Τα 20 εκατ. πρόκειται να φτάσουν, τον Ιούνιο, τα plug-in οχήματα, σύμφωνα με εκτιμήσεις του BloombergNEF (BNEF), αριθμός που σηματοδοτεί σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το 2016.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το δεύτερο ήμισυ του 2022, σχεδόν ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα τον μήνα αναμένεται να προστεθούν στον παγκόσμιο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων, αύξηση πολύ ταχύτερη από αυτή που εκτιμούσαν, πριν μερικά χρόνια, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πετρελαϊκές βιομηχανίες.
Πιο αναλυτικά, το 2016, η BP εκτιμούσε ότι θα μπορούσε να αποκτήσει 71 εκατ. plug-in οχήματα, μέχρι το 2035, ποσό που, βάσει των νέων δεδομένων, αναμένεται να επιτευχθεί δέκα χρόνια νωρίτερα, ήτοι μέχρι το 2025.
Παρατηρείται, ακόμη, ότι, σε ορισμένες περιοχές, η αγορά οχημάτων τέτοιου τύπου κυμαίνεται σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με άλλες. Πιο αναλυτικά, η Κίνα αντιπροσωπεύει το 46% των συνολικών πωλήσεων, με την Ευρώπη να την ακολουθεί με ποσοστό 34%. Την τρίτη θέση, στη συνέχεια, καταλαμβάνει η Βόρεια Αμερική, με ποσοστό 15%, ενώ όλες οι υπόλοιπες χώρες, συνολικά, αντιπροσωπεύουν μόλις το 5% του παγκόσμιου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα plug-in υβριδικά στην ευρωπαϊκή αγορά
Η πλειονότητα των plug-in οχημάτων είναι ηλεκτρικά. Ωστόσο, εκτιμάται ότι υπάρχουν 5,3 εκατ. plug-in υβριδικά οχήματα και βρίσκονται, κυρίως, στην Ευρώπη.
Ακόμη, τα εν λόγω οχήματα θεωρείται ότι έχουν βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν τους ολοένα και πιο αυστηρούς στόχους της Ευρώπης, οι οποίοι έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών του άνθρακα από οχήματα.
Εντούτοις, βάσει εκτιμήσεων της BNEF, κατά τα επόμενα χρόνια, αναμένεται η αγορά να απομακρυνθεί από τα plug-in υβριδικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις μειώνουν τις επιδοτήσεις τους για αυτά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να στρέφονται στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.
Latest News
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της BP – Τα σχέδια της Lightsource bp
Η Country Head της Ελλάδας για την Lightsource bp Ναταλία Παρασκευοπούλου ανακοίνωσε την εκκίνηση της κατασκευής φωτοβολταϊκών πάρκων 560 MW στη Θεσσαλία και Φθιώτιδα
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς
Τζον Κέρι: «Καμπανάκι» για το κλίμα – Εύσημα στην Ελλάδα για τις πράσινες πρωτοβουλίες
Ως το καταλληλότερο μέρος «για να εστιάσουμε στην υπαρξιακή πρόκληση για τους ωκεανούς μας και την αδυσώπητη σύνδεση τους με την κλιματική κρίση» χαρακτήρισε την Αθήνα ο πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζον Κέρι.
Γιατί «μετακομίζουν» ευρωπαϊκά εργοστάσια φωτοβολταϊκών προς τις ΗΠΑ
Η περίπτωση της γερμανικής Meyer Burger που κατέβασε οριστικά ρολά στα μέσα Μαρτίου με απώλεια 500 θέσεων εργασίας
Η μάχη της Ελλάδας με τις πυρκαγιές – Οι 21 διαγωνισμοί 2,1 δισ. για το «ΑΙΓΙΣ»
Τι αλλάζει στην προμήθεια εξοπλισμού πυρόσβεσης. Οι διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ
Η σωτηρία του πλανήτη περνάει από τις θάλασσες
Η Ελλάδα έχει μερικά από τα πλουσιότερα και ποικίλα θαλάσσια οικοσυστήματα στην Ευρώπη