Ο Όμιλος της Entersoft ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το 2020, όπου τα έσοδα και τα κέρδη κινήθηκαν ανοδικά παρά την αρνητική επίδραση της πανδημίας στις επενδύσεις των επιχειρήσεων.
Το 2020 υπήρξε μία ιστορική χρονιά για τον Όμιλο της Entersoft, αφού από τους πρώτους μήνες και μέσα σε αντίξοες συνθήκες, η εταιρεία ολοκλήρωσε με επιτυχία σχετική αύξηση κεφαλαίου για την εισαγωγή της στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ προς τα τέλη του έτους και σε σύντομο χρονικό διάστημα η μετοχή της Entersoft συμπεριλήφθηκε στο Γενικό Δείκτη Τιμών του Χ.Α.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, η αναπτυξιακή πορεία του 2020 προήλθε από οργανική ανάπτυξη λόγω της απόκτησης πολλών νέων σημαντικών πελατών σε όλα τα βασικά προϊόντα και υπηρεσίες της (ERP, CRM, WMS, ηλεκτρονική τιμολόγηση, Cloud Services κλπ).
Επιπλέον της οργανικής ανάπτυξης, η εταιρεία κινήθηκε στο μέτωπο των εξαγορών ολοκληρώνοντας το Νοέμβριο την εξαγορά της ERP δραστηριότητας από την εταιρεία ComputerLife, τέλη Δεκεμβρίου την εξαγορά της εταιρείας Optimum με software για Logistics, ενώ το Μάρτιο του 2021 ολοκλήρωσε και την τρίτη εξαγορά της εταιρείας Wedia στο χώρο του E-Commerce. Τα μεγέθη των 3 αυτών εξαγορών δεν αποτυπώθηκαν στα μεγέθη του 2020 αλλά θα επιδράσουν στα μεγέθη του 2021.
Για τη χρήση του 2020 τα καθαρά έσοδα του Ομίλου ανήλθαν σε 16,57 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 7,5% περίπου ενώ τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν αύξηση κατά 47,7% και ανήλθαν σε 4,29 εκατ. ευρώ έναντι 2,91 εκατ. το 2019. Παρά τις εξαγορές που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί αλλά και το έκτακτο μέρισμα που δόθηκε το Δεκέμβρη του 2020, ο Όμιλος αύξησε το καθαρό του ταμείο σε πάνω από 7,3 εκατ. ευρώ πράγμα που του επιτρέπει να χρηματοδοτεί διαρκώς νέες ευκαιρίες ανάπτυξης τόσο οργανικά όσο και μέσω νέων εξαγορών.
Η σημαντική αύξηση της κερδοφορίας οφείλεται στις οικονομίες κλίμακας που δημιουργεί η ανάπτυξη των εσόδων, αλλά και στην καλή εμπορική πορεία που έχουν τα νέα προϊόντα του Ομίλου και οι υπηρεσίες myData και ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
Όπως κάθε χρόνο, ο Όμιλος βασίστηκε αφενός στα ετησίως επαναλαμβανόμενα έσοδα από τις εταιρείες που είναι ήδη πελάτες του αλλά και στο κλείσιμο νέων εμπορικών συμφωνιών με αρκετές μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα κλείστηκαν σημαντικές νέες συμφωνίες στο εξωτερικό με την Japan Tobacco International (JTI) και τη Unilever τόσο στη Ρουμανία όσο και στη Βουλγαρία. Η θυγατρική Retail-Link A.E. συνέχισε την πετυχημένη πορεία της με νέες συμφωνίες για τις υπηρεσίες EDI, ηλεκτρονικής τιμολόγησης κι ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ με σημαντικές εταιρείες.
Τέλος, για το 2021, η διοίκηση της εταιρείας είναι αισιόδοξη για ενίσχυση της ανάπτυξής της που θα βασιστεί στους παρακάτω άξονες :
- Την εντονότερη οργανική ανάπτυξη των εσόδων λόγω και της αναπτυξιακής πορείας της αγοράς σε όλους τους τομείς ενδιαφέροντος (ηλεκτρονική τιμολόγηση, logistics, e-Commerce κ.λπ.)
- Την συνεισφορά των εσόδων και κερδών από τις πρόσφατες εξαγορές και
- Την περαιτέρω εκμετάλλευση της καλής ρευστότητας του Ομίλου για την αναζήτηση περαιτέρω ευκαιριών εξαγορών
Το Διοικητικό Συμβούλιο, με βάση τα ανωτέρω και συνεχίζοντας την πολιτική όλων των προηγούμενων ετών, προτείνει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων μέρισμα 0,06 ευρώ ανά μετοχή, που τελεί υπό την έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου