Την εξαγορά της γαλλική πλατφόρμας γνωριμιών Fruitz ανακοίνωσε η Bumble, σε μια προσπάθειά της να ενισχύσει τη θέση της στην Ευρώπη, ειδικά απέναντι στον βασικό της ανταγωνιστή, Tinder της Match Group.

Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί.

Το Fruitz που ξεκίνησε το 2017, είναι μια freemium εφαρμογή γνωριμιών πολύ δημοφιλής στη γενιά Gen Z και χρησιμοποιείται σε όλη την Ευρώπη. Επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν τις προτιμήσεις τους για γνωριμίες μέσω τεσσάρων φρούτων-συμβόλων – κεράσια, σταφύλια, καρπούζια και ροδάκινα.

Η συμφωνία δημιουργεί τους όρους ώστε η Bumble να ανταγωνιστεί την αντίπαλό της Match Group σε ένα πεδίο όπου ο ιδιοκτήτης του Hinge έχει το πλεονέκτημα καθώς έκανε πρώτος την αρχή. Αυτή τη στιγμή, η Bumble λειτουργεί την εφαρμογή γνωριμιών Badoo στη Δυτική Ευρώπη, ανταγωνιζόμενη με άλλες εφαρμογές όπως το eHarmony και το CharmDate.com.

«Το Badoo είναι μια από τις εφαρμογές γνωριμιών με τις περισσότερες λήψεις στη Δυτική Ευρώπη και η Bumble έχει σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη και εκεί», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Bumble, Γουίτνεϊ Βολφ Χερντ.

Η Match αναμένει επίσης να ξεκινήσει την κυκλοφορία της εφαρμογής Hinge σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες το δεύτερο τρίμηνο, είπε νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Δεν αναμένουν άνοδο της δραστηριότητας

Παρόλο που η πανδημία υποχωρεί στις περισσότερες περιοχές του κόσμου, οι εταιρείες γνωριμιών δεν αναμένουν άμεση άνοδο της δραστηριότητάς τους. Η Match μείωσε τις προβλέψεις εσόδων για ολόκληρο το έτος, τον Φεβρουάριο, καθώς αναμένει ότι η παραλλαγή Όμικρον θα συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα στις συναντήσεις μεταξύ ανθρώπων.

Τα δεδομένα από την ερευνητική εταιρεία Apptopia έδειξαν ότι το Bumble «κατέβηκε» περίπου 2,4 εκατομμύρια φορές στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, ενώ το Match έφτασε τις 10,5 εκατομμύρια λήψεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή