Το χθεσινό ταξίδι του Ρίτσαρντ Μπράνσον στο διάστημα έγραψε ήδη ιστορία, όμως αποτελεί μόλις ένα βήμα από τα φιλόδοξα σχέδια που έχει η Virgin Galactic. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα εξήγησε σε συνέντευξη του στους «Financial Times» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάικλ Κολγκλαζιέ στόχος της Virgin Galactic είναι να πραγματοποιεί πάνω από μία πτήση ημερησίως!
«Σε κάθε σταθμό (spaceport) στοχεύουμε σε περίπου 400 πτήσεις το χρόνο» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κολγκλαζιέ, που ανέλαβε το τιμόνι της εταιρείας περίπου ένα χρόνο πριν. Αν και απέφυγε να αναφερθεί στο χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη του στόχου αυτού και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της Galactic σε εμπορικό επίπεδο, ώστε να εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό διαστημικών τουριστών που θέλουν να φτάσουν στα… όρια του διαστήματος.
Η πτήση του Ρίτσαρντ Μπράνσον προφανώς έδωσε σημαντική επικοινωνιακή ώθηση στην εταιρεία αποδεικνύοντας πως ο στόχος των διαστημικών τουριστικών ταξιδιών από ιδιωτικές εταιρείες είναι εφικτός. Όμως, πέρα από τις επιπλέον δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν μέσα στη χρονιά, δεν αναμένεται η μεταφορά νέων τουριστών πριν το 2022.
Εξάλλου, όπως εξήγησε ο κ. Κολγκλαζιέ η εταιρεία σχεδιάζει να αντικαταστήσει το σημερινό πρωτότυπο αεροσκάφος που λειτουργεί με δύο νέα αεροσκάφη, ίσως και μέσα στη χρονιά, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν και να συντηρούνται ευκολότερα. Όμως, για μια παραγωγή μεγάλης κλίμακας και τη δημιουργία ενός στόλου αεροσκαφών, ώστε να καλυφθεί η ζήτηση, απαιτούνται και επιπλέον επενδύσεις.
Για το σκοπό αυτό η εταιρεία ήδη ανακοίνωσε σήμερα πως σχεδιάζει να προχωρήσει στην πώληση νέων μετοχών αξίας 500 εκατ. δολαρίων, γεγονός που άσκησε καθοδικές πιέσεις στην τιμή της μετοχής της.
Παράλληλα αναζητούνται τοποθεσίες για νέους σταθμούς πέρα από τη σημερινή βάση εκτόξευσης που έχει δημιουργηθεί στο Νέο Μεξικό.
Σε κάθε περίπτωση με μόλις τέσσερις επιβάτες-τουρίστες ανά πτήση, η Virgin Galactic θα πρέπει να βρει τρόπο να ανεβάσει γρήγορα… στροφές για να καλύψει τις δεσμεύσεις που έχει δώσει. Σύμφωνα με τους FT, υπολογίζεται πως πάνω από 600 άτομα έχουν ήδη προπληρώσει κατά μέσο όρο από 130.000 δολάρια ο καθένας για μια ευκαιρία να πετάξει στο διάστημα, ενώ τουλάχιστον χίλια άτομα έχουν καταθέσει μια προκαταβολή της τάξεως των 1.000 δολαρίων για μια θέση στη λίστα αναμονής.
Θυμίζουμε πως ο ανταγωνισμός στον κλάδο φουντώνει δεδομένου πως σε εννέα μέρες αναμένεται και η ιδιωτική πτήση της Blue Origin που θα οδηγήσει τον μεγιστάνα Τζεφ Μπέζος της Amazon επίσης στο διάστημα.
Latest News
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα