Την τεχνολογία του blockchain επιστρατεύουν η Louis Vuitton, η Cartier και η Prada σε μια συντονισμένη προσπάθεια να προστατεύσουν τους καταναλωτές από τα μαϊμού προϊόντα.
Οι τρεις αυτές κορυφαίες εταιρείες πολυτελών ειδών ενώνουν τις δυνάμεις τους προσφέροντας στους πελάτες μία ακόμα σφραγίδα αυθεντικότητας για τα προϊόντα που αγοράζουν.
Όπως ανακοίνωσαν την Τρίτη εκπρόσωποι των εταιρειών αυτών, η συμμαχία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία blockchain (η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις μάρκες πολυτελείας) για να παρέχει στους αγοραστές τη διαβεβαίωση ότι αυτό που αγοράζουν είναι αυθεντικό.
Η τεχνολογία Blockchain είναι ένας ψηφιακός τρόπος πιστοποίησης μιας συναλλαγής. Αυτή η λύση θα επιτρέψει στους καταναλωτές να γνωρίζουν εάν ένα προϊόν είναι πλαστό ή όχι παρέχοντας ένα κρυπτογραφημένο πιστοποιητικό εγγύησης, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της LVMH, Antonio Belloni.
Η πλατφόρμα αυτή ονομάζεται Aura Blockchain.
Η αγορά πολυτελών ειδών χάνει δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο από τις απομιμήσεις. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Frontier Economics, το παγκόσμιο εμπόριο απομιμήσεων θα αυξηθεί στα 991 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2022, σχεδόν διπλάσιο από το 2013.
Latest News
Το SWIFΤ μπαίνει στα... crypto - Ποιες χώρες συμμετέχουν στις δοκιμές
Το χρονοδιάγραμμα της νέα κινήσης
Από τις φυλακές των Βαλκανίων στη Ν. Κορέα: Τι θα γίνει με τον «έκπτωτο βασιλιά» των crypto
Ηνωμένες Πολιτείες και Νότια Κορέα έχουν υποβάλει ανταγωνιστικά αιτήματα για έκδοση του συνιδρυτή της Terraform Labs
Άρχισε η Tesla να ξαναγοράζει Bitcoin; Τα δεδομένα που πυροδοτούν τα σενάρια
Η crypto-κοινότητα αναζητά απαντήσεις