
Aύξηση των πωλήσεων κατά 179,2% σημείωσε η αγορά επαγγελματικών οχημάτων της Ε.Ε τον Απρίλιο του 2021, φθάνοντας τις 171.283 μονάδες.
Τον Απρίλιο του 2020, οι πωλήσεις είχαν περιοριστεί σε πρωτοφανή επίπεδα γιατί ήταν ο μήνας που είχαν εφαρμοστεί πλήρως τα περιοριστικά μέτρα λόγω του κορονοϊού.
Πολλά τριψήφια ποσοστιαία κέρδη σημειώθηκαν σε ολόκληρη την ΕΕ τον περασμένο μήνα, συμπεριλαμβανομένων τριών από τις τέσσερις βασικές αγορές: Ιταλία (+ 642,3%), Ισπανία (+ 547,3%) και Γαλλία (+ 412,9%).
Με αύξηση 60,0%, η Γερμανία συνέβαλε επίσης σημαντικά στη συνολική απόδοση της ΕΕ.
Τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2021, η ζήτηση για νέα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 42,1%. Τα θετικά αποτελέσματα Μαρτίου και Απριλίου, συνέβαλαν να πουληθούν 673.179 μονάδες.
Όλες οι βασικές αγορές είχαν υψηλές επιδόσεις. Η Ιταλία σημείωσε την υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση (+ 75,1%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+ 62,9%), την Ισπανία (+ 43,8%) και τη Γερμανία (+ 15,1%).
Τον Απρίλιο σημειώθηκε πρωτοφανής αύξηση(209,5%) στις πωλήσεις νέων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) έως 3,5 τόνους στην ΕΕ.
Καταγράφησαν συνολικά 143.185 μονάδες. Αυτή η επιταχυνόμενη τάση ανάπτυξης αντικατοπτρίστηκε επίσης σε επίπεδο χώρας στις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές: Ιταλία (+ 972,1%), Ισπανία (+ 771,0%), Γαλλία (+ 471,2%) και Γερμανία (+ 70,8%).
Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, οι εγγραφές ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 45,9% λόγω των ισχυρών αποτελεσμάτων που καταγράφηκαν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο.
Καθεμία από τις μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσε έντονη αύξηση της ζήτησης για φορτηγά κατά τη διάρκεια της τετράμηνης περιόδου: Ιταλία (+ 83,7%), Γαλλία (+ 67,5%), Ισπανία (+ 47,9%) και Γερμανία (+ 16,5%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

ΕΕ: Η «πράσινη» απάντηση στο «πακέτο Μπάιντεν» και γιατί ανησυχεί η Ιταλία
Οι τέσσερις πυλώνες του σχεδίου, οι επικριτές του και οι φόβοι για πλουσιοπάροχες ενισχύσεις στις βιομηχανίες του γαλλογερμανικού άξονα

Γιατί οι Ιάπωνες δεν έχουν λάβει αύξηση στον μισθό τους εδώ και 30 χρόνια
Πολλοί αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερη δουλειά προκειμένου να τα βγάλουν πέρα.

Ποια γνωστή σοκολατοβιομηχανία αυξάνει τις τιμές στα προϊόντα της
Για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές

Τα υψηλά κέρδη των πετρελαϊκών προκαλούν και τον Λευκό Οίκο
Αυξάνονται οι φωνές που ζητούν από κυβερνήσεις να επιβάλουν υψηλότερους φόρους στις εταιρείες που επωφελούνται από το ράλι των τιμών των καυσίμων

Σε ασφυκτικό κλοιό ο όμιλος Adani - Γιατί ανέβαλε την έκδοση ομολόγου
Προτεραιότητα επί του παρόντος αποτελεί η εξεύρεση κεφαλαίων

Το χρονικό της αθώωσης του Ίλον Μασκ - Τι ισχυρίσθηκε για την υπόθεση της Tesla
Ποιες κατηγορίες αντιμετώπιζε ο ισχυρός άνδρας της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας

Τι συμβαίνει τελικά με την παγκόσμια οικονομία;
Το ΔΝΤ διόρθωσε προς τα πάνω την πρόβλεψή του για την ανάπτυξη το 2023. Όμως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς ρόδινα
![Σούπερ γιοτ: Τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/Superyacht-Pegasus-7-600x338.jpg)
Πώς τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]
Μια καινοτόμα πρόταση, με ελληνική έμπνευση, έρχεται να ταράξει τα ύδατα

Τι λεέι ο γκουρού των αγορών Ρέι Ντάλιο για τα επιτόκια - Γιατί προτείνει μετρητά
«Τα μετρητά έγιναν αρκετά ελκυστικά σε σχέση με τις μετοχές και τα ομόλογα»

Γιατί δεν φτάνουν στο ράφι οι μειώσεις στις τιμές των τροφίμων
Οι παράγοντες που κλονίζουν την επισιτιστική ασφάλεια