Θέλατε Brexit, οπότε ζήστε με τις συνέπειες, ήταν το υπονοούμενο στη δήλωση του νικητή των γερμανικών εκλογών και νυν υπουργού Οικονομικών Όλαφ Σολτς αναφορικά με την ενεργειακή κρίση που πλήττει τη Βρετανία, με τις ατελείωτες ουρές αυτοκινήτων έξω από άδεια πρατήρια βενζίνης.
Βεβαίως, η ακριβής δήλωση του επικεφαλής των Γερμανών Σοσιαλδημοκρατών ήταν πιο… κομψή, όμως η έμμεση… μπηχτή που εμπεριείχε δεν ξέφυγε της αντίληψης των βρετανικών media και δη, των αντιπολιτευόμενων media που βρήκαν μια ακόμη ευκαιρία να επιτεθούν κατά της διαχειριστικής αντίδρασης της κυβέρνησης Τζόνσον.
«Η ελεύθερη διακίνηση εργατών είναι μέρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εμείς από την πλευρά μας παλέψαμε πολύ σκληρά να πείσουμε τους Βρετανούς να μην φύγουν από την Ένωση. Αποφάσισαν, ωστόσο διαφορετικά και τώρα ελπίζω πως θα καταφέρουν να διαχειριστούν τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτό» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σολτς, αναφερόμενος ουσιαστικά στο σοβαρό έλλειμμα οδηγών από το οποίο φαίνεται πως πηγάζει το «κρασάρισμα» της γραμμής εφοδιασμού στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας. Αν και ο κ. Σολτς φρόντισε επίσης να εκφράσει την ελπίδα πως Ε.Ε. και Βρετανία θα συνεχίσουν να έχουν μια ομαλή σχέση και συνεργασία.
Θυμίζουμε πως η Ντάουνινγκ Στριτ αναγκάστηκε με…βαριά καρδιά να ανακοινώσει την έκτακτη χορήγηση βίζας σε 5.000 οδηγούς βαρέων οχημάτων από την Ε.Ε. για να εργαστούν προσωρινά στη Βρετανία –κάτι που πηγαίνει κόντρα στη λογική του Brexit. Όμως, με ελάχιστους οδηγούς να αναμένεται πως θα ανταποκριθούν, καθώς το προσωρινό καθεστώς δεν τους συμφέρει, το σχέδιο Β είναι η ενεργοποίηση του στρατού, κάτι ωστόσο που επίσης δεν μπορεί να αποτελεί μόνιμη λύση.
Σε έκθεση της η ερευνητική Transport Intelligence προειδοποίησε πως το πρόβλημα είναι τεράστιο και θα απασχολήσει για πολύ καιρό τη βρετανική αγορά, καθώς το κενό που δημιούργησε το Brexit δεν θα καλυφθεί εύκολα ή γρήγορα.
Μεταξύ 2010 και 2017 ο αριθμός των Ευρωπαίων οδηγών φορτηγών που εργάζονταν στο Ηνωμένο Βασίλειο εκτοξεύθηκε από τις 10.000 στις 45.000 και στις αρχές του 2020 κυμαινόταν στις 42.000. Από το νούμερο αυτό μέχρι τα τέλη του 2020, λίγο πριν την επισημοποίηση του Brexit, είχαν απομείνει 28.000 και έκτοτε ο αριθμός τους πέφτει συνεχώς. Την ίδια ώρα, εξάλλου, οι κενές θέσεις εργασίας σε έτερες ευρωπαϊκές χώρες αφθονούν, με αποτέλεσμα να μην έχουν καμία δυσκολία να βρουν αλλού δουλειά.
Latest News
5.000 δολάρια το κεφάλι – Οι κερδοσκόποι του πολέμου και το τίμημα της σωτηρίας από την κόλαση της Γάζας
Δεκάδες χιλιάδες Παλαιστίνιοι έχουν φύγει από τη Λωρίδα της Γάζας προς την Αίγυπτο, πληρώνοντας σε μεσάζοντες 5.000 δολάρια έκαστος για άδειες εξόδου
Πού κλείνει δύο εργοστάσια η General Motors
Η εταιρεία ζητά άδεια από το υπουργείο Εργασίας της Κολομβίας για την απόλυση 850 εργαζομένων
ΟΗΕ: Στο αρχείο η μία από τις καταγγελίες του Ισραήλ σε βάρος εργαζομένων της UNRWA
Λόγω έλλειψης αποδείξεων
Η κατεχόμενη βόρεια Κύπρος είναι μια «θλιβερή αυξανόμενη απειλή και ένα κενό ασφαλείας», λέει ο Μ.Ρούμπιν
Τι είπε ο Μάικλ Ρούμπιν, senior fellow, American Enterprise Institute σε συνέδριο του Economist στη Νέα Υόρκη για την Ανατολική Μεσόγειο
Bloomberg: Αναβάλλεται το ταξίδι του Ερντογάν στις ΗΠΑ
Την είδηση επιβεβαιώνει και ο τουρκικός Τύπος
ΑΑΔΕ: Έως 29/4 οι μεταβολές στοιχείων Μητρώου για την επιστολική ψήφο στις Ευρωεκλογές
Το αίτημα υποβάλλεται μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE στην εφαρμογή Τα Αιτήματά μου
Απεργία στα ΜΜΜ την Τετάρτη 1η Μαΐου
Τα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς ανακοίνωσαν απεργία για την Πρωτομαγιά, την Τετάρτη 1η Μαΐου
Χιλιάδες φιάλες αλκοολούχων δεσμεύτηκαν στον Πειραιά
Δεσμεύτηκαν συνολικά 2.191 χαρτοκιβώτια με 15.438 φιάλες
Ημέρες Καριέρας σε Πειραιά – Θεσσαλονίκη - Ποιες ειδικότητες είναι σε ζήτηση
Δείτε τη λίστα με τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στις δύο εκδηλώσεις
Τους διέταξε να καταλάβουν πόλη του Ντονέτσκ
Εως τις 9 Μαΐου, ημέρα που η Ρωσία γιορτάζει τη νίκη επί των Ναζί, ο «Τσάρος» φέρεται να έχει βάλει στο στόχαστρο το Τσασόβ Γιαρ