
Την διαδικτυακή πλατφόρμα C.O.M.E (Cyprus Open Maritime Exchange) παρουσίασε πρόσφατα το υφυπουργείο Ναυτιλίας της Κύπρου. Πρόκειται για ένα διαδικτυακό κανάλι επικοινωνίας με την ναυτιλιακή βιομηχανία και την κοινωνία των πολιτών.
Η εν λόγω πρωτοβουλία αποτελεί μία εκ των δράσεων της Εθνικής Στρατηγικής για την Κυπριακή Ναυτιλία «SEAChange2030» που παρουσιάστηκε πρόσφατα, μέσα από την οποία αναπτύσσεται το όραμα της Κύπρου για τη ναυτιλία, αναφέρει το υφυπουργείο σε ανακοίνωση του.
Μέσα από το C.O.M.E επιδιώκεται η άμεση και συνεχής επικοινωνία με την ναυτιλιακή βιομηχανία σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο καθώς και με την κοινωνία των πολιτών. Οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις, εισηγήσεις προβλήματα για όλα τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του υφυπουργείου Ναυτιλίας όπως ο πράσινος και ψηφιακός μετασχηματισμός, η ασφάλεια και προστασία στη ναυσιπλοΐα, η ακτοπλοΐα, η ευημερία και εκπαίδευση των Ναυτικών και οποιοδήποτε άλλο ζήτημα τους απασχολεί.
Στόχος του υφυπουργείου Ναυτιλίας είναι η αξιολόγηση των εισηγήσεων που θα υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας με απώτερο σκοπό τον εμβολιασμό των πολιτικών και των δράσεων του υφυπουργείου με θέματα και προσεγγίσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες της ναυτιλιακής βιομηχανίας και της κοινωνίας των πολιτών. Πρόθεση του υφυπουργείου ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα επιδεικνύεται για διάφορα θέματα είναι η οργάνωση σε τακτά διαστήματα διαδικτυακών συναντήσεων, για να συζητούνται και να αναλύονται οι διάφορες απόψεις και εισηγήσεις.
Κατά την παρουσίαση της Διαδικτυακής Πλατφόρμας C.O.M.E, ο υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης ανέφερε: «Εγκαινιάζουμε σήμερα ένα νέο τρόπο επικοινωνίας με την ναυτιλιακή βιομηχανία και την κοινωνία των πολιτών. Το C.O.M.E αποτελεί απτή έκφραση εξωστρέφειας που θέλουμε να βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας. Επιδιώκουμε να έρθουμε ακόμη πιο κοντά στην ναυτιλιακή βιομηχανία, στους επαγγελματίες που υπηρετούν το παράκτιο και θαλάσσιο οικοσύστημα της Κύπρου, στους μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς, με το σύνολο της κοινωνίας των πολιτών. Θέλουμε να αφουγκραστούμε τις σκέψεις και τα προβλήματα τους, να αξιολογούμε τις εισηγήσεις τους. Μέσα από αυτή την συστηματική συλλογή και αξιοποίηση της γνώσης, επιδιώκουμε να γίνουμε πιο άμεσοι και αποτελεσματικοί στον τρόπο που προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, πιο προληπτικοί στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις. Όπως υποσχεθήκαμε κατά την παρουσίαση της Εθνικής Στρατηγικής «SEAChange2030» η κάθε δράση που υλοποιείται θα ανακοινώνεται, και αυτό πράττουμε σήμερα με την πλατφόρμα C.O.M.E». H διαδικτυακή πλατφόρμα είναι διαθέσιμη, στην αγγλική και ελληνική, στη διεύθυνση: www.comeshipping.com.cy


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες