίσιμες πλωτές οδούς θα μπορούσαν όχι μόνο να ανατρέψουν το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και να αναζωπυρώσουν τον πληθωρισμό
«Δεν πρέπει να εφησυχάζουμε» - Τι λέει ο ντε Γκίντος για επιτόκια και ελληνικό χρέος
Ο αντιπρόεδρος της ΕΚΤ μιλά για τη χαλάρωση της νομισματικής πολιτικής
Mάσκ: Αντίθετος με τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα
Ο ιδρυτής της Tesla είπε ότι εξεπλάγην με την ανακοίνωσή τους
Σήμα για μείωση των επιτοκίων τον Ιούνιο δίνει ο Βιλερουά
Ο Γάλλος τραπεζίτης δηλώνει ότι ο πληθωρισμός υποχωρεί