Οι τιμές των online αγαθών συνέχισαν να αυξάνονται τον Μάρτιο με ρυθμό ρεκόρ, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη από την Adobe Inc, προσθέτοντας μια δυνητικά ανησυχητική διάσταση στη μάχη της Federal Reserve με τον πληθωρισμό.

Ο ψηφιακός δείκτης τιμών της Adobe αυξήθηκε κατά 3,6% σε σχέση με πέρυσι, όπως και τον Φεβρουάριο, με το κόστος για ένδυση – μια κατηγορία με βαριές διαδικτυακές εκπτώσεις – να αυξάνεται κατά 16,3% σε ετήσια βάση και τις τιμές των ηλεκτρονικών παντοπωλείων να αυξάνονται κατά 9%.

Η Adobe άρχισε να δημοσιεύει έναν μηνιαίο ψηφιακό δείκτη τιμών πέρυσι, παρακολουθώντας δεκάδες εκατομμύρια ηλεκτρονικά προϊόντα σε 18 κατηγορίες που ευθυγραμμίζονται με τον κυβερνητικό δείκτη τιμών καταναλωτή.

Τα νέα στοιχεία ΔΤΚ την Τρίτη έδειξαν ότι οι τιμές αυξήθηκαν 8,5% τους τελευταίους 12 μήνες από τον Μάρτιο, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη αύξηση από τον Δεκέμβριο του 1981.

«Τα τελευταία 30 χρόνια τις τιμές καθορίζουν η παγκοσμιοποίηση, τα δημογραφικά στοιχεία και οι τεχνολογικές αλλαγές. Η Fed δεν μπορεί να κάνει τίποτα για τα τρία από αυτά», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομολόγος της RSM, Joe Brusuelas. «Απλώς διανύουμε μια περίοδο παρατεταμένης αναστάτωσης» που θα μπορούσε να σημαίνει διαρθρωτικά υψηλότερο πληθωρισμό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως