«Για την εβδομάδα 13-19 Σεπτεμβρίου, η πληρότητα στα καταλύματα και στα ξενοδοχεία όλης της χώρας έφτασε στο 63%» είπε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας αναφερόμενος στην πορεία της τουριστικής κίνησης εφέτος.

Να ανοίξει προορισμούς ζητάει η Jet2

«Για να καταλάβετε το μέγεθος της ζήτησης που υπάρχει πλέον για τη χώρα, η γερμανική αεροπορική Condor θα πραγματοποιεί πτήσεις και το Νοέμβριο στην Κρήτη», επεσήμανε ο υπουργός σε συνέντευξη του στο Open.

Για την ερχόμενη τουριστική περίοδο ο κ.Κικίλιας ανάφερε ότι η Jet2, ο μεγαλύτερος tour operator της βρετανικής αγοράς, ζητάει να ανοίξει προορισμούς στην Ελλάδα και στην Αθήνα από τον ερχόμενο Απρίλιο. «Οι Βρετανοί φιλοδοξούν να φέρουν πιο νωρίς την τουριστική περίοδο. Τα περισσότερα τουριστικά καταλύματα και ειδικά τα υψηλού επιπέδου σε όλα τα νησιά μας και στους τουριστικούς προορισμούς έχουν κόσμο και θα υπάρχει αυτό και τον Οκτώβριο και στην Κρήτη και τον Νοέμβριο» υπογράμμισε.

Η Ελλάδα πρώτη χώρα επιλογής των Γάλλων

«Μιας και μιλάμε σήμερα για την ελληνογαλλική συμφωνία, η πρώτη χώρα επιλογής των Γάλλων τον Ιούνιο για διακοπές ήταν η Ελλάδα, με αύξηση 88% των επισκεπτών σε σχέση με το 2019 και 18% των εσόδων για τη χώρα μας. Και τον Ιούλιο ξεπεράσαμε τη Γαλλία, την ίδια τη χώρα τους.  Οι Γάλλοι κάνουν κατά κύριο λόγο εσωτερικό τουρισμό, στα 2/3 τους. Για πρώτη φορά στην ιστορία της γαλλικής Δημοκρατίας, η Ελλάδα τον Ιούλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΤ Γαλλίας, έγινε η πρώτη χώρα προορισμού ακόμα και πάνω από τον εσωτερικό τουρισμό της Γαλλίας»,

 Διάταξη για τα παραδοσιακά ταβερνάκια

Ο υπουργός ανέφερεε ότι θα έλθει διάταξη για τα παραδοσιακά ταβερνάκια και την προστασία της φυσιογνωμίας τους.

«Θα έρθει η διάταξη για τα παραδοσιακά ταβερνάκια ανά περιοχή. Δεν θα μπορούν αυτά να αλλοιωθούν, να αλλοτριωθούν και να εξαφανιστούν. Αυτό είναι το χρώμα της χώρας μας. Είναι η εικόνα η οποία μαγεύει τους πάντες. Πρέπει να μπορούμε να προασπίσουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και αυτή η πολύ μεγάλη βιομηχανία να αυξάνει με βιώσιμο τρόπο. Τίθεται και θέμα βιωσιμότητας. Ο επισκέπτης λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του εάν η χώρα είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν τα καταλύματα, τα ξενοδοχεία, είναι τέτοια που προστατεύουν το περιβάλλον, αν υπάρχουν υποδομές και ασφάλεια. Τα κερδίσαμε αυτά τα δύο τελευταία χρόνια με τον τρόπο με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία, τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Δώσαμε τη δυνατότητα πέρυσι που ήταν κλειστή όλη η Μεσόγειος, εμείς να ανοίξουμε παίρνοντας ένα υπολογισμένο ρίσκο το οποίο κερδίσαμε. Και φέτος τα νούμερα νομίζω ότι είναι εντυπωσιακά».

Δύο τουριστικές καμπάνιες

Όσον αφορά την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ο υπουργός έκανε λόγο για δύο καμπάνιες.

«Μια πιο μικρή, πολύ νωρίτερα μέσα στο χρόνο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο, για τους χειμερινούς εναλλακτικούς προορισμούς. Θα στηρίξουμε και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στη χώρα και θα δείτε μετρήσιμα αποτελέσματα.

Και το δεύτερο κομμάτι, νωρίς την άνοιξη, εκεί που κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό μας της νέας σεζόν. Φέτος στην Ελλάδα θα υπάρχει τουρισμός τον Απρίλιο και το Μάιο

Υπάρχει πολύ μεγάλος ανεκμετάλλευτος πλούτος στη χώρα μας, για παράδειγμα, στη Βόρεια Ελλάδα, πέριξ του Αγίου Όρους. Γίνονται επιχειρηματικές προσπάθειες αναβάθμισης των ξενοδοχειακών μονάδων εκεί, τις οποίες χαιρετίζουμε και υποστηρίζουμε. Και θέλουμε να προσελκύσουμε πακέτα και από τη δύση.

Θα γίνει προσπάθεια να γίνει προορισμός και από την Αμερική η Θεσσαλονίκη, home port για την κρουαζιέρα, όπως ανακοίνωσα. Το λιμάνι είναι στρατηγικό πλεονέκτημα και εργαλείο για εμάς, αλλά και από την Ανατολική Ευρώπη. Θέλουμε να συνάψουμε διακρατική συμφωνία και θα το κάνουμε αυτό μέσα στο χειμώνα, ώστε να ανοίξει πλήρως η αγορά από τη Ρωσία και από τις ανατολικές χώρες».

«Στόχος μας να ευημερήσει η μέση ελληνική οικογένεια»

«Ο στόχος είναι μέσω του Τουρισμού, της ατμομηχανής της ελληνικής οικονομίας, να ευημερήσει η μέση ελληνική οικογένεια. Να αυξηθεί το εισόδημα, να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας και να μπορέσουμε να παράξουμε ένα τέτοιο ποιοτικό τουριστικό προϊόν με περισσότερους επισκέπτες, κυρίως όμως ποιοτικότερους που αφήνουν μεγαλύτερο εισόδημα», επεσήμανε ο κ. Κικίλιας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott