
Καμπανάκι κινδύνου για τις συνέπειες από τη σοβαρή έλλειψη και μαγνησίου για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και όχι μόνο, εξέπεμψε η Volvo Cars, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη δημόσια εγγραφή που δρομολογεί.
Η σουηδική εταιρεία που ελέγχεται από την κινεζική Geely προειδοποίησε για «σοβαρότατο ρίσκο» που θα επηρεάσει την παραγωγή και την κερδοφορία της από την έλλειψη κινεζικού μαγνησίου.
Το μαγνήσιο είναι βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου και χάλυβα, καθώς χρησιμοποιείται για την ισχυροποίηση τους, με αποτέλεσμα να είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία αυτοκινήτου και την παρασκευή πολλών εξαρτημάτων. Περίπου το 87% των παγκόσμιων επιπέδων προσφοράς και το 95% της ευρωπαϊκής κατανάλωσης προέρχεται από την Κίνα. Όμως αφότου η Κίνα προχώρησε σε μείωση της παραγωγής μαγνησίου για να εξοικονομήσει ενέργεια και να διαχειριστεί την αύξηση των ενεργειακών τιμών, έχει πυροδοτήσει ένα ντόμινο ελλείψεων στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά.
Την περασμένη Παρασκευή, με επιστολή τους, 12 επιχειρηματικοί σύνδεσμοι της Ευρώπης που αντιπροσωπεύουν κλάδους εταιρειών μετάλλων, αυτοκινήτου και τυποποίησης προειδοποίησαν για το «άμεσο ρίσκο» που υπάρχει για διακοπή της παραγωγής σε πολλές βιομηχανίες, καθώς τα αποθέματα μαγνησίου που υπάρχουν υπολογίζεται πως διαρκούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Σε αντίθεση με έτερες πρώτες ύλες, το μαγνήσιο είναι δύσκολο να αποθηκευτεί, διότι ξεκινά να οξειδώνεται μετά από περίπου τρεις μήνες. Δεν υπάρχουν δε, υποκατάστατα του για την παραγωγή φύλλων αλουμινίου.
Το πρόβλημα της έλλειψης μαγνησίου έρχεται δε, να προστεθεί και στο επίσης τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών που έχει πλέον φέρει τις βιομηχανίες, κυρίως του κλάδου αυτοκινήτου, σε απόγνωση και σε τροχιά περιορισμού της παραγωγής ή και αναστολής των εργασιών πολλών μονάδων.


Latest News

Ποιοι κολοσσοί απαιτούν επιστροφή στο γραφείο αλλά οι υπάλληλοί τους... αντιστέκονται
Δεκάδες εξωτερικοί συνεργάτες του YouTube πραγματοποιούν απεργία σήμερα διαμαρτυρόμενοι για τις «παράλογες πολιτικές επιστροφής στο γραφείο»

Γιατί έχουμε μαζική φυγή των Αμερικανών προς το νότο
Ολοένα και περισσότεροι Αμερικανοί εγκαθίστανται στο νότο των ΗΠΑ. Οι λόγοι ποικίλουν, το ίδιο και οι συνέπειες

Γιατί οι αγορές δεν πιστεύουν τους κεντρικούς τραπεζίτες
Μέχρι πρόσφατα οι ανακοινώσεις των κεντρικών τραπεζών ήταν ο κανόνας για την πορεία των αγορών

Γιατί ανησυχούν οι CEOs;
Στον ιδανικό τους κόσμο θα αφιέρωναν το 57% του χρόνου εργασίας τους στο να σκέφτονται πώς να ανταποκριθούν στις μελλοντικές απαιτήσεις

ΕΕ: Η «πράσινη» απάντηση στο «πακέτο Μπάιντεν» και γιατί ανησυχεί η Ιταλία
Οι τέσσερις πυλώνες του σχεδίου, οι επικριτές του και οι φόβοι για πλουσιοπάροχες ενισχύσεις στις βιομηχανίες του γαλλογερμανικού άξονα

Γιατί οι Ιάπωνες δεν έχουν λάβει αύξηση στον μισθό τους εδώ και 30 χρόνια
Πολλοί αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερη δουλειά προκειμένου να τα βγάλουν πέρα.

Ποια γνωστή σοκολατοβιομηχανία αυξάνει τις τιμές στα προϊόντα της
Για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές

Τα υψηλά κέρδη των πετρελαϊκών προκαλούν και τον Λευκό Οίκο
Αυξάνονται οι φωνές που ζητούν από κυβερνήσεις να επιβάλουν υψηλότερους φόρους στις εταιρείες που επωφελούνται από το ράλι των τιμών των καυσίμων

Σε ασφυκτικό κλοιό ο όμιλος Adani - Γιατί ανέβαλε την έκδοση ομολόγου
Προτεραιότητα επί του παρόντος αποτελεί η εξεύρεση κεφαλαίων

Το χρονικό της αθώωσης του Ίλον Μασκ - Τι ισχυρίσθηκε για την υπόθεση της Tesla
Ποιες κατηγορίες αντιμετώπιζε ο ισχυρός άνδρας της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας