Ένα βρετανικής ιδιοκτησίας και ιαπωνικής εκμετάλλευσης πλοίο κατέλαβαν οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης στη νότια Ερυθρά Θάλασσα σύμφωνα με τις αρχές του Ισραήλ, που χαρακτηρίζουν το περιστατικό ως «τρομοκρατική ενέργεια του Ιράν».
Υεμένη: Εκατομμύρια παιδιά κινδυνεύουν με ακραίο οξύ υποσιτισμό ελλείψει οικονομικών πόρων
Οι Χούθι, σύμμαχος της Τεχεράνης, εκτοξεύουν πυραύλους και μη επανδρωμένα αεροσκάφη μεγάλου βεληνεκούς εναντίον του Ισραήλ σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους μαχητές της Χαμάς.
Στόχος τα ισραηλινά πλοία
Όπως σημειώνει το Reuters, την προηγούμενη εβδομάδα ο ηγέτης των Χούθι δήλωσε ότι οι δυνάμεις του θα πραγματοποιήσουν περαιτέρω επιθέσεις κατά του Ισραήλ και ότι θα μπορούσαν να στοχεύσουν ισραηλινά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και στο στενό Bab al-Mandeb, μεταξύ Ερυθραίας και Τζιμπουτί, από την πλευρά της Αφρικής, και Υεμένης από την πλευρά της αραβικής χερσονήσου.
Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από τους Χούθι, αλλά εκπρόσωπος της ομάδας δήλωσε νωρίτερα την Κυριακή ότι όλα τα πλοία που ανήκουν σε ισραηλινούς, βρίσκονται υπό διαχείριση από ισραηλινές εταιρείες ή φέρουν ισραηλινή σημαία θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο.
Αξιωματούχος της αμερικανικής άμυνας δήλωσε ότι «είμαστε ενήμεροι για την κατάσταση και την παρακολουθούμε στενά».
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο»
Το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου ανέφερε ότι ένα πλοίο -το οποίο δεν κατονόμασε- είχε κατασχεθεί και τόνισε ότι το Ισραήλ δεν εμπλέκεται στην ιδιοκτησία, τη λειτουργία ή τη σύνθεση του διεθνούς πληρώματός του.
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο», ανέφερε.
«Πρόκειται για άλλη μια ιρανική τρομοκρατική ενέργεια που αντιπροσωπεύει μια κλιμάκωση της πολεμικής συμπεριφοράς του Ιράν εναντίον των πολιτών του ελεύθερου κόσμου, με συνακόλουθες διεθνείς προεκτάσεις έναντι της ασφάλειας των παγκόσμιων ναυτιλιακών οδών», τονιζόταν στην ίδια ανακοίνωση.
Ο ισραηλινός στρατός ανέφερε σε προηγούμενη ανακοίνωσή του ότι η κατάληψη του πλοίου πραγματοποιήθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου